Jak jsi nám to mohl udělat Zayne?! Jak si to mohl udělat mě? Byl jsi jediný, kdo mě opravdu znal. Byl jsi jediný, kdo mě opravdu chápal! Tak proč KURVA? Proč jsi to udělal mě? A ještě k tomu v tomhle období, když víš, co bude Louise čekat. Co bude čekat nás všechny teď?! Uvědomuješ si, jak moc sobecký jsi byl? Ty jsi nás opustil! Víš, ale co bolelo nejvíc? když jsi před půl rokem tvrdil, jak nás nikdy neopustíš, že nás miluješ, že jsme tvoje druhá rodina a pak si nás bez mrknutí oka opustil! Nic ubožejšího si udělat nemohl. Ani nevíš, jak jsi ublížil mě. Myslel jsem, že pro tebe něco znamenám, ale ty mi neodpovídáš na zprávy, tak moc bych teď potřeboval uklidnit. To co se děje kolem Louise a Briany je hrozné. Zayne prosím.
/////////
Vážně Zayne? Sólová kariéra a ještě opustíš Perrie těsně před svatbou? Když tě bránila před námi, když ti pomáhala! Ty se na ni vysereš a začneš si s Gigi? Já tě nepochopím Zayne. Myslel jsem si, že jsem tě znal ale hovno. Víš co je nejhorší? To co povídáš o tom všem, co jsi měl zakázaný, ale copak na naši skupině nebylo nikdy nic dobrého? Vem si, že bys bez nás všech byl nic jako my ostatní. My ostatní ten rok vydržíme a ještě si užijeme poslední společné turné...Jediné pozitivum na tom vše je, že se můj vztah s Louisem zlepšil a je možné, že to zase přeroste v lásku. V což já doufám, chci ho už jen pro sebe. Byl jsem na tom psychicky tak špatně, jen Loui mi pomohl a ty zase ublížil.Přejíždím prsty po svém starém zápise. Vážně jsem byl tak sobecký? Proč jsem vše sváděl na něj? Proč jsem se nepodíval na nás a hlavně na sebe? Ten kluk měl z toho problémy. Hlavně psychické a ani jeden z kluků to nevěděl. Vážně jsme byli taková rodina? ...Nevím, když mi to řekla Gigi nemohl jsem tomu uvěřit. Řekla mi na oslavě Kendall plno zajímavých věcí.
Utřela jsem si slzy. Kdo by tušil, že Harry je tak plný emocí, je to úžasný člověk a proto je mojí inspirací.
Proto jsem druhý den Zaynovi asi po roce zavolal. Takhle upřímný rozhovor jsme neměli nikdy. Děkuju Zayne za vše a mrzí mě, že jsem ti ublížil.
*Harry smutně koukal do svého deníku. Přejel prsty po společné fotce se Zaynem. Bylo mu vše tak líto. To, že odešel. To, že ho tam nechal samotného. Harry byl zničený. Snad ani po rozchodu s Louisem nebyl takhle zničený jako teď. Jedinou výhodu to mělo.
Louis ho teď objímal a jemně laskal jeho krk.
Že už by konečně byli spolu?**Další díl. Doufám, že se vám líbí. Děkuju za komentáře. Budu ráda i tady za váš názor :3"
ČTEŠ
Our real life ✔️
FanfictionPíše se rok 2020 světem One Direction se prohnala obrovská lavina fotek, videí a zpráv. Harry s Louisem se rozhodli vyjít s pravdou ven. Jenomže takovou formu vyjádření pravdy nikdo nečekal. Cover: Anonym_girl21 Děkuji moc za cover ❤️ Hlavně speciál...