7. Cara

1.1K 56 5
                                    

Ik ga op een van de luie stoelen zitten en zucht. Ik had het niet eens door... wat ben ik dom. 'Dom' mompel ik. Zayn komt de kamer in en kijkt me aan. 'Cara ik weet dat je het zelf niet doorhad maar ik wel, ik wil de oude jouw weer. Míjn Cara' zegt Zayn. 'Ik ben er nog hoor' zeg ik sarcastisch. 'Ja maar niet de Cara van paar dagen geleden' zegt Zayn. Ik ga staan. Zayn gaat weer op zijn knieën voor me. 'Beloof me, beloof me dat je niét weer dit gaat doen, jezelf verwaarlozen. Je bent een prachtig mens' zegt Zayn. Hij slaat zijn armen om mijn lijf heen en omhelst me. We zijn intiem, paar maanden geleden deden we er niks aan maar sinds kort. Ik ga met mijn handen door zijn haren waardoor hij me los laat. 'Zullen we gaan slapen?' vraag ik. Zayn komt overeind en omhelst me. We knuffelen altijd, daarna kussen.

Ik kruip weer in bed en gelijk voel ik de armen van Zayn om me heen. 'Slaap lekker' zeg ik zacht. 'Slaap lekker' zegt Zayn.

~*~

Ik werd niet wakker van Zayn's wekker. Ik werd wakker toen hij vloekte omdat hij zijn teen stootte. Ik loopte de kamer uit en gaapte. 'Goeiemorgen' zeg ik schor. Zayn loopt naar me toe en kust me. Ik kus hem terug en trek me terug. 'Hoe laat ben je terug?' vraag ik. 'Half 2 is mijn laatste college, ik kom rond 3 uur thuis' antwoord Zayn. Ik sta hier in alleen zijn shirt. Zayn doet zijn jas aan en zijn rugzak om. Ik begeleid hem naar de deur waarna hij zodra hij buiten staat zich omdraait. 'Tot vanmiddag' zegt Zayn. In mijn ooghoek zie ik Brittany... ik bedoel da bitch prutsen met het slot. U stupid Bitch. 'Ik hou van je' glimlach ik. Zayn drukt teder zijn lippen op de mijne en zijn stoppels prikken op mijn gevoelige huid. Hij kust mijn voorhoofd nog voordat hij weggaat.

Zodra hij de lift in is zucht da bitch. Oh zij is er ook nog. 'Cara kunnen we pr-' voor da bitch haar zin kon afmaken sla ik de deur dicht. Ik grinnik om mijn actie en kleed mezelf om.

Na mijn mega ontbijt van een enorme schaal Honey Pops ga ik beginnen met de opdracht voor school.

~*~

Ik zit aan de keukentafel als ik ineens twee handen op mijn schouders voel. Ik schrik op en mijn koptelefoon vliegt zowat van mijn hoofd af. 'Waag het pedo-'. Zayn begint hartstochtelijk te lachen. Ik kreun gefrustreerd en verberg mijn hoofd in mijn handen. 'Jezus Christus moest dat?' vraag ik. Zayn kijkt me nog steeds spottend aan. 'Tuurlijk'. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en sta op. En op het een op het ander liggen we op de bank te stoeien. We stoeien vaak, we proberen nog altijd te zien wie er sterker is, zo zijn we nou eenmaal.

'Hoe gingen je colleges?' vraag ik als ik op zijn borst lig. 'Goed, een studiegenoot komt straks langs' antwoord Zayn. 'Zo snel al?' vraag ik. 'Zijn kamer is te klein en zo erg vind jij het niet' zegt Zayn. Hij kust me op mijn haar als de deurbel gaat. 'Hij is open!' schreeuwt Zayn. Hij slaat zijn armen om me heen als een jongen met bruin haar binnenstapt. 'Hey ik ben Logan' zegt hij. Zayn komt overeind en staat op. 'Hey, heb je de spullen?' vraagt Zayn. Ik ga in kleermakerszit zitten en kijk naar de boys. 'Oh shit vergeten, dit is Cara, mijn vriendin. Ze zit op de kunstacademie hier' zegt Zayn. Ik zwaai bescheiden. 'Hey'. Logan loopt ongegeneerd naar me toe en schudt mijn hand. 'Leuk je te ontmoeten' grijnst hij. Ik vind je leuk mijn reet, ik mag hem niet. Op dat moment gaat mijn telefoon af.

Landon: kom naar academie, gaat over opdracht

'Zayn ik ga naar de academie, Landon en ik hebben afgesproken' zeg ik. Zayn geeft mij een waarschuwende blik. Ik pak mijn rugzak op en leg hem op de bank neer. Logan is bezig met zijn spullen. 'Ik ben s'avonds terug, denk aan Navi. Ze komt vandaag aan en komt dus vanavond' zeg ik. Ik pak mijn jas als ik met een ruk wordt omgedraaid. 'Je bent van mij heh?' vraagt... eerder commandeerd Zayn. 'Ben je jaloers? Awhhhh Zayniewenie je hebt geen enkele reden daarvoor' zeg ik terwijl ik in zijn wang knijp. Zayn slaat mijn hand weg en kijkt me geïrriteerd aan. 'Doe eens lachen' zeg ik lachend. Ik druk zijn mondhoeken omhoog. Zayn pakt mijn polsen vast en duwt mijn handen naar beneden. 'Je hebt veel goed te maken vanavond' mompelt hij. 'Dus moet ik de boodschappen halen?'. 1-0 voor mij.

A/N

Ik heb het zoooooooo drukkkkkk! Ik moet aan mijn intakeopdracht verder, werk werkt me op mijn zenuwen. Het wordt allemaal A LITTLE TOO MUCH! Ik krijg dus onnodig weer stress en vandaar dat ik nu nog update en dan update ik volgende week weer. I'm sorry.

Nog 30 volgers en dan heb ik er 1000 en dat betekent een giveaway! Hou het in de gaten want ik geef 3 tekeningen weg aan Nederlandse volgers.

Vote

Comment

Follow

Xxx Famke

The Joking series: College yearsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu