חלק 12

86 12 10
                                    


נ.מ מיכל:

מה הוא אמר שאנחנו מכירים? מי זה ???? רגעעעעע לא יכול להיות!!!

צעקתי צעקה "אז עכשיו נזכרת אה?" הוא אמר לי. 

"עוף לי מהפרצוף עכשיוווו!!!!" צעקתי עליו

"מיכל מי זה?" מגי טאה ונאמג'ון שאלו אותי ביחד .

"קוראים לאיש הזה שפה יאן (בוגד), אנחנו מכירים מגיל שנתיים והיינו חברים חמש שנים..."


נ.מ טאה:

רגע... מה היא אמרה חברים?! צביטה קטנה צבטה אותי בלב רגע מה אכפת לי בכלל אם יש לה חבר או אין?

"חברים?"

"כן... היינו ביחד חמש שנים (גם נכון לצערי) ואז האיש הזה פה החליט לנתק איתי כל קשר (גם נכון למזלי) וכשההורים שלי מתו אז הוא בא אלי והתחיל לאיים עליי בידיוק כמו על האיש שהיה פה הרגע, אם אקדח  מוצמד לראש."

כששמעתי את הסיפור הזה רציתי להחטיף לאדם הזה מכות עד שיאבד הכרה!

"כל זה נכון מה שאת מספרת אבל שכחת פרט אחד! שאני יודע משהו שאת לא!" האיש שקראו לו יאן אמר

"מה לעזאזל אתה כבר יודע? אתה מקבל 30 בכל מבחן שעשית! זרקת אבנים על ילדים! ועכשחו מאיים על אנשים!! אתה לא יודע כלום מהחיים שלך אז מה אתה כבר יודע מהחיים שלי?!" ואוו מיכל עצבנית....

נ.מ מגי:

עדיין לא עיקלתי את כל הסיפור ופתאום הוא אמר :

"אני יודע שלך יש אחות תאומה , והאחות התאומה הזאת זאת הילדה שכאן!"

מה הוא רוצה ממני?! הוא אפילו לא מכיר אותי וכבר אומר שאני אחות תאומה של מיכל?

מיכל צחקה "חח הצחקת למה שאני יאמין לך?!" היא שאלה אותו

"אף פעם לא עלה לכן החשד איפה התמונות שלכן כשהייתן קטנות? אז הנה הן"

הוא הוציא מהכיס שני תמונות ששם היו שתי ילדות זהות על הברכיים של שני אנשים.

 נ.מ מיכל:

לא הצלחתי לעצור את הדמעות הוא צדק!! הייתי בהלם ובעצב כי נזכרתי באמא ואבא...

"א...א..אני ל-לא מאמינה..."

"גם אני לא..." ראיתי שגם מגי בוכה

טאה ונאמג'ון חיבקו אותנו (אמן)ויאן אמר : "טוב גמרתי את העבודה כאן..." הוא הסתובב אל האיש המפוחד "אם אתה לא מביא לי את זה עד מחר אתה מת!" האיש המיסכן הנהן , ניגבתי את הדמעות, השתחררתי מטאה וצעקתי על יאן : "לאן אתה חושב שאתה הולך?! אני לא אתן לך לפגוע בעוד אנשים!" לחשתי לטאה שיתקשר למשטרה ובנתיים נאמג'ון אצמיד את יאן לקיר (ויומרו שוב אמן) אני ומגי החזרנו את הדברים לאיש המסכן וטיפלנו בפצעים שכבר יאן נתן לו.

המשטרה הגיעה ולקחה את יאן...  

כולנו שתקנו , הדמעות עדיין ירדו לי....

"אני לא מאמינה שאת אחותי... (ושוב אמן)"

"גם אני לא...." היא השיבה לי


טוב כאן אני גומרת עוד פרק😍

בשבילך אוני אני כתבתי עוד אחד

חלום שמגשם בדרך הלא נכונהWhere stories live. Discover now