*Doufám, že se vám díl bude líbit a určitě zanechte komentář. Budu ráda za vaše názory :* *
3. října 2011
Hned jakmile zveřejnil ten tweet jsem se rozhodl jít za ním, abych si to nechal vysvětlit. Je to týden co jsme se rozešli a on začne chodit hned s ní. Hned po skončení našeho vztahu. Stále jsem doufal, že bychom se mohli dát zase dohromady. Dát ještě jednu šanci našemu vztahu, ale ty jsi tím ukončil jednu etapu svého života. Přátelé. Jak pošetilé slovo. Já nechci být jen tvůj kamarád, chci být tvůj tajný milenec, přítel a láska.
Jenomže ty chceš být jen kamarád a milenec příležitostně. Víš co je nejhorší? Že si uvědomuju, že jsem tě ztratil svoji chybou. Jenomže já nebyl připravený to vykřičet celému světu. Vím, že jsme spolu byli necelý rok, ale vem si, co všechno by se změnilo, kdybychom to řekli a co kdybychom se náhodou rozešli? Možná by to zničilo kapelu. Ty si neuvědomuješ, co mám v sobě za zmatek. Nikdy jsi mě v tomhle pořádně neposlouchal. Měl si svoji pravdu. Proč by to ničilo skupinu kdyby jsme byli zamilovaní? Proč bychom se rozcházeli, když jsme si souzeni?
Tady máš to svoje souzeni. Ani nevíš, jak trpím. Nevím, jak jsi to mohl tak lehce přejít. Proč jsi tady nemohl být pro mě jako přítel? Ty jsi to prostě vzdal. Proč jsme se museli do sebe zamilovat? Bože tak moc si přeju, abychom byli zase v x-faktoru a já se do tebe znovu zamiloval. Abych mohl znovu vidět tvoje zamilované pohledy na mě a ne na ni.
Tohle je definitivě konce Larry Stylinson.
Navždy v mém srdci Lou.
Proč tohle všechno musí tak bolet? Proč láska musí tak bolet. Člověk by si řekl, že tak mladí kluci nebudou muset řešit takové problémy, ale je to tak. Já začínám opravdu poznávat skutečnou fan fikci.
„Řekl jsi, že budu navždy v tvém srdci a teď tě moc potřebuji Lou." Šeptl kudrnatý chlapec, když ležel nahý vedle modrookého. Tulil se k němu a doufal, že uslyší jeho prosby, že ho ještě ukecá aby mohli být spolu. Ne jen jako milenci, přátelé, ale jako milující pár." Modrooký lehce otevřel oči a povzdechl si. „Hazz víš, že tu pro tebe jsem a navždy budu. Ano?" Kudrnatý si povzdechl a odtáhl se. „Ano ano já zapomněl navždy v mém srdci." Protočil svoje mechové kukadla a vstal z postele. „Já tě pořád miluju Louisi a tohle všechno mě moc bolí. Bolí mě jak si se mnou hraješ. Ale víš co je mnohem horší?" otočil svá zelená kukadla na chlapce a začal s nimi propalovat jeho studené oči, které miloval. „Že si to uvědomuju a stejně tě nechám. Víš, proč tě nechávám?"
„Protože mě miluješ." Kudrnatý se slzami v očích pokýval hlavou a sklopil pohled. Do svého klína, nechal stéct pár slz. „Já, ale nikdy neřekl, že už tě nemiluju Hazz."
ČTEŠ
Our real life ✔️
FanficPíše se rok 2020 světem One Direction se prohnala obrovská lavina fotek, videí a zpráv. Harry s Louisem se rozhodli vyjít s pravdou ven. Jenomže takovou formu vyjádření pravdy nikdo nečekal. Cover: Anonym_girl21 Děkuji moc za cover ❤️ Hlavně speciál...