Alıntı 2

12.5K 413 219
                                    

SADİST 2 / ALINTI

Akın Çınar.

Yüzünün her santimini ezberlediğim adam. Onu incelediğimde içime dolan o huzurun verdiği mutluluk. Çalan "Yalnızlık Senfonisi" ne eşlik ederken müziğin bir anda kesilmesiyle kaslarım çatıldı.

Radyonun sesini biraz daha açıp cızırtıların arasından adamın sesini dinlemeye çalıştım. Dinlediğimiz müziğin rahatlatan sesi gitmiş, yerine tok sesiyle son dakika haberi geçen muhabir gelmişti.

"PANİĞİ HİSSEDİYOR MUSUN?"
Kafamı iki yana sallayıp sesi def etmeye çalışarak içimden saymaya başladım.

1,2,3

"SANA DOĞRU GELİYOR."

4,5,6

"İSMİNİ ZİKREDİYOR."

"7,8,9"

"VE SENİ YİNE ELE GEÇİRİYOR."

Ve 10...

"Amerika'nın en büyük ruh ve sinir hastalıkları hastanesi olan Johns Hopkins Hospital da resmen katliam çıktı. Alınan son verilere göre Türk asıllı olan bir hasta hastanedeki bütün çalışanları öldürerek kaçtı. Şuan nasıl yaptığına dair elimizde bilgiler olmasa da hastaneden kaçan şahıs Amerika'nın her sokağında aranıyor. İlk şüpheler Türkiye'ye kaçabileceği arasında. Detaylar ve şahsın fotoğrafı akşam haberlerinde sizlerle olacaktır." Yapılan ani frenle öne doğru giden vücudum buz kalıbından farksızdı.

"TİTRİYORSUN."

Evet, hemde ürkek bir kuş gibi.

"Meyra, kendine gel. Onun olduğunu sanmıyorum. Güzelim konuş benimle." Akın, yüzümü avuçları arasına almış, kasılan bedenimi sarsıyordu. Sadece ağzını oynattığın farkındaydım. Zihnime dolan tek ses onun sesiydi.

GELİYOR MEYRA KAYA. SENİN İÇİN GELİYOR.

Okuyan yoruma bir 🌹 bıraksın bakayım 😁😁

SAPLANTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin