Akşam olmuştu ve Araf yemeği dışarda yemeyi teklif etmişti ben ise buna karşı çıkmış yemek istemediğimi söylemiştim.
-sen yemiyorsan bende yemiyorum . Ee ne yapmak istersin?
-ben evime gitmek istiyorum artık Araf .
-ama seni..
-Hayır gitmek istiyorum sadece .Beni bu kadar tutamazsın tamam mı?
-peki seni bırakacağım.
-Gerek yok kendim giderim .
-itiraz istemiyorum
Yukarıya çıkıp şarjda olan telefonumu aldım. Yolculuk sessiz sürdü ben de bu arada telefonuma indirdiğim oyunla ilgilendim.
Ve Araf ı ismiyle kaydettim .
Yaklaşık 1 saatin sonunda evime gelmiştik. Benimle beraber arabadan Araf ta indi ve sarılıp vedalaştık.
-iyi geceler Araf. Her şey için teşekkürler
-iyiyi geceler kendine iyi bak . Psikolog konusunu tekrar düşün.
Eve girdim o kadar özlemişim ki .kendimi direk banyoya attım ve duş aldım salona geçtim tv yi açtım bayağı uzun süre izledim ama hala uykum yoktu .
Mutfağa gidip bir bardak meyve suyu aldım tezgaha koyuyordum ki bardak yer düştü ve paramparça oldu
Hemen eğildim ve cam kırıklarını avucumda topladım. Avucumu yavaş yavaş yapattim elimden süzülen kanlar yerle buluştu usulca.
Etrafı topladım ellerimi yıkadımArdından dışarı çıkmak için üzerimi değiştirdim siyah dizleri yırtık bir pantolon siyah ayakkabılar ve beyaz göbeği açık bir tshirt giydim.
Sahile doğru yürümeye başladım saat epey geç olmuştu ama havalar sıcak olduğu için herkes sokaktaydi .okulu da epey aksatmistim 1 yıl dondurmaya karar verdim .
Her neyse yine ağır adımlarla yürüyordum.Kumsala varınca ayakkabılarımı çıkartıp elime aldım sonra denize yakın bir yer oturdum 5 dakika ya geçti ya geçmedi yanıma birisi oturdu . Mavi gözleri ve dudağının sağ altındaki piercingi ile çok çekiciydi. Suratı bana dönük bir şey demeden bana bakıyordu
-hey! Sen de kimsin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAZOŞİST
ChickLitİstediğin zaman istediğin şeye ulaşabilmen için özgür olman gerekir.