(UWAGA! IMAGINE INNY NIŻ WSZYSTKIE!)
Dedykowane @zbworld za całe piękno i dobro, którym mnie otacza ❤
Otulona białą kołdrą leżysz w niewielkiej, jasnej sypalni. Czujesz jak z otwartego okna wpływa ciepłe powietrze, które delikatnie łaskocze Twoją skórę. Masz zamknięte oczy, a na Twojej twarzy pojawia się nieśmiały uśmiech. W oddali słyszysz przepiękną melodię śpiewających ptaków. Czujesz jak szczęście rozlewa się wewnątrz Ciebie i nie możesz uwierzyć w to jak wygląda Twoje życie.
Słyszysz głośny śmiech dobiegający z drugiej części domu. Sam jego dźwięk napawa Cię radością i optymizmem. Wiesz, że jest to Ten wyjątkowy powód, dla którego byłabyś w stanie zrobić wszystko.
Słyszysz kroki na korytarzu, ktoś nadal głośno się śmieje. Kochasz ten śmiech. Drzwi do sypialni otwierają się powoli i ze skrzypieniem. Udajesz, że śpisz. Nagle czujesz jak ktoś wskakuje na łóżko, śmiejąc się radośnie. Otwierasz oczy z uśmiechem i łapiesz małą postać, która starała się Cię przestraszyć. Całujesz oba jej policzki i odgarniasz blond loki z czoła. Znów przesłaniają jej błękitne oczy.
- Wszystkiego najlepszego mamo! - krzyczy mała dziewczynka i rzuca Ci się na szyję. Do łóżka podchodzi mężczyzna i stawia na stoliku tacę ze śniadaniem.
- Sue, prezent. - mówi z uśmiechem, głową wskazując na znajdującą się na tacy laurkę.
Mała dziewczynka bierze białą kartkę i wręcza Ci ją. Odwracasz ją i widzisz duże czerwone serce.
- Lepiej zobacz co jest w środku! - krzyczy rezolutna czterolatka i pokazuje Ci kolejny rysunek w środku. - To ty - wskazuje na dorosłą kobietę. - To tata i ja.
Czujesz jak łzy napływają do Twoich oczu. Tak właśnie wygląda szczęście.
Spogladasz na wciąż stojącego obok mężczyznę. Patrzysz w jego błękitne oczy, tak doskonale Ci znane. Jego włosy znów zaczynają się kręcić. Tak samo jak u Sue. Słoneczna pogoda uwydatniła jego piegi. Zauważyłaś że i u niej zaczynają się one pojawiać.
Jest do niego podobna. Wygląda jak swój tata.
Tom siada na łóżku i przytula Cię do siebie. Składa Ci długi pocałunek na czole, spogląda w Twoje oczy i prawie szeptem życzy Ci wszystkiego najlepszego.
Wtulasz się w niego a on jeszcze mocniej przysuwa Cię do siebie. Mała Sue rzuca się Wam na szyje i całuje Was. Spoglądasz na Toma i widzisz w jego oczach radość, tak wielką że nie sposób opisać jej słowami. Patrzy na Sue z przejęciem. Na swój mały skarb, któremu pierwszego dnia na świecie złożył obietnicę, że zrobi wszystko by była szczęśliwa, że zawsze będzie przy niej i zawsze będzie się nią opiekował.
Pamiętasz jego spojrzenie i wyraz twarzy, kiedy po raz pierwszy w życiu wziął ją w swoje ręce. Tak maleńką osóbkę, w której zakochał się w chwili gdy tylko na nią spojrzał. Wiedział, że to będzie najważniejsza, mała kobietka w jego życiu. Wtedy po raz pierwszy w życiu widziałaś jak z jego oczu płyną szczere łzy. Nie takie jak na ekranie. Prawdziwe łzy spowodowane tym małym szczęściem, które nagle wkroczyło w jego życie.
Wstaje z łóżka i bierze ją na ręce, śmiejąc się głośno. Mała Sue piszczy z radości, kiedy jej ukochany tata podrzuca ją do góry, a następnie tuli w swoich ramionach.
Wszystkie ich wspólne momenty zapamiętasz do końca swojego życia, wiedząc, że tak wygląda Twoja definicja szczęścia.
CZYTASZ
Tom Hiddleston - Imagines
FanficImaginy o jednym z najseksowniejszych brytyjskich aktorów ever, czyli Tomie Hiddleston :3