Multimedia=Laura ve Ehren
Sabah telefonumun calmasiyla uyandim arayan babamdi.
"Efendim baba?"
"Nasilsin Almina."
"Uyuyordum iyiyim sen nasilsin babacim."
"Bizde iyiyiz. Kapidaki guvenlige arabanin anahtarini ve evinin anahtarini biraktim araba okulun otoparkinda."
"Keske kendin verseydin hem seni gormus olurdum kurt prens."
"Malesef kizim bunun yasak oldugunu biliyosun ama en kisa surede gelecegim." deyip kapatti.
Jackin yanagina sulu bir opucuk kondurduktan sonra Laurayi uyandirdim. Sigaramla telefonumu aldim ve mutfaga gectim Laurada elini yuzunu yikayip gelecegini soyledi.
Sigarami yakip nescafe suyu koydum. Bardaklari cikardim ve nescafe hazir laurada gelince sicak nescafelerimizi icmeye basladik.
"Hayirdir sen bu saate kalkmazdin kesin bisey var Almina." dedi ve siritti
"Ah evet. Babam evi ayarlamis ve bugun gitmemi istedi. Yardim konusunda sana ihtiyacim var Laura." dedim ve sirittim
"Pekala ozaman guzel bi kahvalti hazirlayalim bizimkileri uyandirip kahvaltimizi yapalim. Daha sonra bizimkileri evine gonderir bizde esyalarini toparlariz." dedi ve gulumsedi. Mukemmel bir arkadasa sahibim diye icimden gecirdim.
Kahvaltiyi hazirladik ve ben Jacki Laurada Ehreni uyandirmaya gittik. Jack uyandiginda gulumsedi ve yanagima kucuk bir opucuk kondurdu. Kahvalti icin assagiya inmesini soyledim beni onaylayip lavaboya gitti.
Assagiya indigimde bardaklara cay koymaya basladim. Jackta gelince kahvaltimizi yaptik.
Biz mutfagi toparlarken Jack beni cagirdi ve isler Laurayla Ehrene kaldi.
Odaya girdigimde"Sen evine geciyorsan bende evime gececegim bebegim." dedi
"Benimle kal." dedim ve cocuksu lutfen bakislarimi attim.
"Peki ama esyalarim?" dedi sorar tarzda
"Siz Ehren ile benim evime gecin biz laurayla esyalari bavula koyup gelecegiz." dedim ve gulumsedim.
"Tamam ozaman." deyince odadan ciktik Jack Ehren ile benim evime gittiler. Bizde esyalara koyulduk.
Esyalari hazirlamamiz bittiginde tek tek benim arabama yerlestirdik. Sadece 9 valiz benimdi 3 valizde Jackin vardi. Lauraninkiler fazla daginik olmadigi icin giderken goturmuslerdi. Altima Buz mavi kotumu giydim. Uzerime beyaz gobegi acik gomlegimide giydikten sonra. Siyah adidaslarimi giyip evden ciktik.
Evi sonunda bulabilmistik. Arabadan inip evi incelemeye koyuldum. 2 katli kucuk bi villa gibiydi. Arka bahcesinde havuzu ve benim sevdigim gibi salincagi bahce masasi ve guneslik vardi.
Eve girdigimizde hersey sevdigim gibi yapilmisti. Jack ve Ehren arabadan valizleri eve tasiyorlardi. Ehren ile Lauraya kalacaklari odayi gosterip istedigi gibi kullanmalarini soyledim.
4 odasi vardi her odasi buyuk ve krem tonlarindaydi. Odalarin icinde tuvalet ve banyolarida vardi. Alt katta salon, mutfak, tuvalet ve banyo vardi. Salondaki camlarin hepsi boydandi ve bahceyi gormemi sagliyodu. Koltuar rengarenk tasarlanmisti. Yemek masasi krem rengiydi ama yuvarlak yuvarlak renkli desenlerle kapliydi. Mutfak dolaplari ve mermeri siyah ve beyaz benekliydi. Kucuk bi masa daha vardi ama bu beyaz renkteydi. Buranin camida 2 tarafli ve boydandi bahcenin gozukmesini sagliyodu.
Jackla beraber odama ciktik. Ve beraber kiyafetlerimizi yerlestirmeye baslamistik. Odam ise mavi ve bordo uyumluydu. Yatagim buyuk oldugu icin kolaylikla yatabilirdik.
Kyafetlerimi yerlestirdikten sonra Jack
"Bugun dinlenelim. Yarin ise senin istedigin alisverise cikariz." deyince gulumsedim ve
"Peki olur ben dusa girecegim." deyip banyoya dogru ilerledim.
Guzel bi dus aldiktan sonra bornozumu giydim ve diger havluyla saclarimi kurutarak iceriye girdim. Jack uyudugu icin rahat rahat giyinebilirdim. İc camasirlarimi giydikten sonra altima bilek adidas taytimi uzerime beyaz siyah cizgili adidas tisortumu giydim. Assagidan sigarami ve kultabagimi alarak tekrar yukariya ciktim.
Sigara ictikten sonra sicak geldigi icin klimayi -15e alip sevgilim yanina sokuldum. Jack gozlerini aralayip
"Benim sevgilim misler gibi kokuyor." deyip saclarimi koklayarak optu.
"Benim askimda cok guzel kokuyor." deyip sirittim ve sakallarini optum.
Jack geri uyuduktan sonra sali gunu olacak yarismayi dusundum. Elbetteki yenecektik. Ben ve Jack ustesinden gelebilirdik.
Sonrasinda guzel bi tatil bizi bekliyor olacak. Biraz instagramda dolastiktan sonra telefonumu masaya koydum ve bende Jacka sarilip uyukunun kollarina kendimi biraktim.
※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Melez Tek Guc!!
VampirJack artik evlenmek istedigini soyler. Almina erken der. Jack israr edip denemesi icin Alminayi bir gelinlikciye sokar. Almina gelinlik bakarken hayalindeki gelinligi Jack bulur ve Alminaya goturur. Almina gelinligi uzerine giyer ve iceriye gecer. J...