„Louisi notak vždyť víš, že jdeme na schůzku." Zahihňal se Harry. Konečně mohli vyjadřovat svoji lásku na veřejnosti. Nemuseli se skrývat před nikým. Dávali lásce volný průběh, ukazovali ji světu. „Já vím, ale nemůžu se toho nabažit,..." Louis se naklonil ke svému milenci, manželovi a příteli. Věnoval mu lehký polibek na tvář. „... že konečně mohu dělat vše, aniž bych se musel bát toho, že nás někdo uvidí nebo vyfotí" Harrymu se hned vybavila scéna asi tak 10 let stará z restaurace Wellington.„Lásko notak nemysli na to." Šeptl mu Louis do jeho ouška, sice byl Harry vyšší, ale byl to právě on, kdo byl ve vztahu až moc zranitelný. „Já vím, když si vezmu, že bych tě neotočil, mohlo to být vše úplně jinak." Louis se lehce zamračil. Roztomile si založil svoje ruce na hrudi. Střídali se v tom kdo je nahoře, ale v téhle situaci byl Boobear velice roztomilý a k sežrání. „Mohlo by se to provalit, už dříve. Věřím že by nám ta láska nevydržela. Nebyli jsme na tak závažný krok zralý lásko. Říkal jsem ti, že to bylo správně. I když jsem ti potom chtěl vyšukat mozek z hlavy." Zavrčel Louis takovým tím roztomilým způsobem. Ostatním to mohlo připadat roztomilé, ale Harry už jen z toho měl husí kůži po celém těle. Lehce se začal probouzet jeho velký kamarád.
Harry se následně zasmál, protože Louis naklonil roztomile hlavu a to už opravdu Harry nevydržel. Vždy mu jen on dokázal zvednou náladu, donutit ho se usmát. Louis ho potom následně odměnil nádherným a odzbrojujícím úsměvem. Vzájemně občas jako jediní reagovali na společné vtípky a pohyby, také věděli co si ten druhý myslí. Proto byli tak dokonalí. Vždyť byli jedno tělo a jedna duše. Byli si souzeni. Nakonec vždy skončili nějakým způsobem spolu. Teď to už snad bude napořád.
Harry vzal svého manžela za ruku. Konečně se odhodlal ho dotáhnout na místo schůzky.
Ještě než Loui otevře dveře, podívá se na svojí životní lásku, kterou tehdy počůral na záchodcích v X-faktoru. Vždy se musí lehce pousmát, nad touto vzpomínkou. Miluje ho celým svým srdcem. „Myslíš, že je to dobrý nápad?" Harry se lehce pousměje, pohladí ho po tváři. Podívá se na něj tím něžným pohledem. Tím pohledem, kterým se na Louise kouká již několik let, který umí jenom on.
„Jak jinak to chceš všechno našim fanouškům říct než fan fikcí?"
Louis se lehce usměje a políbil ho jemně na rty. „Tohle už není fan fikce. Tohle je realita."
*Vítám vás u nové povídky. Budu ráda za vaše názory a i komentáře. Udělá mi to prostě radost :* děkuju :* *
ČTEŠ
Our real life ✔️
FanfictionPíše se rok 2020 světem One Direction se prohnala obrovská lavina fotek, videí a zpráv. Harry s Louisem se rozhodli vyjít s pravdou ven. Jenomže takovou formu vyjádření pravdy nikdo nečekal. Cover: Anonym_girl21 Děkuji moc za cover ❤️ Hlavně speciál...