כבר החשיך מאוד ופנסי הרחוב כבר נדלקו , פתאום מול מיכל וג'ימין הופיעה כנופיית רחוב.....
" כשאני סופר עד שלוש בורחים אחורה" לחש ג'ימין למיכל.
"למה?" שאלה מיכל בבלבול
" את לא רואה מי עומד מולך?" שאל ג'ימין בלחץ.
" כונופיית רחוב, למה אתה מפחד?" שאלה מיכל באדישות אבל היא לא לחשה והכנופייה שמעה את מה שהיא אמרה .
"למה את צועקת הם שמעו אותך ועכשיו הם מעוצבנים!!!" צעק עליה ג'ימין
מיכל צחקה וג'ימין הסתכל עליה בבלבול. " אתה רציני? מה אתה לא רואה שהם לא קוריאניים? אני מכירה אחד מהם טוב מאוד" מיכל חייכה בערמומיות.
"מ-מ-מכירה אותם?!" ג'ימין התחיל לגמגם
" לא אותם אלה אותו" מיכל אמרה מיכל באדישות והצביעה על הבחור שעמד באמצע ראה כמו מנהיג הכנופייה.
" רגע אז את גם בכנופייה הזאת?" שאל ג'ימין והתחיל להילחץ
"מה פתאום! אני בחיים לא יכנס לכנופיית רחוב ! בחיים!" מיכל צעקה
"אז מאיפה את מכירה אותו? " שאל ג'ימין בסקרנות
"היינו ידידים מגיל שנתיים" הסבירה מיכל
"היי מיכל" אמר הבחור שמיכל הצביע עליו ממקודם. (באנגלית)
"היי יאן מה שחכתה עברית?" ענתה לו מיכל גם כן באנגלית.
" לא פשוט כדי שהחבר (boyfrind) הקוריאני שלך גם יבין" צחק יאן . "מה החלפת אותי כל כך מהר?" שאל וחיוך ערמומי עלה על פניו . מיכל התקרבה לעברו וכעבור שנייה הוא מצא את עצמו על הרצפה.
" קודם כל נתחיל מזה שהוא לא חבר שלי נמשיך מזה שעברו כבר שש שנים והייתי קטנה וטיפשה ונגמור אם זה שתעופו לי מהדרך!" צעקה מיכל, ג'ימין היה מופתע מהאומץ שמיכל הפגינה אך כאשר יאן קם הוא הצמיד את ג'ימין לקיר (הערת כותבת: איזה חצוף מי הוא שיגע בג'ימיני!) ג'ימין הרגיש איך השני חונק אותו . " אם אתה תפגע בילדה הזאת אתה מת!" צעק יאן על ג'ימין "איי יאן! אתה לא יכול לאיים עליו אחרי מה שעשית לי אתה מת עכשיו !!!" מיכל שוב הפילה את יאן על הרצפה " אם יש לך להגיד משהו תגיד אותו לי הוא רק עושה לי כאן סיור ובפעם השנייה להיום עופו לי מהדרך!!! " צעקה מיכל , יאן שוב קם הוא הנהן לעבר האיש שלחש לא באוזן והאיש הוציא סכין מכיסו הימני , מיכל תפסה את יאן והצמידה אותו לקיר " אתה לא תאיים עלי הבנת?! ואם רק תנסו לפגוע במשהו מולי אתם מתים!!" האיש זרק את הסכין קצת לצד אבל עדיין שרט את ג'ימין ביד (ג'ימיני לאא!) ג'ימין התאפק לא לצרוח ומיכל הבינה את ההבעה שעל פניו היא עזבה את יאן והתקדמה לעבר ג'ימין היא הרימה את הסכין וצעקה " מה אמרתי עכשיו אתם חרשים או מה?! טוב באמת עליתם לי על העצבים! " היא זרקה את הסכין לעבר האיש שפגע בג'ימין וחתכה אותו יותר עמוק ממה שהוא חתך את ג'ימין גם האיש התאפק לא לצרוח . " טוב זה הסימן שלנו ללכת בחורים." אמר יאן והמשיך ללכת הבחורים הלכו אחריו , מיכל התכופפה לג'ימין שישב על הרצפה הקרה "קודם כל בוא לספסל לפני שאתה תתקרר " אמרה בדאגה והם התיישבו על הספסל " איפה נפגעת ?" ג'ימין הניד לשלילה " אני ראיתי שהסכין פגע בך וגם היה קצת דם על הסכין ." מיכל הסבירה בקול עדין ונעים לאוזן " אבל אני לא רוצה לעשות לך סיוטים " הסביר ג'ימין בביישנות " אל תדאג יאן עשה לי את זה פעם בשבוע בשנה האחרונה אז אל תדאג אני לא אראה משהו חדש" מיכל עדין דיברה בקולה העדין והרגוע, ג'מין הנהן והרים את שרבולו הקצר ומיכל ראתה חתך קטן ולא עמוק " הם לא ניסו לפגוע בך רק להפחיד אבל האיש לא היה מנוסה בסכינים ופגע בך קלות אל תדאג החזרתי לא חזק יותר" מיכל קרצה לג'ימין, ג'ימין החל לצחוק ומיכל הצטרפה אליו כשהם נרגעו מיכל הוציאה מתיקה קופסה שבה הייתה עזרה ראשונה הי טיפלה בפיצעו של ג'ימין בעדינות רבה והם המשיכו ללכת לתחנה כשהם הגיעו היא ראתה מראה שלא האמינה שתיראה....
כאן אני גומרת כי אני מרושעת 👼😈
אז תצטרכו לחכות לפרק הבא כדי לגלות מה היא ראתה
מקווה שאתן נהנות לקרוא
לאב יו😍😘
YOU ARE READING
חלום שמגשם בדרך הלא נכונה
Fanfictionלילדה בת 17 היה חלום אך כאשר החלום הופך למציאות היא מגלה שהיא לא מעוניינת בחלום יותר ומנסה להפתר ממנו