Herkese merhaba.
Öncelikle söylemeden geçemeyeceğim, final verdiğim tüm hikayelerime ayrı bir bölüm olarak yazar notu eklerim. Bu da onlardan birisi.
An itibariyle Lilac bitmiş bulunuyor. Öncelikle en başından sonuna kadar ya da bu yola sonradan dahil olup da beni desteklemeyi hiç bırakmayan herkese çok teşekkür ederim. Oy veren/vermeyen, gerçi tabiki oy veren benim için daha önceliklidir, yorum yapan herkese minnettarım. Özellikle @caim-v, şu an burada olmasan da, sana da minnettarım. Bu kurgu sana ithaf olunan bir kurguydu ve burada olduğun süre boyunca okuyup destek verdiğin için çok teşekkür ederim, seviyorum seni.
Bu kurgu biraz tatlı, biraz esrarengiz, birazda dramatik olayları içeren kısa bir hikaye olmak için planlanmıştı. Çoğu zaman yaptığım planlara uyabilen birisi değilimdir fakat Lilac tam olarak istediğim gibi sonuçlandı. Bu yüzden çok mutluyum. Eh, kötü bir son yaptığım da söylenemez zaten ki bu da benim için bir ilk. Umarım benim memnun olduğum kadar sizde memnun olmuşsunuzdur. Bunun yanında hikaye dört evreden oluştu. Tae Hyung'un saç rengi üçer bölüm aralıklarla değişti. İlk başta yeşildi, bu onların tanışma ve Tae Hyung'un Yun Hee'den hoşlanma evresiydi. Daha sonra kırmızı oldu. Bu da kızın Tae Hyung'a karşı hislerinin patlak vermesiydi. Ve sarı oldu, ilişkilerinin başlayıp da finale kadar olan süreci anlatan bir evreydi. Ve son bölümde siyah oldu, finali temsil etmek içindi. Bu düşünce hep benimle olduğu için size de açıklamak istedim. Medyadaki saç renklerinin sürekli değişiyor oluşu bu yüzdendi.
Bu arada her bölüm başına koyduğum şiir alıntıları da Özdemir Asaf'a aitti. Kendisinin yeri bende çok ayrıdır bu yüzden yazdıklarını kullanarak kurguyu daha güzel kılmayı istedim.
Çiçekleri çok severim. Özel olarak içerdikleri anlamları ve yansıttıklarını da öyle. Leylak da çok sevdiğim bir çiçektir ve saf aşkı temsil eder. Tae Hyung'un Yun Hee'ye beslediği saf duyguları yansıtmak için kullandım bu çiçeği de.
Söylemek istediğim bir şey de kalmadığına göre, yavaştan yavaştan gitme vaktim geldi. Bu atmosferi, Lilac'ı özleyeceğim fakat hala buradayım, yazmayı bırakmama kararı aldım bu yüzden diğer kurgularıma özellikle de Azaela ve Tenebris'e bakarsanız çok mutlu olurum.
Bu zaman kadar her şey için teşekkür ederim, sizi seviyorum. Kendinize daima iyi bakın ve umudunuzu, sevginizi asla kaybetmeyin. Hoşça kalın.
Sevgilerimle,
Yazarınız, Alba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lilac ¦ kim taehyung
Fanfiction"Sana beslediğim saf aşkın göğüs kafesinden kopardım o leylakları." 15.04.17/12.08.17 ithaf: caim-v