הצילצול צילצל וכולם רצו למקומות הישיבה שלהם , כאשר המורה למתמטיקה נכנסה והחלה להקריא את שמות הילדים , מנהלת בית הספר קראה למיכל ללכת בדחיפות למשרדה.
כולם היו בהלם משום שבדרך כלל המנהלת קראה רק למי שעשה בעיות אך מיכל לא השתייכה לאנשים האלה.
מיכל יצאה מהכיתה ונכנסה לחדרה של המנהלת כאשר נכנסה ראתה את אחיה שגדול ממנה בשנה ושני שוטרים לידו...מיכל התקרבה לשולחן המנהלת בחשש ופחד כאשר עיניה לא ירדו מאחיה הגדול שראו שבכה לפני כמה דקות ומתאפק לא לבכות שוב 'מוזר...' חשבה לעצמה מיכל 'אלעד לא בוכה אף פעם... בטח משהו רציני קרה' הלחיצה את עצמה מיכל, והתקרבה עוד קצת אל המנהלת...
הערת הכותבת: מה שקרה אני בכוונה לא מספרת תדעו זאת בהמשך
כעבור שעה:
מיכל יצאה מחדרה של המנהלת כאשר טורקת מאחוריה את הדלת בחוזקה ורצה למקום הקבוע שלה השירותים , כשהצלצול צלצל לסוף ההפסקה מיכל לא נכנסה לשיעור, זאת הייתה הפעם הראשונה שהבריזה מהשיעור . כעבור עשר דקות המצפון התחיל לאכול אותה אך מיכל התעלמה ממנו משום שידעה רק דבר אחד, היא רוצה להישאר לבד כדי להבין את מה שנאמר לה בחדרה של המנהלת...
בינתיים במקום אחר (חדרה של המנהלת):
ריצפת חדר המנהלת היה מלא בשברירי זכוכית מהאגרטל שמיכל זרקה לפני כעשרים דקות לא שזה ממש הפריע למנהלת , היא גם ככה לא אהבה אותו, אחיה הגדול שלמיכל נכנס לחדר ואמר בלחץ "אני.."מתנשף "ל-לא מצליח למצוא א-את מיכל" אמר והחל לגמגם מהלחץ "היא בטח רוצה לשבת קצת לבד ולהבין את הדברים שקרו..." הסבירה המנהלת " תן לה קצת זמן לעכל את הדברים
בחזרה למיכל שעדיין בשירותים:
השיעור נגמר ונועה נכנסה לשירותים כשראתה את חברתה הכי טובה בוכה נגשה אליה מיד "מה קרה?" שאלה נועה בלחץ את מיכל"ה-ה-הם רצחו-חו או-או-תם "גמגמה מיכל "מי רצח את מי ?" שאלה נועה ביותר לחץ,"רוצח אחד אני עדיין לא יודעת מי זה ליתר דיוק מי הם... הם היו שניים רצחו את ההורים שלי!!!" נועה כמעט נפלה מהבהלה ומיכל שוב פרצה בבכי ,נועה לא ידעה מה לעשות היא לא ידעה איך להרגיע את חברתה הטובה"אני.." החלה לנסות לנכם את חברתה " זה בסדר.." נגבה מיכל את דמעותיה "את לא צריכה להצטער זה לא שאת רצחת אותם, אבל אני לא יכולה לפספס עוד שיעור... אחרת המנהלת באמת תשהה אותי!" ושתיהן עלו לכיתה, כאשר מיכל נכנסה לכיתה כולם שאלו אותה מה קרה ומה היא עשתה רע שהמנהלת קראה לה מיכל סיפרה להם את הסיפור על סף דמעות גם המורה לכימיה הצטרפה להקשיב לסיפור וכשמיכל גמרה את הסיפור הציעה המורה שתשתחרר הביתה אך מיכל הנידה לשלילה ואמרה:"אני רק רוצה להמשיך כרגיל ולגלות שכל זה רק חלום רע..."
בשעה חמש מיכל גמרה את בית הספר והייתה צריכה ללכת הביתה אך לא רצתה לחזור כי היא לא רצתה לראות שההורים שלה כבר לא יחזרו הביתה לא היום, לא עוד שבוע, הם לא יחזרו אף פעם!!!
YOU ARE READING
חלום שמגשם בדרך הלא נכונה
Fanficלילדה בת 17 היה חלום אך כאשר החלום הופך למציאות היא מגלה שהיא לא מעוניינת בחלום יותר ומנסה להפתר ממנו