Part 11.

209 25 7
                                    

*Budu moc ráda, když mi napíšete váš názor ❤️. Opravdu by mě potěšila nějaké reakce, jestli je to dobré. Děkuju ❤️*

Natáčení filmu Dunkirk je ta nejlepší zkušenost, kterou zažívám. Vážně nemůžu pochopit, proč jsem to nezkusil dříve.
Jsem, jako mimo realitu, proto jsem moc neřešil co se ve světě děje. Vlastně jsi mi nebyl ani schopen napsat, že sis našel přítelkyni! Neřekl bych, kdybys byl s Brianou, ale vážně s tou krávou Daniel?! Stačí se podívat, jak moc je El podobná. Teď přemýšlím, že se ti ani nedivím. El tě odkopla kvůli tomu, že jsi ji podvedl s Brianou která s tebou ještě k tomu otěhotněla.
V té době jsi měl nás. Byli jsme si docela blízcí. Myslel jsem si, že bychom náš vztah mohli dát zase nějak do kupy. Jenomže ty jsi mi řekl, že vztah nechceš. Tak jsme spolu během turné spali, povídali si, leželi spolu v posteli a drželi se za ruce. Bylo to zase jako jsme spolu byli kdysi.

Po narození Freddiho jsme měli ještě pár společných vystoupení, ale ty jsi byl jako vyměněny. Naše cesty se rozešli. Já, kretén se tě ještě ptal jeslí mám na to natáčení odjet, jestli nechceš moji pomoc, když ses dozvěděl o nemoci své mamky. Chtěl jsem tam pro tebe být jako životní opora, kterou jsem pro tebe vždy byl. Miluju tě pořád, ale pak se tohle vše dozvím od kolegů z natáčení.

„On mě nepotřebuje." Řekl jsem si zklamaně v duchu.

Proto jsem se rozhodl, tě poprvé v životě hodit za hlavu. Takže jsem se rozhodl udělat to tak jako bys pro mě neexistoval. Vymazal jsem si tvoje číslo, všechny naše společné fotky a pokusil se zapomenout. Možná tomu trošku napomáhá i jeden blonďáček, který tady po mě pokukuje. Je strašně roztomilý. Takže jsem se rozhodl konečně zkusit někoho jiného než tebe a Nicka.

Po natáčení
S Tommem jsme se shodli, že to byl jen vztah po dobu natáčení filmu, ale i tak musím říct, že se mi po něm bude stýskat. Přece jen jsem se mu dost svěřoval. Pomohl mi si ujasnit další priority.

Je tu druhá půlka roku 2016 já jsem na Jamajce, kde jsem se rozhodl napsat část písniček. Trochu si tu odpočinout. Nemyslím na nikoho jiného než na tebe Lou. Miluju tě čím dál tím víc. Nejvíce mě bolí, když vidím fotky tebe s Daniell.

Nemůžu uvěřit, že jsi šťastný. Někde máš falešný, ale na spoustě fotek máš upřímný úsměv a to moc bolí! Nejhorší, že jsem se i bez tebe rozhodl dát naším fanouškům naději, že náš vztah byl. Proto existuje písnička Two Ghosts.

Same lips red,
same eyes blue,
same white shirt,
couple more tattoos.

Myslím si, že stačí přečíst těch pár řádku a je jasné o kom to je. Miluju tě tak moc až to bolí. Při psaní konečně vypnu a můžu tam tu svou bolest dát. Kluci z kapely jsou skvělí moc mi pomáhají a vlastně sami ani nevědí co je moje největší tajemství. To jsi ty Lou.

„Sweet creature." Zazpíval hnědovlasý muž a rozhlédl se kolem sebe. „Je to dobré Harry." Řekl mu jeden kolega. „Víš co dál?" Moje slova jdou z mého srdce. Nemusím nad tím přemýšlet, jde to samo. Texty jdou samy, ale to ji nemůžu říct. Nemůžu říct, že tohle album píšu se zlomeným srdcem. Pomyslel si chlapec  a podíval se na něj. „Asi jo, ale i tak mi můžeš pomoc kolego." Zasmál se. Na povrch vypadal v pohodě a vyrovnaně. Jen uvnitř trpěl.

Our real life ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat