1.9

82 10 0
                                    

Bana yaklaşmaya başladı. Ben "ne saçmalıyorsun sen?"dedim. Jongin:hmm aslında asıl amacım sen değilsin. Bizim jiminimizin biraz canını yakmak istiyorum. Ben: uzak dur benden ve defol! Jongin: ahahah güldürme beni do so rin, sence sen öyle dedin diye senden uzak mi duracağım?  Arica çok sexy gözüküyorsun. Ben hemen onu ittirip jimin diye bağırmaya başladım. O bir anda kahkaha atmaya başladi ve ardindan ekledi"jimin seni duyamaz güzellik çünkü o şu anda minik bir uykuda"dedi. İste o anda dehsete düstüm. Benle ne derdi vardi ki bu jongin denen herifin? Benimle jiminin canini yakabilecegini mi saniyordu? Ben kimimki? Hayatimda 1 tane guzel sey olsaydi keske. Ayrica jimin jimine ne oldu bu oglanla arasinda ne var? Meraktan catliyorum.(yazar bile ne oldugunu bilmeden yaziyor aq zhxvxbxbbx). Gözümden bir damla yaş geldi. Sonra "jimin'e ne yaptin pislik"diye bagirdim. Sadece güldu Banyoda oldugum icin hicbir sesi duymamistim. Of keske banyo yapmasaydim ustumde havlu icim de Allah'tan ic camasirlarim vardi. Ona "Bari gitte üstümü giyeyim pislik" dedim. O da "yanimda giyinebilirsin"dedi ve pis pis siritti. Ya defol git dedim. O da dua et bana lazimsin yoksa seni burada bellerdim dedi. Arkasini döndü hemen gizlice telefonumu aldım ve jungkookla V ye sms attim. Hemen üstümü giyindim. Cidden su jongin cok salakti. Telefon isini nasil düsunemedi. Pis ahmak... Giyindin mi? Diye sordu. Giyindim dedim. Döndü üstüme üstüme geldi. Cenemden tuttu dudagima yöneldi. Tabi ben hemen tokat attim. Napiyosun ya?dedim. Suratina tükürdüm(ohh). Hemen giysilerimden biriyle suratini sildi. Elimden tuttu ve beni aşağı indirdi. Her yerde kan yarali adamlar vardi ve bir adet yerde baygin duran jimin! Jimine naptin pislik!!diye bağırdım. Adamlar ve jongin bana baktı. Hmn ardından jongin "kapa şu çeneni"dedi. Adamlarına seslendi. Gidiyoruz dedi ama jimine hiç bir şey yapmamışlardı. Sonra bir anda jongin dehşet içinde telefonun telefonun nerede diye bağırdı. Ben de "t-telefonum yukrda" dedim. Sonra "umarım aklımdaki şeyi yapmamışsındır" dedi. Hmn yukarı çıktı ve msjlrıma baktı.Ama mesajlarimi silmeyecek kadar gerizekaliydim, tam bir gerizekali ,aptal.  Bir de jongine salak demistim asil salakligi ben yaptim. Simdi ne yapacaktim yaa off. Mesajlarima girdi. Sinirle telefonu yere firlatti. Sonra da kahkaha atip cidden salaksin do so rin tam bir salak... Telefon isini dusunupte bunu nasil dusunemedin? Hahahahah(jongin bu kahkaha ne aq jxcb). Sonra ne istiyosun jiminden salak aranizda ne var? Diye sordum. O da bana cidden bilmiyor musun? Diye sordu. Ben de "bak ben jiminin hicbir seyiyim. Anladin mi? Hicbirseyi bana zarar vermen ona birsey katmaz. Onun canini yakmaz. Su bok hayatimda bari bir gun iyi bisey olsun be. Babam yok. Annem kendinde degil. Biktim anliyor musun? Sizin bu mal cok bilmis hareketlerinizden, herseyinizden biktim. Bunaldim. Defolun gidin hayatimdan artik.(acitti🙁)" dedim ve gozumden yaslar suzuldu ama aglama sesi yoktu. O damlalar sanki son damlalarimdi. İcimi derin bir sogukluk kaplamis, insanlara olan nefretim artmis, hayata olan pozitifligim yok olmus, caresizligim artmisti. O cocuk, jimin beni kurtarmisti ve simdi onun yuzunden kaciriliyordum. O kiz... ah neyse... sanirim o kizi biraz fazla kiskaniyorum. Jongin bana sus yeter diye bagirdi. Sanki biraz etkilenmisti. Ama su vardi ki. Artik o jongin benimde dusmanimdi. Kimse sevdigim kisilere zarar veremez. Bir dakika sevdigim mi? Ahh hayir. Sacmalama do so rin. Boyle kendimle konusurken jongin beni hizlica kolumdan tutarak surukluyordu. Beni birak diye cirpinislarim,bagirislarim, direnislerim bosunaydi. Tek umudum jimindi. Belki o beni eskisi gibi kurtarir belki de... olurdum. Umutsuzlugum iyice artmisti fakat bu beni bir nebze bile etkilemedi. Cunku ben hafizamla beraber ailemi kaybettigim gun bir daha asla hafizami kazanana kadar pes etmeyecegime yemin etmistim.

KurtarıcımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin