21. Zayn

867 58 1
                                    

'Oké, kunt u zichzelf identificeren en de datum opnoemen?'

'Ik ben Cara Elisabeth Victoria Sara Hamilton, 19 jaar, geboren in Londen in de wijk Kensington op 15-01-1997. Het is vandaag 08-11-2016' zegt Cara.

'Wat is er op de nacht van uw ontvoering gebeurd?'

'Ik was bij mijn vriend een filmavond aan het houden maar ik bleef niet slapen. Hij stond er op om me naar huis te brengen. Zodra hij dat had gedaan ging ik mijn huis in om vervolgens naar mijn kamer te gaan om te slapen. Zodra ik mijn kamer in was had ik het licht nog niet aangedaan maar voordat ik de kans kreeg belaagde de heer Maxwell me' vertelt Cara.

Ze pulkt wat aan een losse draad en haar stem is overspoeld met emoties.

'Was u bewust dat hij het was?'

'Nee, tot hij siste dat ik stil moest zijn.'

Ik ga dichter bij het geblindeerde raam staan en kijk aandachtiger.
'Hij zou u seksueel hebben misbruikt, klopt dit?'

Cara's onderlip begint te trillen. 'J-ja' zegt ze met een gesmoorde stem.

'Zijn er nog meer dingen gebeurd? Kunt u dit uitleggen en ook de metale stand van Kyle M.?'

'Ik werd wakker op een oud matras in een kelder. Ik voelde me duizelig en misselijk.' Cara stopt en haar ogen worden waterig. 'Kyle kwam de kamer in en ik wilde hem aanvliegen. Echter duwde hij me in het matras om me vervolgens ruw te kussen terwijl zijn hand me betastte. Ik wist zeker dat hij me had... v-verkracht nadat hij een zieke grijns op zijn gezicht had. Hij was ruw en hard. Dagen daarna volgde dat hij me aanraden en mishandelde.'

Ik zak neer op de grond en bedek mijn oren. Ik kan dit niet aanhoren. Toch vult haar stem deze ruimte en ik kan niet vluchten.

'Er was een keer toen ik daadwerkelijk met hem had gevochten. Ik trapte en schopte hem tot ik een poging zag om te ontsnappen. Ik rende naar de deur tot ik bij mijn middel werd gegrepen en tegen de betonnen muur werd gegooid. Ik kreeg ademnood en ben bewusteloos geraakt door de klap. Toen ik wakker werd voelde ik dat mijn longen waren geklapt. Althans zo voelde het.'

Haar stem is verstikt en ik wéét gewoon dat ze aan het huilen is. Zij niet alleen.... ik ook.

'Toen ik weer bij zinnen kwam was ik op het matras gelegd. Ik had nog steeds adem problemen waardoor ik moeizaam ademde. Mijn lichaam zat vól met blauwe plekken en bloeduitstortingen. Ik heb niet veel meer meegemaakt tot ik werd verlosd. Kyle was obsessief en niet zichzelf. Hij koesterde het feit dat ik voor mijn vriend koos en niet voor hem. Wij waren nooit echt vrienden want ik was niet in hem geïnteresseerd qua romantiek.'

'Dank u, u kan gaan.'

Ik hoor wel een kamerdeur opengaan en zodra ik opsta zie ik Cara ook niet meer zitten. Ik loop de ruimte uit en zie haar nog net naar buiten lopen. Ik ren naar de deur en tref haar tegen op de grond zittend tegen de muur. Ze heeft haar benen opgetrokken en haar hoofd in haar handen verborgen. Ik ga naast haar zitten.

Ik sla aarzelend mijn arm om haar heen en Cara nestelt zich meteen tegen me aan. 'Ik wil naar huis' zegt Cara zacht. Het feit dat ze niet meer huilt stelt me gerust. Cara gaat ineens tussen mijn benen zitten en kijkt me zoekend aan. 'Heb je gehuild?' vraagt Cara zacht.

Ik kan niet tegen haar liegen, dan vermoord ze me.

'Ja' antwoordt ik. Gelijk wordt ik in een knuffel getrokken en ik sla mijn armen om haar heen.

~*~

'Nooit verwacht jouw hier te zien' zegt Kyle met een zwak lachje. Ik brom en leun tegen de tralies. 'Tja als je mijn vriendin verkracht zou ik je niet levend eruit laten komen' brom ik. Kyle rolt met zijn ogen en staart naar het plafond. 'Wat doe je hier eigenlijk? Moet je niet little miss perfect kussen ofzo?' Asshole. 'Nee want zíj is nooit perfect geweest, gepest in het verleden en misbruikt door een idioot in het heden' zeg ik. Kyle rolt met zijn ogen. 'Wat ik wil weten is waaróm je het hebt gedaan. Want Cara is niet meer ze is. Haar humor is verdwenen, ze is serieus en lijkt in een depressie te komen' snauw ik. 'Omdát Zayniewenie-' ik huiverbij het feit dat hij me zo noemt met een zieke grijns. '-IK degene ben wie van Cara houdt. Ik heb als eerste van haar prachtige lichaam kunnen genieten, volgens mij genoot ze er zelf ook van.'

Hij is ziek in zijn hoofd.

Kyle staat met een zieke grijns voor me en ik pak hem bij zijn kraag. Eerder bij zijn nek en begin die dicht te knijpen.

A/N

Ik wilde gewoon nog updaten. Ik vind deze nog heftiger dan de andere.

Vote

Comment

Follow

Xxx Famke

The Joking series: College yearsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu