1.5

96 7 2
                                    

Hemen jiminin üzerinden kafamı kaldırdım. Ahh çok utanç verici... Uzun uzun şaşkın şaşkın bakıştık. Sonra ayağa kalktım. Yüzüm kıpkırmızıydı. Bana baktı ve piç smayl yaptı. Sonra "bakıyorumda çok etkilendin" dedi. Kalbim error veriyordu. "Ne etkilenmesi be sapıkk" dedim. O da " sen gel üzerime düş, dudağımı öp, sonra ben sapık olıyım. Peki "dedi. " ya sanki bilerek öptüm "dedim. Sonra o da " ya bak senin yüzünden. Hala evde değiliz. Saat 19.15 oldu."dedi. Bende ona "of peki peki bindim."dedim. Arabaya bindik." Kemerini bağla"dedi. Bağlayamadım ve "uff bağlayamıyorummm. Takıldıı."dedim. O da "uf ne beceriksizsiz diyip. Bağlamaya çalıştı. Burnumun dibine kadar geldi. Çok tatlı gözüküyordu. Gözlerimi üzerinden çekemedim. Çok tatlıydı. Sonra o da bana baktı. "Ne bakıyon" dedi. Ben de "gözlerimin önündesin jimin nasıl bakmıyayım"dedim. Bişey demedi. Sonunda kemeri taktı ve vitese bastı. Yol boynca tek kelime etmemiştik. Sonunda dayanamadım ve sordum"ya jimin jonginle aranızda ne var?"dedim.  Arabayı güm diye durdurdu ve"bana bak ,bu konu seni ilgilendirmez. Eğer bu konuyu bir daha bana açarsan, seni silerim."dedi. Böyle nasıl desem korku, şaşırma,pişmanlık, ben ne yaptımki duyguları içerisindeydim. Sonra "ş-şey özür dilerim."dedim. Sonra telefonum çaldı. Arayan annemdi. Kapattım. "Kimdi o" dedi. Ona "sanane" dedim.  Bir daha aradı. Yine kapattım. Sonra birdaha aradı. En sonunda açtım ve "bak bir daha beni arama anladın mı arama"dedim. Annem: ama do so rin özür dilerim. Param kalmadı. Bana yardım et"dedi. Ben: kapatıyorum dedim. Suratına kapattım. Morlim bozldu. Jimin "ne oldu bir sorun mu var?"dedi. Boşver dedim. Jiminin evine gelmiştik ve aman Allah'ım saat 20.00'dı. İçeri girdik. Evi baya büyüktü. Zengin sanırım. Ona"annen.."tam cümlenin devamını getirecektim ki "öldüler"dedi. "Ah üzgünüm" dedim. Sonra o da "gel benim odama gidelim"dedi. Odasına geçtik. Perf. hakkında konuştuk. Hiç admla hitab etmiyordu. Yine dayanamadım ve "niye bana adımla hitab etmiyorsun?"dedim. O da konuya devm etmeye çlştı. Bir daha sordum sinirli bir şekilde. O da "çünkü o ismi hak etmiyosun. O bşksının ismi "dedi.

KurtarıcımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin