-Sunt Alex.
Vaii...am si uitat ca trebuia sa ma intalnesc cu el azi,Eh.Nu-i bai.Se mai intampla.
-Unde esti?Ma intreaba Alex care para destul de suparat. Cum ziceam...nu-i bai.
-Sunt acasa.
-Ai uitat sa vii.Nu?
-Cam asa ceva.Dar daca mai poti astepta cam jumatate de ora o sa vin.
-Bine.Sa-l saluti pe Harry din parta mea!
Stai umpic.
1. De unde se stiu ei?Adica el ar cam veni dusmanul meu cu care ma duc acum sa cant... WTF?Adica Ally ii prieten cu Harry...bon...deci oficial o sa-l interochez.Dar mai incolo...
si 2. De unde stie ca sunt cu el?
-Um....de unde stii ca sunt cu el?
-Pai...suntem prieteni buni de la gradinita.Si na...suntem ca fratii.
-Aha...
-Da..nu ai stiut?
-Nu.Ar fi trebuit?
-Nu neaparat.
-Na bine...gata cu fotosinteza!Ne vedem in juma' de ora.Da?
-Bine.
Inchid telefonul si cand ma intorc il vad pe Harry stant in tocul usii in boxeri.Doamne...cine isi bate joc de mine.
-Puneti naibii niste pantaloni pe tine!
-Aa..deci acum nu iti place...dar aseara iti placea.
-Aseara a fost altceva...era aproape bezna...deci nu vedeam aproape nimic...spre norocul meu.
La cuvintele mele Harry chicoteste,eu in timp ce imi dau ochii peste cap ma duc spre dulap sa vad cu ce ma imbrac.Mi-am ales o pereche de blugi negrii taiati si un tricou pe care scrie "LOVE" dar pe diagonala.Intru in baie si pornesc dusul.
*Din perspetiva lui Harry*
Dupa ce Reb intra in baie ma duc usor spre usa baii pe varfuri sa nu ma auda.Dupa ce am deschis usa de la baie o vad pe Reb cum statea in halat.Rahat.Mi-am luat teapa.
-Atat de previzibil.spuse ea iar mie imi apare zambetul meu pervers pe fata.Iesi afara acum!
-Si daca nu?Ce-mi faci?
-Te castrez!
-Usor lupoaico.Eu mai am nevoie de comorile mele!
La spusele mele Reb incepe sa rada.Are un ras atat de dragalas.Reb vine spre mine si ma impinge afara din baie si inchide usa cu cheia.
-Stii ca asta nu ma poate impiedica sa te vad?Nu?
-Nu-mi pasa!Daca faci ceva de acum in colo nu o sa mai ai familie!
Incep sa rad si ma trantesc in pat.Caut si eu un film...ceva..Nimic.
Dupa vreo 15 minute iese si Reb afar din baie.
-Aleluia.Insfarsit ai iesit si tu din baia aia!Ce dracu dureaza atata?
-Dureaza!Cum sa nu dureza?
-Asta cred ca ii cel mai sec raspuns care l-am primit pana acum.
-Toate au un incepu...asa-i?
-Da..sigur.
*Din perspectiva lui Rebeca*
Dupa ce am terminat cu tot.Mi-am luat chitara in spate si am pornit spre Alex.
Cand am ajuns nu-mi venea sa cred.Am ramas pur si simplu socata.
Alex era pe scena si langa el era o...
Heii!Am mai postat si acest capitol. Va rog sa ma scuzati daca sunt litere in +/- . Debia daca am timp sa mai intru si pe comp...Scoala asta!
Va pup si sper sa va placa! :*
CITEȘTI
Life Is A Game
Teen FictionFără părinți, fără inimă. Doar o simpla fata care se îndrăgostește de un băiat periculos. Amândoi învață ceea ce înseamnă cuvântul "sentimente" și le trăiesc împreună din plin pana totul se va întoarce împotriva lor.