Bölüm 8

134 30 0
                                    

     Taksiyi bi mağazanın önüne gelince durdurdu.Hemen döneceğini söyleyip indi.Mağaza ya girip kol saatlerinin olduğu bölüme geldi ve durdu.O kadar çok çeşit vardı ki hangisini alacağına karar verememişti.Çantasını açtı ve :

-Hangisini alayım Barış?
-Imm en üsteki dördüncü güzel ama şimdilik hiç gerek yok.Büyük bir bedene kavuşayım sonra alırsın yine de teşekkürler.
-Off saçmalama Oktay'ın doğum günü için hediye bakıyorum şapşal.

Diyip hızla çantasından cüzdanını çıkardı ve çantasını kapattı.

Barış'ın seçtiği saati alıp kasaya yöneldi ve hediye paketine koyup vermelerini rica etti.Ücretini ödeyip taksiye tekrar bindi.

Oktay'ın evine vardığında taksiden indi.Kapıyı çaldı kapıyı açan Elif'ti :

-Aaa demek işlerini halledip gelebildin Tuana Hoşgeldin . diyip sarılınca ne demek istediğine anlam veremesede oda sarıldı.Elif erkek arkadaşının çağırdığını onun yanına gitmesi gerektiğini söyleyip gitti.

İçeride bir çok okul arkadaşı vardı.Etrafa bakındığında bi ses duydu.Ses Oktay'a aitti:

Hey Tuana! Seni görmek harika ! Biliyodum geleceğini .Bana sürpriz olsun diye söylememiştin ama ben anladım.Hem yazın ortasında ne soğuk algınlığı tatlım yaa.Daha yaratıcı bişeyler uydurmalısın. Diyip sarılmak için kollarını açtı.

Ne olduğunu bi türlü anlayamayan Tuana da hafif yakınlaşıp sarıldı.

Biraz eğlenceden sonra hediye  faslı da geçince.Oktay Tuana'nın yanına geldi:

-Hadi sana evin arka bahçesini de göstereyim.  diyip Tuana'yı elinden tutup arka bahçeye götürdü.

-Biliyor musun Tuana ne zaman canım sıkkın olsa buraya gelip saatlerce otururum.

-Anlıyorum.

-Annem ve Babamın ölümünden sonra hayata küsmüştüm.Hep burada oturur saatlerce onları hayal ederdim.

Tuana onu can kulağıyla dinliyordu ve tabi çantada ki Barış'ta.
Oktay:
-Bu arada yarın arkadaşım gece klübüne davet etti benimle gelir misin Tuana ?

Barış çantadan başını çıkartıp fısıldayarak:
-Gitme!Hayır Gitme!Tuana!

Tuana çantasını hızlıca kapattı.Bir taraftan anne ve babasını kaybeden Oktay'a içten içe üzülüyordu.Kendisi de babasız büyümüştü.Babasız büyümenin ne kadar zor olduğunu biliyordu ve onu kırmak istemiyordu.Üstelik Oktay ikisini birden kaybetmişti.

-Pekâlâ gelicem.

.Aniden Telefonu çalan Tuana çantasını açtı .Barış o sırada telefonun sesi yüzünden kulaklarını iki eliyle tıkıyordu.Tuana telefonunu eline alarak.

-Annem arıyor. Hemen dönerim.

diyip gitti.Biraz aradan sonra
Oktay'a da telefon gelmişti :

-Tamam .Ben en kısa sürede kızı paketleyip size yollayacağım. Sizde hemen malları hazırlayıp bana yollarsınız,Cüneyit beye saygılar.

Barış Oktay'ın konuşmalarını dinleyip bir şeylerin ters gittiğini anlamıştı.

KÜÇÜK ŞAPŞAL AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin