Alte victime: Molly

135 9 1
                                    

Ne-am sculat cu Sabrina de dimineata si am mers la agentie. Ea era doar Wow . I se parea ca locul asta e fantastic. Ce i se pare fantastic la acest loc nu inteleg.

K: Buna fetelor!

C/S: Buna Kevin!

K: Eu o sa ma ocup cu Cloe ,deoafece ea e unpic mai avansata,iar pe tine o sa te antreneze BEN.

C:BEEEEEEN?!?!* tipa *

B:CLOOOEEE?!?!*tipa*

K/S: Ha, nebunilor,la antrenament!

Kevin ma lua de mana si ma tara pana la aparate,iar Sabrina facu la fel cu Ben.

K: Acum o sa te antrenezi putin la aparate apoi o sa ne luptam,iar la sfarsit o sa mergem in sala de tras cu arme.
  * Dupa antrenamente*

C/S:Mersi ca ne-ai condus

K: O sa mai stau unpic cu voi sa mai cautam indicii.

S:Bine!

Am mers sus in camera parintilor mei(de acolo a sarit hotul)

K: Uite este aici ceva!

C: Cred ca  e telefonul lui.

Am luat telefonul si am intrat in mesaje. I-am verificat fiecare conversatie pana am ajuns la ceva suspect.

S: Uite!!

Erau mai 3 persoane pe care le ameninta la fel ca pe mine .

Erau Moly, Vanessa si Tom.

C:Sa mergem la fiecare dintre ei  separat.Eu ma duc la Molly.

S: Eu la Vanessa.

K: Si eu la Tom. O sa aflam informatii de la ei.

C: Ne vedem in doua ore.

Ma duc la Molly acasa. Nu traieste prea departe. In 10 minute am ajuns.

Am batut la usa si nu a raspuns nimeni. Am deschis apoi usa cu forta. M-am infiorat cand am vazut incaperea. Era mare spatioasa si distrusa. Pe pereti erau numarate zilele si scrise mai multe grafice.  In fata mea state o fata de vreo 20 ani. Era complet distrusa si terifiata. O puteai vedea cum tremura.

M:C-c-c-c-cine esti?

C: Sunt Cloe Brown, Agent Secret. Am venit sa te ajut sa scapi de acel individ inainte sa scape el  de tine.

M: D-d-de unde stiu c-c-ca pot avea incredere in tine??

C: Poti! Deoarece....si eu sunt amenintata de el. In primul rand povesteste-mi ce ti s-a intamplat.

M: Pai...Aveam 19 ani cand s- aintamplat. Era o zi normala. Eram cu familia la plimbare. Deoadat parintii mei s-au alartat. M-au luat de mana si m-au urcat in taxi si m-au trimis departe in urma mea am auzit strigate si cand m-am uitat in urma i-am vazut pe parintii mei intr-o balta de sange.

Nu mai putu continua povestea cai lacrile i se scurgeau pe obraz. Am mangaiat-o incet pe spate.

M: Acum nu stiu ce sa fac. Acea persoana vine dupa mine.

C: Dupa mine la fel. El mi-a ucis la fel parintii* lacrimile i se incep a scurge pe obraz*Mi te poti alia di o sa-i facem fata impreuna, ce zici??

M:D-d-eacord!

Scuze ca e scurt , dar sincer nu am destul timp( scuzati greselile gramaticale) Acest capitol o sa aiba 3 serii. Va recomand o carte foarte interesanta se numeste: Anotimpul preferat de vlopotenco. E o carte foarte hazlie , interesanta si cu drama. Ea nu e despre anotimpul ei preferat. NU JUDECA O CARTE DUPA COPERTA. Sper sa va placa! Pa!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 17, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Criminalul si ..euUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum