Hiç birimiz masum değiliz. Hiç kimse.. çok sevip hatalarını görmezden geldikleriniz de..
İlk defa alarm çalmadan uyanmıştım banyoya girip rutin işlerimi hallettim hava sıcak olduğu için siyah şort ve tshirt giydim.
Bacaklarımdaki ciziklerin görünmesi umrumda bile değildiOkula yürüyerek gitmeye karar verdim.
Hızlı adımlarla karşıya geçmeye çalışırken ani fren sesi . Ayaklarım yerden kesildi ve tekrar yerdeyim . En son birisi kucakladı. Sonrası karanlık. Gözlerimi açtığımda koyu renkler yoğunluklu bir odada açtım gözlerimi. Ayağa kalkmaya çalıştım ama vücudum halsizdi.
Biraz sessizliğin ardından sessizliği bozan kapını açılması olmuştu.Kapsonlu sapığımdi bu .
Sessizce yaklaşmaya devam etti .yaklaştı ve daha çok.
Yatağın kenarına oturdu ve aniden sarıldı. Şaşırmıştım ne yapacağımı bilmiyordum .nereden çıkmıştı şimdi bu ve neden bana sarılıyordu. Ilık nefesini ensemde hissediyordum.
-kimsin ? Konuş artık anliyo musun?konuş
-Özür dilerim
Sesi yumuşaktı incitmekten korkar gibi
-ne için.?
-ya sana bişey olsaydı
Bi dakika bana çarpan o muydu?
-kim olduğunu görebilir miyim ?
-zamanı gelince
-ne zamanı? Neyin zamanı? Zaman her şeyimi elimden aldı?
Hızla ayağa kalkmaya çalıştım bu kez başarmıştım ama birden kolumdan tuttu ve kendine çevirdi.
-gitme
-ne diyosun sen be gerizekalı. Kimsin diyorum söylemiyorsun.her gün beni takip ediyorsun sürekli mesaj atıyorsun öğrenmek hakkım bence . O yüzden şimdi izin ver gideyim
-iyileşmedin daha . 1 hafta gitmek yok
Sesi sert çıkmıştı. Bana bişey olmasından korkuyordu belli ki
-kim olduğumu bu akşam öğreneceksin. Birazdan sana bir yardımcı göndereceğim seni hazırlayacak. Akşam 8 de gelip alacağım seni
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAZOŞİST
ChickLitİstediğin zaman istediğin şeye ulaşabilmen için özgür olman gerekir.