Intrecerea

113 12 0
                                    

*Harry pov*

M-am pus in pat iar Rebeca s-a pus in bratele mele.Am dat drumul la film si nu a durat nici 10 minute ca deja am simtit-o pe Rebeca cum doarme in bratele mele.

Este atat de cuminte,eu fiind obisnuit cu gura ei care niciodata nu tace si cu gesturile ei. Dar pentru prima data,imi place aceasta 'liniste',dar stiu ca nu va dura prea mult.

Pana la urma m-am uitat la tot filmul chiar daca era plictisitor deoarece imi placea linistea Rebecai.S-a terminat si filmul,m-am facut mai comod in pat cu Reb peste mine si m-am pus si eu sa dorm.

Dimineata ma trezesc si din instinct o caut pe Reb prin pat.Nici urma de ea. Ma ridic lenes din pat si ma duc la birou sa vad ce mai are pe acolo.

Pe langa pachetele de tigari am mai gasit multe desene ciudate si un caiet negreu ca o agenda,dar avea filele albe. Cand il deschid la o pagina la intalmplare dau de un desen mare cu o inima (clasica) cu o sageata infipta in ea din care cad cateva picaturi de sange.Iar in partea de jos a paginii scria "Odata ce te indragostesti,in inima ta se infinge o sageata cu numele celui de care te-ai indragostit.Iar cand acea persoana te ranaste acea sageata iti este smulsa din inima, si au ramas doar ranile din urma lui. "

Ok,nu credeam ca Rebeca poate sa fie atat de profunda. Asta se explica o parte din comportamentul ei.

Dupa ce m-am mai uitat in acel caiet cu desene am luat o tigara din pachet,bricheta si m-am dus la balcol.M-am asezat pe jos si stateam,ma uitam in gol si ma gandeam la tot.La Rebeca,la soarta pe care amandoi am avut-o cu parintii,dar diferenta dintre noi la aceasta chestie este ca mie mi-a pasat ca au murit,insa ei nu i-a pasat deloc.

Dintr-o data simt o mana care se aseaza pe umarul meu si cand imi indrept privirea catre Rebeca o vad cu o tava in mana.

 "Neata" ii spun cu un zambet mic in coltul gurii.

"Neata! Am facut micul de jun." spune si se pune langa mine pe jos.

Pune tava cu mancare in fata noastra si imi intinde o farfurie de pe tava.

"Hmm,oua cu bacon.Perversa mica" spun cu zambetul meu dracesc pe fata.

"Asta e rutina mea zilnica.Aproape" spuse si ii scot limba.

"Baga-ti limba inapoi in gura" imi spuse chicotind.

"Mai degraba in gura ta decat a mea" ii spun si ma apropii usor de ea.

Buzele noastre sunt la cativa milimetri distannta unele de altele.Rebeca ma saruta usor apoi se retrage.

"Hai sa mancam,nu degeaba mi-am consumat eu timpul de domit ca sa fac eu mic de jun." spuse si incep usor sa rad.

Dupa ce terminam de mancat scoase pachetul de tigari,isi scoase una si imi intinse si mie pachetul ca sa ma 'servesc'.Dupa ce trase primul fum deja o vad ingandurata.

"Ce ai patit?" 

"Nimic special" imi raspunse sec.Asta urasc cel mai mult la ea,cand raspunde sec si enervant.

In timpul in care noi am fumat tigarile nu am mai zis nimic.Am spus s-o las in pacea cu gandurile sale.Daca va vrea sa-mi spuna o va face si gata.

Rebeca se ridica de pe jos si vad cum se duce pe pat.Presupun ca sa isi i-a telefonul.Dupa ce a tastat ceva se duce spre dulap sa isi aleaga cu ce se imbraca.

Ma indrept spre ea,o prind in brate de la spate si o intorc cu fata la mine.

"Harry,lasa-ma in pace.Nu am chef de tampeniile tale acum" 

"Ce naiba s-a intamplat?Acum 10 minute erai cu zambetu pe buze,iar acum esti de zici ca o dat depresia in tine" spun deja enervat de starile ei prea schimbatoare.

Life Is A GameUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum