Part 8.

179 30 8
                                    

I loved you first?! Vážně Louisi to nemůžeš být šťastný za to, že jsem konečně šťastný já. Nevím, jestli to bylo tím milováním noc předtím, ale asi bychom vážně měli se vším přestat. Potom pořád dáváme fanouškům naději. Nemluvím tu jen o tom rozhovoru, ale to jak se na sebe pořád koukáme. Víš, že tě miluju a asi nikdy nepřestanu, přece jen si byla moje první láska, ale máš El a říkal jsi, jak moc s ní jsi šťastný. Nechci ti to kazit lásko, ale když zpíváš tím svým kouzelným hlasem nejde se na tebe nepodívat při té písničce, která byla od Eda napsaná pro nás, ale musíme se posunout.
Vím, že ty El opustit nechceš a já zatím Taylor, ale stejně spolu spíme, milujeme se, říkáme si sladká slůvka. Jak je možné, že tohle vše děláme? Nebylo by lepší kdybychom to skončili? I když jsme to jednou zkusili a ty jsi se se mnou nebavil dva dny vůbec. Bylo to k nevydržení a my se potom pomilovali.
Miluju tě Lou a asi nikdy nepřestanu.
Jen mě bolí vědět, že asi nikdy nebudeme spolu.
Utřela jsem si slzy a rozhodla se podle toho zápisku a videa, napsat myšlenky Louise a Harryho při rozhovoru.

"Vážně se musíme tady bavit o té krávě?' pomyslel si Louis a podíval se stranou. Nejenže o té dívce poslouchá doma, když Harry chodí po domě a má s ní nekonečné rozhovory, ale ještě se o ní musí bavit tady na rozhovoru. Louis si totiž vzpomněl na jejich vášnivou a krásnou noc kdy s Harrym vedle sebe leželi anebo se milovali. Bylo to něco tak kouzelného. Louis se cítil jinak. Harry to na Louisovi poznal. On se na něj podíval, jenomže Louis mu pohled opětoval až později.

To jen Zayn se na něj chápavě podíval.
To on potom mohl možná za to, že se Harry uzavřel po jeho odchodu do sebe. Zayn byl pro oba chlapce důležitý, ale to předbíhám.

*Omlouvám se, že nebyl díl ve středu. Odjížděla jsem do Londýna :3. Budu ráda za komentáře a názory.*

Our real life ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat