Part 12.

189 27 4
                                    

Vystoupení Louise v X-faktoru

Zavolala mi Lott. Je mi to tak líto, že ti zemřela maminka lásko. Teď tu pro tebe chci být, i když jsi mi moc ublížil. Já tě miluju a nechci, abys byl na to vše sám. Proto jsem sedl na první letadlo a letěl hned za tebou. Ty jsi se mnou nechtěl mluvit. Nechápal jsem to. Proto teď sedím na hotelovém pokoji a přemýšlím, jestli se mám ke klukům přidat.

Rozhodla jsem se zavolat klukům, chci a musím se dozvědět co bylo potom, protože už je tady jen fotka spícího Louise a to je vše. Říká se, že fotka řekne víc než slova, ale osobě, která to prožije ne fanynce, která o tom ví prd.


„Ahoj Nino copak potřebuješ? Loui nech toho teď telefonuju" já jsem se zaculila a zadruhé strany bylo slyšet tiché zahihňání. „Ahoj Harry. Volám kvůli fotce z x faktoru když umřela Louimu maminka." „Dobře jen počkej. Loui jen ji něco řeknu pak to můžeme dokončit." Slyšela jsem nespokojené mlasknutí a bouchnutí dveří. Musela jsem se zahihňat

„Tak co chceš přesně vědět?"

„Jak Louis skončil u tebe v posteli?"

„Víš, to bude trošku na dýl."

„Já mám času dost Harry."

On se uchechtl a začal.

„Nakonec jsem odjel později než kluci. Prostě jsem se na poslední chvíli rozhodl, že tam s ním být musím. Víš, Louis byl na tom hodně špatně. Ta kráva tam nebyla, aby mu pomohla. Lottie ho držela hodně nad vodou před tím vystoupením. Potom co zazpíval svoji písníčku. Vrátil se do zákulisí. Já jsem tam na něj čekal společně s klukama.
Věděl jsem, že mě tam nechce, ale já ho nemohl nechat v tom samotného." Vydechl trochu s pláčem

„Když přišel a uviděl mě. Začal do mě bouchat pěstičkami. Nemohl přestat plakat. Vyčítal mi, že jsem ho tady nechal, když mě potřeboval. Přitom jsem mu říkal, že zůstanu. On mi nechtěl kazit sny. Ale že jsem měl vědět, že potřebuje mojí pomoc. Je občas horší než ženská. Člověk se v něm nemůže vyznat. A to je on, kdo je nahoře. Chápeš to? Potom jsem na nic nečekal a přitáhl si ho do medvědího obětí. On se mi zhroutil v náručí."
Odkašlal si.

„Potom odešel s klukama a Lott někam do baru. Mě se moc nechtělo proto jsem nešel. Přivedla mi ho na pokoj Lottie asi okolo 3 ráno. Jestli si pamatuju dobře. Tvrdila, že Louis chce ke mně a jestli se o něj postarám. Že potřebuje být sama. Samozřejmě, že jsem si ho vzal k sobě. Loui nejdříve něco sladkého drmolil. Následně brečel, ale potom jsme se spolu i pomilovali. Bylo to něco úžasného." Uslyšela jsem divné chrastění v telefonu a potom Louisův hlas.

„Víš, co jsem udělal já idiot? Vše jsem mu vyčetl i to, že přijel. Nevím, proč jsem mu to vše vyčítal. Ale miloval jsem ho. Znovu v tu chvíli jsem si to uvědomil, ale nemohl jsem mu to přiznat. Měl jsem přítelkyni, která tu pro mě byla, když on ne. Takže jsem odešel z pokoje a zase dlouho o mě Harry neslyšel a já o něm. Jestli chceš tak ti potom budu vyprávět o El. Ale myslím si, že je to až další kapitola našeho života." S tím zavěsil a já si nechala stékat slzy po tváři.

*Ve sředu nás čeká poslední díl. Doufám, že se budete taky těšit na konec. Doufám, že se vám bude líbit jako se vám líbila tahle povídka. (Teda doufám :D. Děkuju za komentáře ❤️*

Our real life ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat