Part 6.

271 32 6
                                    

Wellington 23. dubna 2012
Boyfriend" křikl Louis a naklonil se ke svému příteli k polibku, jenomže ten ho otočil a ukázal na lidi venku. „To je jedno ať vidí naší lásku." Pošeptal mu Loui. Harry lehce pokroutil hlavou a mladého chlapce odvedl zpět k baru jako by se nic nestalo.

Znova jsem se podívala na to video nešlo odolat. Musela jsem se na to podívat předtím, než jsem si přečetla ten jeho zápisek a vlastně i potom. Bože ono to je vážně pravda. Pořád mi nedochází, že ten jejich vztah je skutečný, že se opravdu navzájem milují.

https://www.youtube.com/watch?v=t-BFZz82mJg

24. dubna 2012
Pane bože. Co se to včera stalo. Vždyť my jsem se málem prozradili. Měl jsem si dávat větší pozor. Jenomže já neodolal a stal se tvým „přítelem". Aspoň po dobu turné jsem chtěl mít pocit, že jsme zase spolu. Možná chci mít pocit, že ke mě něco cítíš. Že nejsem jejn tvoje sexualní náhrada za El, když tu zrovna není. Jenomže pane bože včera jsi to řekl?! Řekl jsi, že jsem tvůj přítel a jsem strašně šťastný a nasraný zároveň, že jsi nás málem prozradil. Víš že jsem nechtěl, aby o tom někdo věděl. Měli jsme co dělat po x- faktoru a ty to teď málem vyzradíš. Nevím, jestli všechny ty doteky v průběhu večera byli zamilované a nebo jestli jsi byl nadržený, Všechno to Larry šílenství začíná být hrozné. Já ho pořád miluju, jenomže on mě ne. Říká to teď El, za celou tu dobu turné to neřekl ani jednou a potom řekne, že jsem jeho přítel.

Odpoledne téhož dne

Ten rozhovor budu mít v hlavě pořád. Udělal mi v hlavě takový zmatek. Nenávidím ho, ale miluju zároveň. Jsem tak strašně zmatený.

„Lou měli bychom si promluvit" Louis se na mě otočil a podíval se mi do očí.
„O čem Harry?" Já jsem si začal mžourat prsty. „O tom včerejšku. Vážně jsem tvůj přítel? Nebo jsi to řekl jen, že na mě ten týpek sahal?" On se lehce zamračil. Přešel ke gauči na, který si sedl.

„Harry" prohrábl si svoje krásné vlasy. „Víš, že tě mám moc rád a že to co mezi námi bylo, bylo krásné. V tu chvíli a i teď když se spolu občas milujeme je to úžasné, ale mám El broučku a sám si to nechtěl říct a já chápu proč, ale nejde to, nemůžeme být spolu promiň" vstal a přešel ke mně. „Ale to neznamená, že tě někdy přestanu milovat ano? Milovat tě budu pořád, jen teď miluju i El a s tou chci být. Můžeme se občas pomilovat, jestli budeš chtít, ale nevím, jestli to bude správné. Pořád si se přes to nepřenesl." Šeptl a já vzlykl.

„Nikdy nepřenesu. Protože ty máš být můj ne její. Máš být se mnou ne s ní. Mě máš milovat ne ji." On si povzdechl a protřel si obličej.

„Harry zlatíčko. Včera jsme byli oba opilý. Udělal jsem asi chybu, že jsem se tě dotýkal. Ale já jsem zrovna v tu chvíli chtěl. Chtěl jsem se tě dotýkat." podíval jsem se na něj. „Ale miluješ El." On mě políbil a pohladil po tváři. „Miluju, ale jde hlavně o to, že s ní jsem, nemusím to tajit." Já jsem pokýval hlavou. „Se mnou bys musel." Šeptl jsem a utekl z pokoje pryč.

Nezapomenu nikdy na ten polibek, nezapomenu na to, jak jsi mi řekl miluju tě a  budu doufat, že to nebylo naposledy.

Slzy zase slzy. Nechápu, proč to ten Harry neřekl. Vždyť mohli být s Louisem a nebyl by problém. Jenomže Harry měl strach, co řekne okolí a to prostě bývá silnější než to co opravdu chcete a to po čem toužíte.

Kudrnatý chlapec vzlykal do náruče jiného muže. Ne do náruče svého milovaného modrookého chlapce. Ale do náruče známého moderátora. Do náruče jeho kamaráda. Nic nemohl udělat jen doufat, že to časem přebolí a toho hodlal zase využít moderátor.
Využil naivní osobnost kudrnatého chlapce.

*Další díl. Budu ráda za názor a komentář. Další díl vám dám v pátek ❤️ děkuju za podporu.*

Our real life ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat