Sonra bir anda bir tikirti geldi. Tam bir sey diyecekken jimin beni kendisine cekip agizimi kapatti. İkimizi hemen yerdeki yuvarlak kapagi acip icine soktu ve cabucak kapagi kapatti deponun altinda bile bir siginma yeri vardi. Ona anlamsiz gozlerle bakiyordum. Baya endiseli gorünüyordu. Yavasca kulagima egildi ve nefesini vererek gelmis olabilirler dedi. O kafasini kulagimdan cekmeden ben de onun kulagina nefesimi vererek kim? diye sordum. Arkadasin yani sey shin hye ve jongin. Ona donup hemen Ne?! diye bir soru yoneltecektim ki yine agizimi kapadi ve "sakin bagirma" dedi. Zaten bagirmayacaktim ki diye bir cumle yoneltecektimki cidden neredeyse bagiracak oldugumu fark ettim. Burasi cok karanlikti ve ben korkuyordum. Aniden yukaridan "aaaaaa" diye bir kiz geldi. Hemen korkarak jimin'e sarildim ve aglamaya basladim. Ahh beynim beynim zonkluyordu. Ufak tefek seyler aklima gelmeye basladi. Hatiralarim zihnimde canlaniyordu. O cigliklar... cok tanidikti... Sanki hergun duydugum bir ses gibiydi. Kendimi cok kotu hissediyordum. Jimin hemen bana sikica sarilip aglamaya basladi. Cidden o gun beni kurtaran jimin ile bugun aglayan jimin.... ahh cidden her seyi bir hatirlasam her sey yoluna girecek gibiydi. Ama bilmiyorum. Belki de daha kotu olurdu. Jimin'e donup aglayarak kisik ve boguk bir sesle neden agliyorsun askim diye sordum. Dudagima minik bir öpücük kondurup gülümseyerek yok bisey dedi ve ardindan ekledi soo soo bana soz ver bir daha asla aglamayacaksin. Cunku yaninda ben varim ben olsamda olmasamda aglamayacaksin. Tamam mi? dedi. Ona minnettar bakislari atip tamam dedim. Ardindan sesler kesildi. Garanti olsun diye biraz daha bekledik. Sonra yukaridaki kapagi acip ciktik. Dogrudan eve gittik. Eve gittigimizde jongin konusunu acmaya calistim. Jimin lafimi bitirmeden "bak do soo rin bugun herseyi unutalim ve birlikte vakit gecirelim. Biraz olsun bu konulari dusunmek bile istemiyorum. Lutfen hadi simdi gel de film izleyelim" dedi. Ben de onaylarcasina basimi salladim. Ne izleyecegiz dedim. O da "izleyince gorursun" dedi. Cok fazla kafama takmayip "peki" dedim. Ayni koltuga gecip oturduk. Romantik bir film cikmaya basladi. Onceden izlememistim daha dogrusu. Sonrasinda koluna girdim. Film cok guzel devam ediyordu. Fakat bir kismina kadar gerci bu kisimda guzeldi ama iste (zjfhxhfvdvdbdbb anladiniz siz onu xkxjxjcncjf). Jimine bakip bakip durmaya basladim. O da bunu fark edince guldu ve bana donup ustume atlayarak "ne bakiyorsun? Yoksa hosuna mi gitti? İstersen birlikte yapabiliriz." dedi. Ona bos bos bakiyordum. Sonrasinda 3 ten geriye dogru saymaya basladi. Saymayi bitirdiginde gulup uzerime gelmeye basladim cekilmeye calistim ama nafile. Artik hic bir yere gidemezsin diyip...
Evet gencler diger bolum smut olacak cok beklettim biliyorum ama kusura bakmayin artik sk sk yb atarim tskkrler