Kendimi ondan ayırmaya çalışıyodum ama izin vermiyordu. Zorla öptü. Karşılık vermedim. Sonra bir anda kendini çekti ve "ahh sonunda gitti."dedi. Ben "kim gitti ne oldu niye beni öptün?"dedim. O da "seni sevdiğim için öptüğümü sanmadın herhalde?"dedi. Ben de "o zaman niye öptün mall"dedim. O da "bak, jonginin en yakın adamlarından biri geldi. Jongini ben , beni de jongin anlamasını sağlamak için seni öptüm. Çünkü jonginin bütün adamları benim so soo dışında hiçbir kızı öpmeyeceğimi bilir. O yüzden öptüm. Hemen kendini bir şey sanma! Ayrıca seni sana birşey olacak diye korktuğumdan kurtarmadım. Bildiğin şeyleri ağızından kaçırmandan korktuğum için kurtardım."dedi. Ben hala şoktaydım. Jimin beni öpmüş ve ardından bunları söylemişti. (Sevdiğinden öptüğünü sandınız değil mi ezikler xkcbcnc). Ben de "tamam da beni öpmek zorunda mıydın?"dedim. O da gayet ciddi bir şekilde "evet"dedi. Ne diyebilirdim ki? Peki dedim. Arabasına bindik. Arabasında jungkook ve tae vardı! Aa siz mesajlarımı gördünüz mü?dedim. Sonra "ahhh telefonumu kırdı adi pislik"dedim. Onlar bana öküzün trene baktığı gibi bakıyorlardı. Sonra bana "ilk bir teşekkür etsen do so rin?"dediler. Bende " ne teşekkür etçem be, sizin yüzünüzden başıma geldi bunlar. O pis jonginle derdiniz ne?"dedim. Yani bence haklıydım (dkxbcbc). Sonra jk "uzak dur demiştim.."dedi. Bende"evet artık uzak duracağım"dedim. Sonra jimin gayet ciddi bir şekilde "iş işten geçti artık istesende benden uzak duramazsın. Çünkü jongin artık hep senin peşinde olacak."dedi. Ben dalga mı geçiyorsun bakışı attm. Onlarda hep birlikte uzak dursaydın bakışı attılar.(peki xkxbdnc). Sonra hep beraber jiminin evine gittik. Ev hala berbattı. Jimin "evi temizlemek senin işin hadi temizle"dedi. Ben de ona "ciddi misin? Niye ki lan? Ben senin hizmetçin miyim? Çabuk gel bana yardım et"dedim. O da hayır diyip, odasına geçti. Sonrs jungkook ve v dayanamayıp bana yardım ettiler. Evi temizledik sonra jk ve V gittiler. Sıra jimin'in odasındaydı. Kapıyı tıkladım. Ses gelmedi bir daha tıkladım yine ses gelmedi. En sonunda kapıyı açtım.