Nog steeds doorweekt lopen we ons appartement binnen. 'Ik ga douchen' zeg ik. 'Is goed' zegt Zayn. Ik ga douchen en kleed me later om in de slaapkamer. Ik ga denk ik maar koken. Ik loop de slaapkamer weer uit en tref Zayn druk bezig met zijn studie aan. Navi zit met een pen te spelen terwijl hij over het boek is gebogen. Ik loop langs hem heen en open de koelkast. 'Schatje' zegt Zayn ineens. Schatje? Zo noemt hij me nooit. Het is of Cara of Hamiltrut of babe. 'Schatje?' vraag ik. Ik trek mijn wenkbrauw op en leun tegen het aanrecht.
'Schatje, schat, liefje, baby, honey, honnieponnie, babe. Moet ik verder gaan?' vraagt Zayn. Hij is op gaan staan en zette bij elk afzichtelijke koosnaampje een stap richting mij. 'Zayniewenie' zeg ik. Zayn rolt met zijn ogen en plaats zijn handen naast mijn lichaam op het aanrecht. 'Hamiltrut' zegt Zayn. 'Pedofiel' kaats ik weer. 'Weirdo'. 'Dankjewel je maakt me erg blij met dat woord' zeg ik. Zayn drukt vol zijn lippen op de mijne en kust me gepassioneerd. Ik trek me even terug. Zayn begint me me in mijn nek te kussen. Zijn handen verplaatsen zich vanaf mijn borsten naar beneden.
.
.
.
Ik voelde tranen van angst over mijn wangen gaan. Kyle veegde met zijn duim de tranen weg en drukte ruw zijn lippen op de mijne. Hij begon mij ruw in mijn nek te kussen en verplaatste zijn ijskoude handen onder mijn shirt, zoekend naar mijn bh. Zodra hij de cup had gevonden begon hij die te masseren terwijl ik wild tegenstribbel. Ik probeerde hem knietjes te geven en in te beelden dat dit een droom was. Maar tevergeefs, het was een nachtmerrie.
.
.
.
Ik duw Zayn van me af en kijk hem geschrokken aan. De...de herbelevingen... ze zijn terug. 'Cara' fluistert Zayn. Ik begin te huilen. Zayn slaat zijn armen om mij heen. 'Rustig maar' fluistert Zayn als hij me wiegt. Waarom zijn die herbelevingen terug? Zayn's aanrakingen zijn warm en liefdevol. Vriendelijk en oprecht. Die van Kyle waren opdringerig, koud, obsessief en eng. Ik kijk Zayn aan, ik zie pijn maar ook een traan. 'Niet huilen' fluister ik. 'Ik kan jouw niet zien huilen, dat doet mij pijn' zegt Zayn. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en sluit mijn ogen. 'Ik was je kwijt' snikt Zayn. Hij klampt zich nu aan mij vast en ik wieg hem. Dit is traumatisch voor hem geweest. Eerst verliest hij zijn moeder en bijna mij. 'Wil je eten bestellen?' vraag ik. Zayn knikt.~*~
Zayn lijd onder deze gebeurtenis meer dan ik. Ik neem de bestelling van ons aan en betaal de vrouw. Ik ruik de bami pang gang al. Ik draai me om en zie Zayn wat met de autosleutels spelen. We hebben voordat we gingen de autosleutels van onze auto hier ontvangen. We hebben nu een Jeep. Dat in een half uur. Ik loop naar hem toe en Zayn staat al op. 'Ik heb geen zin om naar huis te gaan' zegt Zayn als we de afhaalchinees uitlopen. 'We moeten naar Navi' zeg ik half lachend. Zayn slaat zijn arm om me heen. 'Gaat het?' vraag ik. Zijn blik is nog steeds gepijnigd. Zijn ogen dan. 'Ik moet even alles op een rijtje zetten' zegt Zayn zacht. Ik kijk hem even aan en daarna weer vooruit.
De rit naar huis is ongemakkelijk en stil. Nog stiller dan een bibliotheek. Zayn houdt zijn blik op de weg en legt niet eens zijn hand op mijn bovenbeen. Normaal deed hij dat... gisteren in de metro nog. Zodra we thuis zijn eten we en doe ik de afwas terwijl hij op bed ligt.
'Emily en Natt ik heb je hulp nodig' zeg ik door de laptop. Emily en Natt kijken me gek aan. Met die twee tegelijkertijd skypen is moeilijk. Vooral als Natt een vriendin geeft die ligt te slapen. 'Wat dan?' vraagt Natt. 'Ik krijg.... weer herbelevingen' zeg ik. Ik haal mijn hand door mijn haar. 'Ik dacht dat je er van af was' zegt Emily. 'Ze kwamen terug toen Zayn me in mijn nek kuste' leg ik uit. Natt knikt. 'Ik snap er niks van, toen we in Italië waren hebben we hét ook gedaan en ik dacht alleen maar aan hem' zucht ik. 'Hé bespaar de details' zegt Emily met een vies gezicht. We horen gemompel bij Natt. 'Schatje wie zijn dat?' vraagt een vrouwenstem. Een knappe meid komt in beeld achter Natt en kijkt ons slaperig uit. 'Je verpest de webcam striptease' lacht Emily. Het meisje haar ogen worden groot. 'Wat?!' Natt steekt zijn middelvinger op en hangt op. Emily en ik beginnen keihard te lachen. 'Ik ga slapen, ik app je morgen' zeg ik voordat ik ophang.
Ik doe mijn laptop aan de oplader en loop naar de slaapkamer. Zayn staart naar het plafond. 'Is het plafond mooier dan ik?' vraag ik. Zayn draait zijn hoofd om en ik zie een zwakke glimlach. Ik weet dat hij dit leuk vind. 'Dan vind ik de vloer mooier' zeg ik. Zayn staart weer naar het plafond en ik ga naar hem toe om op zijn heupen te zitten. 'Ik ben toch veel knapper' zegt Zayn. Hij komt overeind en ik zie nog steeds pijn in zijn ogen. 'Waar denk je aan?' fluister ik. 'D-dat..... ik niet jouw eerste was...maar Kyle' fluistert Zayn en hij legt zijn hoofd op mijn borst.
A/N
Drama
Dag
Famke
JE LEEST
The Joking series: College years
Roman pour Adolescents'Eerder welkom in Londen voor jouw, ik woonde hier al 16,5 jaar' zeg ik. 'Ik ben moe' zegt Zayn. 'Dan ga je slapen' zeg ik. 'Alleen met jouw' zegt Zayn. 'Kleuter'. 'Hamiltrut'. 'Zayniewenie'. ♡♡♡ Je dacht dat na de middelbare...