1.8

81 9 2
                                    

Jm: bunu yapamazsın. Ben:deneyelim de gör o zaman Jm: dua et bu işi bunu göze alamayacak kadar önemsiyorum. Yoksa sonun hiç iyi olmazdı küçük hanım. Ben: hmm tbi bay gıcık. Jm: tamam benimle gel. Ben: nereye? Jm:gel dedim. Ben: of peki peki. Arabaya bindik. Yol boyunca hiç konuşmadı. Bizi kendi evine götürdü. İçeri girdik kapıyı açtı ve hemen "bu evde birlikte kalacağız. Yalnız benim de kurallarım var. Şu ana kadar hiçbir kızı evime almadım. O yüzden, aynı evde ama farklı odalarda yaşıyacağız. Benimle fazla konuşmaya girmeyeceksin. Yemek saatlerinde sana haber vereceğim yemekleri yapman için." Ben de "niye yemekleri ben yapıyormuşum ya?"dedim. O da" çünkü ben öyle istiyorum."dedi. Ben de okeyledim ve son bir şey daha ekledi şu odaya sakın ama sakın girme dedi. Ben de "niye ne varki odanin icinde?"dedim. O da "girmiyorsun o kadar" dedi. Hafif bir goz devirdim. Bana yatacagim yeri gosterdi. Odada banyo dolap her sey vardi. Mutfagi da gosterdi. Sonra odama tiklatmadan girme sakin dedi. Ayrica ekledi "eve arkadaslarin falan giremez"dedi. Ahh kurallar kurallar... Sonra gitti. Odama gectim kiyafetlerimi falan yerlestirdim. Ardindan banyoya girdim. Güzelce bir dus aldim. Banyodan cıktim tam ustumu degistiriyordum ki kapidan bir tikirti geldi. İceri birisi geldi. B-bu jongin'di!! Bana kötü gözlerle bakiyordu. İyice bir üstümü süzdü. Bir yandan havlumu tutmaya calisiyor ve napiyorsun gözleriyle ona bakiyordum ve bana dedi ki" sana intikamimi alacagim demistim do so rin"

KurtarıcımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin