Hızla ağaca düşen Barış, can havliyle zor da olsa tutunmayı başarabilmişti.Ağaçta bir süre öyle asılı kaldıktan sonra ağacın yaprakları ellerinden yavaş yavaş kayıyordu.Aşağıda ona bakıp havlayan Tarçın'ı farkettiğinde çoktan elleri kayıp onun üzerine doğru yol almıştı.Yukarı bakan Tarçın'ın kafasına düşünce neye uğradığını şaşıran Tarçın, hızla koşmaya başlamıştı.
-Hey ! Beni nereye götürüyorsun? Hemen indir! Seni tüy yumağı !
Barış yavaş yavaş Tarçın'ın boynuna ordan da sırtına doğru indi.Sırtından da aşağı inmek istiyordu fakat Tarçın o kadar hızlı koşuyordu ki inebilmesi mümkün değildi.Barış,Tarçın koştukça sırtında adeta yaprak gibi sallanıyordu.Onu, çöp kovalarının olduğu bir yere götüren Tarçın, yavaşladı.Yavaşlamasını fırsat bilen Barış hemen ondan aşağı atladı.Tarçın, çöp kovalarına iyice yaklaşınca bir kaç kedi ondan korkup uzaklaştı.Barış nefes nefese kalmış ve meraklı gözlerle Tarçın'ı izliyordu.Bi kemik alıp kaçtığında ortamda yapayalnız kalmıştı.
Yavaş yavaş duvara doğru yönelip oturdu ve yavaşça sırtını yasladı.Yaşadıkları film şeridi gibi gözünün önünden geçiyordu.Tuana'nın ona aptal demesini düşündükçe kalbi sıkışıyordu.Yoktu,Tuana'sız bir gram bile yaşama hevesi yoktu.Onu en çok sevindiren oydu en çok canını yakanda. Gözleri dolmuştu ve düşünceler beynini kemiriyordu.Gece saatin kaç olduğundan bile haberi yoktu,aslında saati pekte umursamıyordu.Caddeden geçen arabalara bakıyor ve seslerini dinliyordu.Yoldan geçen adamlara baktıkça daha da morali bozuluyordu,onu farketmiyorlardı bile.Kaldırımın bir köşesinde kıvrılmış oturuyor ve kimse onu farketmiyordu..Evin yolunu bile bulamazdı artık çaresiz duvarın dibinde kıvrılmış bekliyordu.O kadar yorgundu ki göz kapakları her geçen dakika da biraz daha ağırlaşıyordu.Tuana büyük tehlikedeydi ama hiç bir şeyden haberi yoktu.Hem de hiç bir şeyden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK ŞAPŞAL AŞIK
FantasíaYanlışlıkla yapılan bir büyü sonucu;Barış isimli oyuncak ,canlanarak insana dönüşür ve sahibine aşık olur. Sahibi Tuana ise bedeni bir oyuncak kadar olan Barış'ı kabul etmez. Çünkü Tuana ,Oktay isimli sınıf arkadaşına aşıktır.Fakat Oktay'in kötü n...