~Tek Guc~

203 10 1
                                    

Sabah alarmimin yine o igrenc sesiyle uyandim.

Alarmi kapatip tekrar uyumaya yeltenirken annemin her sabah yaptigi gibi bu sabahta vampir hiziyla uzerime cikip beni uyandirmaya calismasi beni deli ediyordu.

"Anne her sabah beni uyandirmaktan bikmadinmi?"

"Ah hayir tatlim tabikide bikmadim."

deyip yine o tatli gulusunu sergiledi ve

"artik kalkmalisin biliyosunki bugun seni yeni okuluna kaydini yaptirmaya gidecegiz."

"Pekala annecim musadenizle ustumden kalkarsaniz dusa girecegim."

Deyip Annemi uzerimden kaldirdim ve banyoya dogru ilerledim guzelce bir dus alip dislerimi fircaladim ve banyodan ciktim uzerime dar kot sort ve gobegi acik salas beyaz bir tisort giydim saclarimi kurulayip duzlestirdim ve hafif fondoten rimel goz kalemi ve rujumu surup ciktim ayagimada krem rengi dolgu topuklularimi giydikten sonra mavi spor sirt cantami aldim ve isim tamamiyle bitmisti.

Deyip Annemi uzerimden kaldirdim ve banyoya dogru ilerledim guzelce bir dus alip dislerimi fircaladim ve banyodan ciktim uzerime dar kot sort ve gobegi acik salas beyaz bir tisort giydim saclarimi kurulayip duzlestirdim ve hafif fondoten rimel goz...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ah bu arada ben Almina 17 yasindayim ve dogustan bir melezim, annem Lara bir vampir ve babam Latex bir kurt oldugu icin melez olarak dunyaya gelmisim aslinda bir kurtla bir vampirin evlenmesi yasakmis ama Lara ve Latex kurallari cigneyip evlenmisler.

Dunyadaki tek melez oldugum icin cadilardan, vampirlerden ve kurtlardan cok daha gucluyum.

Vampir tarafim daha baskin oldugu icin bir vampir okuluna gidecegim Lara ve Latexi daha fazla bekletmemeyi dusunerek assagi indim ve babamin yanagina sulu bir opucuk birakip;

"Gunaydin kurt prens."

"Gunaydin melez prenses.
dedi ve beni optu"

Yerime gectim catalla salataligi agzima atarken

"Ah beni hangi okula kayit edeceksiniz hayla soylemediniz ve sizi sadece 5 ayda bir kere gorucem artik soylemelisiniz."

Diyerek lafa atildim fakat Latex hayla soylememekte israrciydi her sordugumda supriz olacagini ve orayi cok begenecegimi soyluyordu ama begenecegimi hic sanmiyorum cunku ailemden uzaga gidiyordum ve onlari 5 ayda bir kere gorecektim ben boyle dusunurken annem;

"Orada kendine hakim olmalisin Almina kana kendini kaptirmamalisin en son kaptirdiginda biliyorsun bayilmistin" dedi.

"Kana kendimi kaptirmamayi ogrendigimi saniyorum cocuk degilim ben artik 17yasinda kendini koruyabilecek bir kapasitedeyim anne" dedim.

Cunku sinirlerim bozuktu onu terslemek istemiyordum ama onlardan uzaga gidiyorum ve bu bana cok zor geliyo. Babam araya girdi

"Bak Almina kendin soyluyorsun daha 17 yasindasin ve biz senin icin endiseleniyoruz." dedi.

Sinir kat sayim yukseliyordu herseferinde endiseleniyoruz diye beni kendilerinden uzaklastiramazlardi veyatta benden habersiz her is cevirip senin iyiligin icin diyemezlerdi.

Bugun gidiyorum ve onlari 6 ay gormeyecegim o yuzden aramiz bozuk gitmek istemedigim icin alttan almaya calistim.

"Peki babacim oraya gidince uslu bir cocuk rolune girecegim" dedim ve kikirdamaya basladim birazda olsa ortami yumusatmayi basarmistim.

※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※

Merhaba arkadaslar ben Buse Whaddpadda ilk defa kitap yaziyorum yanlislarim varsa ozur dilerim umarim begenirsiniz hepinizi opuyorum 😊😘
※Multimediada Almina Var 😍

Tek Melez Tek Guc!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin