Am intrat in biroul directoarei.
Era mare si spatios,cu pereti gri si un birou mare in mijlocul camerei inconjurat de mai multe etajere. Pe scaun statea o femeie ce nu avea mai mult de 45 ani. Avea parul de culoarea nisipului scurt si carliontat. Era imbracata intr-o rochie neagra. Pe fata i se putea citi mirarea si confuzia cred ca eu ii provocam aceasta expresie.C:Buna! Eu sunt Cloe Brown, fica lui Tony si Lissa Brown,iar ea e prietena mea , Sabrina.
D(directoarea): Stiu cine esti. N-ui nevoie de prezentare. Ce te aduce pe aici?
C: As vrea sa aflu mai multe despre parintii mei. Am aflat de curand ca au fost spioni aici. Vreau sa ii razbun si sa gasesc acel criminal.
D:Pai.... nu cred ca-ti putem spune altceva decat ceea ce stii deja, dar te putem ajuta sa il gasesti pe acel criminal.
C:Cum?
D: Pai te putem angaja aici ,ca spion. Te vom ajuata sa gasesti informatii despre acel criminal. Ce spui??
C: Accept!!
D:Splendid!! Poti veni de maine la antrenament la 9:00.
C: Dar ce fac cu scoala??
D:Trebuie sa alegi ,Cloe. Sau scoala sau RAZBUNARE!
C: Aleg razbunarea!!
S:Esti sigura??
C:Mai mult ca sigura!
Am dat mana si am plecat acasa
*a doua zi*
Ma trezesc de dimineata la ora 7:30
C:Aaaaaaa e tarziu!!
M-am imbracat in graba ca sa nu intarzii la scoala.
Am coborat jos si la usa ma opreste Sabrina
C:Ce faci?? O sa intarziiS:Te opresc sa iesi fara motiv din casa.
C:😞😞🤔
S:Ai renuntat la scoala ai uitat???
(Am uitat sa explic , dar Sabrina locuieste cu Cloe)C: aaaaaaa(isi da o palma peste fata)
M-am dus si m-am odihnit pana la 8:30 . Atunci mi-am luat masina si am plecat in graba la agentie.*la agentie*
Stau in fata usii de un minut sa-mi fac curaj ca sa intru. In usa de sticla am putut observa cum ma privea din spate acea silueta ciudata de dupa un copac. Cand m-am intors a disparut,dar pe copac era scris cu sange
Nu incerca nimic fetito
Anonim
Un lucru era sigur:trebuia sa incep antrenamentul mai repede caci pericolul crestea.Am intrat in agentie si receptionera m-a condus pe o multime de cordoare monotone. Nu stiu cum tine minte drumul:drepta ,dreapta,stanga,dreapta....aaa
Am ajuns int-o sala uriasa cu mai multe aparate,langa erau mai multe terenuri pentru antrenament. Mai era o sala de tras cu arma. M-a adus langa un baiat destul de frumos,inalt si si ....e foarte dragutR:El e Kevin,antrenorul tau! Eu va las.
C:B-b-buna K-k-kevin...
Stai un pic. Eu m-am balbait in fata lui?!?! Ce s-a intamplat? Oare il plac? Nu ...nu..nu...nu...NU!! Nu poatee fi asa! El e antrenorul meu! Trebuie sa pastram o relatie profesionala !Da!
C: Deci incepem antrenamentul!
K:Desigur!
Am fost pe rand pe la fiecare aparat. Un lucru am de spus: Eu si sportul nu prietenim. Apoi am fost in sala de atrenamente.
K: Haide, trebuie sa te aperi si daca poti sa ma pui la pamant.
C:Sunt sigura ca nu va fi usor.
K:Te prinzi repede!!
C:*chicotit*
Am avut dreptate,nu a fost usor deloc.M-a aruncat jos de cateva ori si ma ridicam cu greu.
K: Esti bine ?
C:D-d-da
K:Vrei sa terminam pentru azi?
C:C-c-cred ca d-da
K:Bine ne vedem maine la aceasi ora
C:P-pa
Iar am facut asta trebue sa incetez.
Un nou capitol!! Sper ca v-a placut!!
CITEȘTI
Criminalul si ..eu
Mystery / Thrillereste despre o fata pe nume Cloe Brown care a ramas singura acasa pe 3 zile . Parintiii ei au castigat o calatorie gratis pentru 2 in munti.In clatoria lor au murit Asasinati,iar acum acea persoana o urmarea pe Cloe...Oare va scapa???