Jimin ile hayal et 1. Bölüm:
- ANNE! İÇME DEDİM ŞU ZIKKIMI!
-İÇERİM İÇMEM SANANE!
-SANA VERDİĞİM PARALARI BUNLARA Mİ HARCİYOSUN!BABAM BİZİ SENİN YÜZÜNDEN TERK ETTİ BİLİYOSUN Dİ Mİ!
-BANA BABA MABA DEME DİYE KAÇ KERE DEDİM SANA!
-YETER BE! SENİNLE Mİ UĞRAŞICAM SABAH SABAH!Sertçe kapıyı kapattım ve çıktım onun yüzünden işe geç kalmaya hiç niyetim yoktu. Hala arkamdan bağrıyodu. Babam bizi onun yüzünden terk etti kesin. Annem tam bir alkolik! Hiç sevgi göstermiyo bana hiç sevmiyo beni. Ondan nefret ediyorum. Ama bitti daha ona para falan vermiycem. Tokat atsada dövsede vermiycem. Koşa koşa yarı zamanlıalıştığım kafeye gittim. İş için okulumu bırakmadım. Bırakamazdım da. Okula gitmeyi seviyodum çünkü. Kafeye girdim. Shin hye(hayır park shin hye değil jcbcbvbv) ile selamlaştım. Şu ülkede birini seviyosam bir tek onu seviyodum. En yakın arkadaşımdı. Önlüğümü giydim yavaş yavaş müşteriler gelmeye başladı.
Mesaim neredeyse bitiyodu. Shin hye işi olduğu için biraz erken çıkmıştı. Patron da yoktu zaten. Dükkan bana kalmıştı anlayacağınız. Derken yeni müşteriler geldi. Çok garip tiplerdi. Köşedeki masaya oturdular. Yanlarına gittim. "Ne isteğiniz var?"diye sordum. Pis pis sırıttılar. "Seni güzelim" dediler. Korkmaya başladım. Ama cesur bir kızdım da. "Ne diyosunuz be" diye çıkıştım. "Duydun güzelim."dediler. Bir tanesi bana yaklaşmaya başladı. İyice korkmuştum ve kaçmays başladım. Sokak epey ıssızdı kimse yoktu. Peşimden koşuyolardı. Koştum koştum ve koştum... Daha önce bu kadar hızlı koştuğumu hatırlamıyorum. Sonunda nefesim tükendi. Yine de pes etmedim. Ama nafile yetiştiler bana. Birisi kolumdan tuttu. İmdaaat diye bağırıyodum. Burada mı ölecektim yani cidden böyle mi ölecektim! Haytımda hiç bir şey güzel gitmedi zaten ama böyle de ölemezdim! Derken birisi geldi. Diğerlerini dövemeye başladı.(vihuuuu adamım jimin tbk tmm tşk tşk xjhffncbgncc) Diğerleri kaçtı. Adam baya kaslıydı.(jimin ve kasları tbkisi bcbcbc) Kendimi çok kötü hissediyodum. Beni kurtaran çocuk bana yaklaştı ve "İyi misin?"diye sordu. "İyi değilim" dedim ve ona sarıldım. Hiç durmadı oda bana sarıldı ve..