Inceputul

205 6 2
                                    

Cloe POV

E o zi normala. Ma trezesc de dimineata si cobor jos. Ii vad pe parintii mei cu zambetul pana la urechi.

C:Neata'

M\T:Neata' ,scumpo

C: Ce zambiti asa? S-a intamplat ceva?

M:Scumpo...am participat la un concurs onnline si am castigat o calatorie pentru 2 in munti. N-ui grozav??

C: Sunt foarte bucuroasa pentru voi!!
Si..cand plecati?

M/T:Azi seara!

C:Si cand va intoarceti?

T:Peste 3 zile

C:Bine eu acum ma duc la scoala. O zi frumoasa!!

M: Pa scumpo

*seara, la aeroport*
C: pa !! Ne vedem peste 3 zile.

Am luat taxiul si m-am intors acasa.

*maine dimineata*
Ma trezesc la 10:00 si ma pun in pat sa ma uit la TV caci e sambata.
Ma suna mama.

*convorbire telefonica*

M: Ce faci scumpo?

C:Bine !! Cum la voi??

M: Super!! Peisajul e superb!!Acum urcam pe munte! Toti colegii sunt minunati !!Doar unul e cam ciudat.

C:Cum il cheama ca am aflat ca si cativa colegi de ai mei merg in excursie.,poate te pot ajuta

M:il cheama Ja.........aaaaaaaa....aaaaa  Tony(Tony e tatal lui Cloe)

Se auzi un sunet puternic provocat de pistol ,apoi mai multe strigate,dupa telefonul a cazut jos si am auzit mai multe strigate si focuri de arma. Telfonul a fost ridicat de cineva care a spus cu o voce ce te lua in sperieti :

?:Doi au plecat ,acum vine al -trei-lea.

Am scapat telefonul din mana si am dat frau liber lacrimilor. Nu imi vine sa cred acum parintii mei nu mai sunt ,si un psihopat e pe urmele mele.
Oare ce voi face???

Tacerea a fost intrerupta de prietena mea  Sabrina. A intrat in casa si cand ma vazut pe jos cu ochii rosii de la plans s-a apropiat in graba de mine foarte ingrijorata.
  S: Ce s-a intamplat

C:Pai...*printre lacrimi *
I-am povestit cu inima distrusa cele intamplate si la sfarsit ma imbratisat.

S: Imi pare foarte rau pentru tine

Atunci se auzi soneria de la usa ceea ce era destul de ciudat fiind faptul ca nu asteptam pe nimeni.Cand mi-am intors capul la usa am observat o silueta negra ce ma privea pe fereastra ,cum l-am observat a luat-o la goana. Am descis usa in graba  si am fugit dupa el strigand ca o nebuna.Fera folos . Mam asezat in genunchi pe pamantul rece cu capul in jos . Am simtit o atingere calda pe spatele meu . Era Sabrine.

C: Eram atat de aproape *am murmurat*

Cand dau sa intru in casa gasesc un bilet pe usa. Il iau in casa si il citesc

Sunt pe urmele tale,pustoaico
                               Anonim 

Am ramas cu sufletul la gura auzind aceste cuvinte. Inima imi batea din ce in ce mai tare. O lacrima mi se scurse pe obraz si apoi lua contact cu pamantul.

Deci,un psihopat care mia omorat parintii e pe urmele mele si eu nu stiu cine e el ,ce iam facut si cum se va sfarsi aceasta poveste ...

I capitol Yupy . Spuneti-mi parerile voastre in comentarii.
Pana vara o sa postez o data pe saptamana ,dar vara cred ca o data la doua zile maxim

Criminalul si ..euUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum