Trebuia sa ma apar cumva de el. Sa gasesc indicii. Sa ma informez. Sa ii aflu punctele slabe. Sa il inving. Sa il fac sa regrete ca mi- a omorat parintii.
Acum trebuie sa gasesc indicii. Dar unde? Dar cum? Stiu ca nu o sa fie usor,dar o sa o fac ,PENTRU PARINTII MEI!
Deci,in primul rand trebuie sa gesesc ceva despre parintii mei.
Am urcat in dormitorul lor si am inceput sa caut prin dulapuri si sertare....nimic. Din greseala ma impiedic de un pieptene de jos si cad. Cand incerc sa ma ridic observ pe jos o cutie destul de prafuita. Nu apuc sa ma apropii de ea ca ma triga Sabrina de la usa. Ma duc jos si ii raspund. Ne asezam pe canapea si ne mai uitam la TV si dicutam. Uitasem complet de acea cutie mica si prafuita ce avea sa-mi schimbe viata
Apare o reclama despre o noua cofetarie. Tatal meu era cofetar. O sa-mi mai aduc aminte de el. Ne-am imbracat rapid si am plecat. Ajunse acolo am stat la rand un car de ani. Cand in sfarsit ne-a venit randul ne-am luat niste prajiturele. Ne-am asezat la masa si in timp ce savuram prajiturelele eu ma uitam mai mult pe geam. Eram cu capul in nori. Ma gandeam la acel psihopat. Deodata il vad din nou la geam. Vedeam acea silueta ciudata.De data aceasta nu fugea . Statea acolo bagand spaima in mine. Avea o gluga neagra pe cap si nu ii puteam observa chipul. In buzunarul de la pantaloni se putea observa un pistol si un cutit plin cu sange ,lasat la vedere. Am incremenit pe loc . Nu mai eram capabila sa fac vreo miscare. M-am ridicat tremurand de la masa si am luat-o la fuga acasa fara a ma mai uita inapoi.
Mi-am dat seama ca acea persoana ma urmarea. El stia totul despre mine .
Deodata imi suna telefonul
NUMAR NECUNOSCUT*Convorbire telefonica*
?:Vad ca m-ai observat,deja
C: Ce vrei???
?:Ce vreau ??*ras malefic* pe tine moarta.*sfarsit apel*
Imediat a sunat soneria. M-am speriat foarte tare,dar cand am vazut-o pe Sabrina m-am linistit
S:ce te-a apucat??*gafaind*
C:Am vazut iar pe acea silueta.
Sabrina a mutit. I-am povestit detaliile . Apoi mi-am adus aminte de cutia din camera parintilor mei. Am urcat in mare graba scarile. Am luat cutia si cand am deschis-o nu mi-am putut crede ochilor. Era un dosar mare pe care scria:
Tony si Lissa Brown,
Agenti secretiAm ramas socata si am scapat cutia din maini. Ei au fost spioni atata timp?!?. M-au mintit atatia ani?!? Eu credeam ca tata a fost cofetar,iar mama secretara la o companie,nu stiu ce companie.
Am mai rasfoit acel dosar si am aflat ca au participat la mai multe misiuni sa ca sunt spioni completi. Faptul ce mi-a atras cel mai tare atentia a fost asta:C:Uite aici!!
S: Ce e ??
C: Urmatoarea misiune este in munti pentru a opri o gasca de ucigasi in serie. Deci nu au castigat nici un concurs. Totul a fost doar o minciuna.
S:Si acum ce facem??
C: Cred ca stiu eu ce....
Sabrina POV
Ma luat imediat de mana si ma tarat afara din casa.S:unde mergem...aaaa??
M-a luat in masina si am mers pana pe o stada foarte aglomerata. A oprit brusc masina si aiesit repede din ea. Eu am urmat-o.
S: Unde mergem
Cloe POV
Am ajuns in fata companiei unde "lucra" mama.
Ne-am apropiat de receptionera in mare graba.C: Buna ziua !!
R(receptionera):Buna ziua! Ce doriti?
C: As dori sa vorbesc cu directoarea
R: Desigur! Asteptati aici!!
C:Multumesc!!
Ne-am asezat pe o canapea moale si am asteptat in liniste. Sabrina a rupt linistea cu curiozitatea ei.
S: Ce cautam aici? Ce e locul asta? De ce ne vedem cu directoarea? De ce m-ai ad.........
I-am pus mana la gura ca sa se opreasca cu intrebarile.
C:Vei afla....
*peste 10 min*
R: Domnisoara puteti intra in cabinetul directoarei! A treia usa pe dreapta.
C:Multumesc!
Am luat-o pe Sabrina de mana si am pornit.
Al -doi-lea capitol! Va rog spuneti-mi parerile voastre in comentarii!!
CITEȘTI
Criminalul si ..eu
Misterio / Suspensoeste despre o fata pe nume Cloe Brown care a ramas singura acasa pe 3 zile . Parintiii ei au castigat o calatorie gratis pentru 2 in munti.In clatoria lor au murit Asasinati,iar acum acea persoana o urmarea pe Cloe...Oare va scapa???