A myślałem że z Luną będzie ok , ale nie jest ...
Nie odzywa się do mnie , no dobra nie odzywa się do mnie w sposób miły. Jeśli myślisz sobie że robię z siebie męczennika albo jakieś biedne żyjątko to se wyobraź :
Twoja najlepsza przyjaciółka obraża i ponirza Cię na karzdym kroku ...* Nastepny dzień / tor *
- Znów sam se jeździsz pokrako - nie unoś się Simon wybacz to Lunie - Cweluuu! A to spierdalaj!
A kiedyś była taka miła.
- Simon kurwo.
- Luna jak Ty się odzywasz - dziękuję Tamara.
- Ta-ta-mara.
- Jeszcze jedno takie słowo a wylecisz stąd, żeby pouczać Lune, Jezu.
- Masz szczęście że Tamara była - ta echem ma racje gdyby nie Tamara. Tak szczerze miałem już dość jazdy.Otworzyłem szafkę i zobaczyłem koperte ,otworzyłem. Było w niej napisane "jesteś skończony". Miałem pewność że to Luna ale jak ona to zrobiła przecierz było pierwsza na torze więc nie wiedziała gdzie będę mieć szafkę. A z toru wogule nie wychodziła.
- Jesteś kurwa demonem czy co?( Wg jeśli ktoś oglonda Miraculum to wiecie że po Japońsku "demon" to "akuma" czyli że te motylki to demony no dobra macie ciekawostke z dupy życzę miłego dalszego czytania)
*bar*
Widzę Nico miałem się z nim spotkać ale nagle ...
JEB o podłogę ( ale ja lubię słowo JEB tak trochę jak zjeb ale ja głupia xD wg to ja was wkurzam tymi nawiasami napiszcie mi w kom )
- Ups coś Ci się stało - fajnie Luna podstawiła mi haka.
- Nie ...
- To dobrze "Gejmon"- Really "geymon" jesteś tak słaba w wyjaśnianiu nazw że to aż boli.- Wo ,Simon o co chodzi Lunie.
- Dowiedziała się.
- Nie dobrze, ale pamiętaj że zawsze z tobą będę.
- Ale ja się cieszę że Ciebie mam Nico.*21:47/dom*
Nie, nie jest dobrze. Ale wiecie co mnie dziwi że nic nie powiedziała z Matteo, normalnie z nim dziaj gadała jak kumpel z kumplem , niestety.
~ PIC Nico ~
To nie możliwe ale chyba jednak. Zakochałem się w Simonie.
CZYTASZ
Czemu by nie || Sitteo
FanfictionJestem Simon zrozumiałem że nie kocham już Luny ale kogoś innego ale jak mu to powiedzieć ...