O noua zi! Un nou antrenament cu frumosul!...aaaa a-a-antrenorul meu da da.
Ma trezesc de dimineata ca de obicei si ies din casa in graba pentruca era cat pe ce sa intarzii. In graba mea ma ciocnesc de un baiat chipes ce tocmai iesea din masina. Dau nas in nas cu el si cad jos. Atunci vad o mana intinsa ain fata mea. Dupa cateva secunde imi revin si ma ridic. Abea atunci i-am putut observa chipul frumos si ......aaa e dragut. Doamne! Ce-i cu mine ?!? Ce imi tot fug ochii dupa baieti??? Trebuie sa imi revin si sa ma concentrez pe scopul meu:RAZBUNAREA.B: Hei! Esti bine?
C:Daaa*inca nu puteam crede ca e atat de dragut*
B:Eu sunt Ben
C: Eu sunt Cloe...
B: Scuze ,dar ma grabesc ne mai vedem !!Au revoir!!
C: Paa....
Deci e francez... Oficial imi plac francezii:)
Ajung la agentie si acum e momentul cel mai greu: sa vorbesc cu antrenorul.
Am ajuns cu greu la sala de atrenamente caci ma incurcam prin coridoare. Intr-un final am ajuns la sala de antrenamente.K:Esti gata pentru un nou antrenament ,PAPUSA!!?
C:C-c-ce ai z-z-zis??
K:Am spus : Esti gata pentru antrenament,Cloe??.
C:Phiu*respir usurata*
Antrenamentul a decurs ca de obicei. De data asta s-a intamplat o minune! L-am pus la pamant pe frumosul....aaaa adica Kevin, antrenorul.
K: Vad ca faci progrese, daca o sa continui asa in curand o sa ajungi sa pleci in misiuni.
C: Sigur?? Aaa -a dica da! De ce nu?
Poate la un suc ?? Aaa ...nuuuu!
*imi dau o palma peste fata* aaaa....sunt varzaK: Un suc ar suna bine! Vin sa te iau la 7.
C:S-s-sigur!*rosind*
OMG Am o intalnire. Aaaaaa. Trebuie sa ma aranjez.
Fug in graba acasa si ghiciti , iar ma ciocnesc cu Ben. De data asta cadem impreuna jos si eu nimeresc peste el. Ma sperii si fug in casa. Ma rezem de usa , pe jos. Sabrina fuge in graba la mine si incepe a ma chestiona.C: Am facut cea mai mare prostie din viata mea
S:Ce s-a intamplat fato??
C: pai..... si asta a fost
S: ooh,nu-i nimic
C: Cum nu-i nimic?!
Am fugit in camera mea si am inceput sa ma gandesc la cele intamplate. De odata ma uit alene la ceas si vad .
C:E fara 15 min 7 ?!?
Am sarit ca arsa din pat si am inceput sa ma pregatesc m-am imbracat cam asa.
Cred ca o sa-i placa lui Kevin.
Deodata se aude soneria de la usa.Ma cobor repede pe scari si deschid repede usa.
K:WOW!! A-a-arati super!
C:M-m-mersi si t-tu la f-fel.
K:M-m-mergem?*isi drega vocea*
C:S-s-sigur.
Ma lua de mana asa de dragut si am mers impreun pana la masina.
Un nou capitol !! Yupy! Scuze ca e scurt ...,dar csf? Ncsf
😀 Sper sa va placa!! Pa!
CITEȘTI
Criminalul si ..eu
Mystery / Thrillereste despre o fata pe nume Cloe Brown care a ramas singura acasa pe 3 zile . Parintiii ei au castigat o calatorie gratis pentru 2 in munti.In clatoria lor au murit Asasinati,iar acum acea persoana o urmarea pe Cloe...Oare va scapa???