פרק 11

92 11 11
                                    

(התמונה בשבילך אוני)

נ.מ מגי:

"לספר קצת על עצמי ...? אין כל כך מה לספר ... אני מפחדת מפרפרים, אני אוהבת לשיר, אני ברחתי מהבית כי שנאתי את ההורים שלי , הצבע האהוב עלי זה ורוד אם לא שמת לב" מסתכלת על הבגד ים של עצמה "אני רגישה למים חמים ומבשלת טוב. זהו נראה לי , למה אתה שואל?" 

נאמג'ון: "וואו זה היה מהיר ... סתם התעניינתי , את אוהבת לשיר אה... רוצה נשיר ביחד?" הוא שאל אותי רציתי לענות לו כן אבל פתאום זה קרא:

עלה בראשי חיזיון:

"בן אדם גבוה עם שיער שחור מאיים על משהו עם אקדח שיביא לו משהו.... פתאום הוא מסתקל אחורה ורואה משהו... אה סוף סוף הגעתן?"

~סוף חיזיון~

"מגי את בסדר?" נאמג'ון שאל אותי, אני יודעת איפה המקום הזה הוא לא רחוק מכאן!

"כן... אבל הרגע קרא משהו.." סיפרתי לנאמג'ון על החזיון ושזה קרה כבר כמה פעמים ובכל פעם זה הוביל אותי למקום הנכון של הפשע...

"וואו..." נאמג'ון ענה לי "אז בואי לשם לפני שנאחר


באותו הזמן אצל מיכל וטאה: (נ.מ מיכל)

אחרי שיצאנו מהמסעדה היה לי כאב ראש פתאומי... זה כבר קרה כמה פעמים אבל התוצאות לא היו טובות..

חיזיון:

" בן אדם גבוה עם שיער שחור מאיים על משהו עם אקדח שיביא לו משהו.... פתאום הוא מסתקל אחורה ורואה משהו... אה סוף סוף הגעתן?"

~סוף חיזיון~

"מיכל את חייה?" טאה שאל אותי אני הנהנתי התלבטתי אם לספר לו או לא , בסוף החלטתי לספר לו,

"אההה.... אז מה נעשה?" טאה שאל אותי

"אני הולכת לשם אתה נשאר פה!" הסתובבתי והתחלתי לרוץ פתאום הרגשתי שמישהו תופס את היד שלי הסתובבתי וראיתי את טאה "אין מצב שאני משאיר אותך לבד!אני בא איתך!!!"  זה מסוכן והוא יודע את זה... חשבת לעצמי "אין טעם להגיד לך שזה מסוכן נכון?" הוא הניד בראשו לשלילה ואנחנו המשכנו לרוץ למקום כשהגענו ראינו את מגי ונאמג'ון גם באים, ולפנינו ראינו את האיש עם השיער השחור , לפני שהספקנו לשאול או להגיד משהו , הוא הסתובב אלי ואל מגי ואמר "אה סוף סוף הגעתן?" אני ומגי הסתכלנו אחת על השנייה ואז על האיש ואז שוב אחת על השניה...

פתאום האיש הסתובב אליי ואמר: "מה לא מזהה חברים וותיקים?"


הסוףףף כי אני מרושעת  😈

הפרק בשבילך מגי ובשבילך אלכס(לא רגילה לשם)

אם אתם במתח... אז זה טוב😈

לאב יו😍

חלום שמגשם בדרך הלא נכונהWhere stories live. Discover now