Am urcat in masina lui . M- a dus la o cafenea draguta. Ne-am comandat fiecare un suc. Am discutat,am discutat si pana la urma am ajuns la faptul ca suntem doar amici. Atunci am rasuflat usurata. Dupa intalnire ma lasa acasa. Cum pun mana pe clanta se aude un strigat din interior. Kevin a iesit relede din masina a luat doua pistoale din porbagaj.
K: Ia asta!!
C: De unde stii..?
K:Am sursele mele.
Am luat un pistol si am intrat in casa,ne-am urcat la etaj. Acolo am vazut-o pe Sabrina,cu un pistol la cap si pe acel criminal langa ea. Iar nu i-am putut observa fata. Era gata sa apese pe tragaci ca l-am impuscat in pana si a ascapat pistolul jos.
K:Bine tintit ,Cloe!
C:Mersi!
Imediat criminalul a sarit pe geam.Am tras mai multe focuri de arma dar nu l-am putut nimeri. Tot ce a lasat in urma lui a fost o dara de sange ,dupa care ne puteam urma.
K: Sa mergem!
Ma lua in brate si am sarit impreuna pe geam. Ne-am luat dupa urma de sange ,dar nimic.... urma se opri in mijlocul strazii si nu avea unde sa se duca. Ne-am intors acasa si am interogat-o pe Sabrina.
C: Ce a vrut de la tine?
S: Nu stiu . Doar murmura ceva gen:Dupa ea urmezi tu....
C: La cine crezi ca se referea prin tu ?
S: Cred ca la tine , Cloe.
C: Cand a venit la tine?
S: Imediat cum ati iesit din casa.
C:Ce ?!!
S: Te-a cautat crezand ca te-ai ascuns.
C: Si tu ce ai facut in tot timpul asta?
S:M-a legat la gura si m-a imobilizat. Cand ati intrat voi mi-a pus pistolul la cap.
C: Te-a ranit cumva?
S: Nu !
C: Acum ce facem ?
S: Eu o sa ies unpic afara sa ma mai linistesc.
K/C:Bine!
C: Deci, ce facem?
K: Ce zici sa punem o camera la usa.
C: Buna idee. O sa o notez. Poate rugam agentia sa ne ajute.
K:Nu prea cred.
C: Ce s-a intamplat cu Sabrina ? Sta de cam mult timp afara
K: Sa vedem
Iesim afara si o vedem inmarmurita pe Sabrina in fata usii.
C: Ce s-a intamplat??
Ea arata spre un biletel . Il iau in mana si il citesc.
Pe el scria:
Ma intorc dupa tine si nu incerca nimic.
Anonim.K:Uite mai scrie ceva pe spate !
Avea dreptate! Pe spate scria cu sange ceva codificat.
C: ue uits lutot!
S: Ce poate sa insemne asta??
K/C:Nu stiu.
K: Acum ca pericolul creste trebuie sa fiti pregatite . Maine dimineata amandoua in sala de antrenamente.
S/C: Sigur!
A plecat si ne- a lasat singure . Frica ne- a cuprins imediat si o multime de intrebari ne-au asaltat. De odata la fereastra am observat o silueta neagra. Inima a inceput sa-mi bata din ce in ce mai tare. Am luat pistolul in mana si am deschis usa.....
Un nou capitol! Suspans!!! Scuze ca capitolele sunt scurte dar nu am timp si cred ca e mai bine sa postez mai des dar scurte decat sa postez o data la una doua saptamani dar lung. Ne vedem in urmatorul capitol! Pa!
CITEȘTI
Criminalul si ..eu
Misterio / Suspensoeste despre o fata pe nume Cloe Brown care a ramas singura acasa pe 3 zile . Parintiii ei au castigat o calatorie gratis pentru 2 in munti.In clatoria lor au murit Asasinati,iar acum acea persoana o urmarea pe Cloe...Oare va scapa???