DEĞİŞMEK Mİ?

864 39 2
                                    

Sabah uyandığımda gözlerim Araf ı aradı ama yoktu. Aşağıdan bazı sesler geliyordu . Yavaşça merdivenlerden indim mutfak olduğunu düşündüğüm yere doğru ilerledim Araf sırtı dönük bi şekilde kahvaltı hazırlıyordu. Sonra arkasını döndü ve beni gördü gülen yüzüyle Günaydın dedi bende aynı şekilde cevap verdim.

O iyi biriydi . Hareketleri de hoşuma gidiyordu .

-masa hazır dışarıya çıkalım dedi son tabağı da eline alarak
Bende onu takip ettim . Cidden çok güzel hazırlamıştı. Kahvaltımızı ettik .ayağa kalktım sofrayı toplayacaktim ki elimden yavaşça tuttu .

Ağır adımlarla havuza doğru ilerledik ve kenarında oturup ayaklarımızı soktuk.

-Buse?

-ne var?

-biraz daha kibar olabilirdin ama neyse seni böyle kabul ediyorum

-hahahaha. Kendin bilirsin. Sana bi mazoşisti sev diyen olmadı.

-evet tam da bu konu hakkında konuşacağız zaten . Kendine zarar vermeni istemiyorum bu yüzden psikoloğa gideceğiz. Sana da söylemek istedim .

-ben istemiyorum çok lazımsa sen git .

-beraber halledeceğiz her şeyi inan bana . Senin iyiliğin için

-başlatma iyiliğine bunları demesen günüm ne güzel olacaktı lanet olsun. 

Masaya koştum ve ne var ne yoksa çarptım parçaladım sonra kırılan bardağın parçalarından birini aldım ve boğazıma çizik attım

-Bak güzel oldu değil mi . Hahahh

-ver şunu. Yapma bunu kendine anladın mı.

-benden değişmemi isteme ben buyum anla .

-hayır bu değilsin sadece bu olmak istiyorsun.
Araf yaklaştı ve sarıldı. Nedensizce bu bana kendimi iyi hissettiriyordu.

Hayır ama onun büyüsüne kapılmak en son isteyeceğim şeydi

MAZOŞİST Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin