Jackin beni durtmesiyle uyandim. Sinifta kimse kalmamisti. Jack bana siritip
"Sukur uyanabildin uykucu." deyince ona kaslarimi catarak baktim sonrada omuz silkip onume dondum.
"Ben uykucu degilim bikere ders sikiciydi bende uyudum." deyince siritti.
"O yuzdenmi 7 ders boyunca uyudun sevgilim." deyince azimdan bi oha sesi kacti. Jackin komigine gitmisti ve kahkaha atmaya basladi.
"Cidden 7 ders uyudum ve sen beni kaldirmadinmi. Ah Jack bugun en sevdigim melezler ve karanlik kurtlarin dersi vardi." dedim.
"Uyandirdim ama kalkmadin bende kiyamadim askim." deyince gulumsedim ve yanagina kucuk bi opucuk kondurdum. Jack devam etti
"Haydi artik cikalim yoksa antremana gec kalacagiz sevgilim." dediginde bende cantami toparladim. Siniftan ciktik. Arabaya dogru ilerledik.
Eve geldigimizde hemen mutfaga gectim. Jackta yukariya uzerini degistirmeye cikti. Saat 2 ve bizim 3.50de calismada olmamiz gerekiyo.
Kan torbami alip ictikten sonra aksamki yemek icin dinlendirdigim soslu tavugu ve patatezleri firina attim ve 2 saat sonra kapanmasi icin ayarladim.
Jackin en sevdigi yemek kizartma oldugu icin ikimize yetecek kadar kofte ve patatez kizarttim. Sigara yaktim. İcerken bir yandanda meyve sikicaginda meyve suyu hazirladim. Onlarida sofraya koydum. Kultabahi alip salona ilerledim.
Jackla yemegimizi yedikten sonra yukari cikip uzerimi cikardim. Mor gri olan sporcu atletimi giydim. Mor gri taytimida giydim. Saclarimi at kuyrugu yaptim. Ayagimada gri airmaxlari giyip assagi indim.
Arabadan inip okula yoneldik. Spor salonuna geldigimizde karsi taraftaki cocuklari kestim. Aman tanrim bunlarin hepsi tas.
Su karizmalara bak abi hepsi ayni anda saclarini duzelttiler. Allahim hepside kas torbasi. Cennetten kas torbalari yagiyo ama hocbiri benim Jackim kadar olamaz.
Neyse yeter bukadar erkeklere bakmak benim mavis gozlu kas yigini bir sevgilim var ve bana yeterde artar saka saka artmaz tam bana gore gelir neyse cok sacmaladim.
Ogretmende gelince okulun en guclusu ben oldugum icin ilk ben ciktim rakibimin adi Jeffery oldukca guclu duruyo insallah yenebilirim.
Ortaya ciktigimizda Jack arkamdan "Benim sevgilim yapar halleder ve postalar." dediginde sirittim bana guvenmesi beni mutlu ediyordu.
Bu arada bizim taraf 6 onlarin taraf 6 kisi. Bizim grupta 1Ben, 2Jack, 3Rossa, 4Austin, 5Martin ve 6Jesy var.
Karsi takim ise 1 Jeffery, 2Garibel, 3Maritina, 4David, 5Jakson, 6Aliva var. Numaralarin esleri bizim eslerimiz.Mudurun sesiyle basladik. İlk hamleyi onun yapmasini bekledim ama oda ilk hamleyi benim yapmami bekleyince
"Ah hadi ama bukadar korkak olma Jeffery bu sadece bi on calisma." deyip sirittim.
"Merak etme Almina gucumu burada degilde yarismada uzerinde kullanacagim." dediginde pic gibi kahkaha attim
"İlk hamleyi yap artik. Seni yenmek icin sabirsizlaniyorum." dedigimde yuzu gerildi ve bana en sertlerinden bi tekme savurdu.
Onu tutup duvara firlattim. Uzerine cikip yumruklamaya basladim. Jeffery kanlar icinde yerde yatarken ayaga kalktim.
"Hadi ama burada gucunu gosteremessen yarismada hic gosteremezsin." deyip kahkaha attim ve son kez ayagimla yuzune tekme attim.
Duduk caldiginda Jack Garibelle dovusmeye basladilar. "Hadi ama benim sevgilim yapar." diye bagirdim.
※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※
Mudur dudugu caldiginda herkez yerlerini aldi.
"Evet arkadaslar on yarista LEVRİD okulu kazandi umarim yaristada kazaniriz arkadaslar deyip teker teker hepimizi tebrik etti.
"Bugunluk bukadar yeter. Cesur ogrencilerimi daha fazla yormayacagim." dedi ve mudurler disari cikti.
5-1 onlari yenmistik. Aslinda 6-0 yenecektik ama Rossa duduk calindiktan sonra bayildigi icin Maritina kazandi.
Eve geldigimizde Jack
"Sevgilim ben biraz uzanacagim beni 8de kaldirirmisin." dediginde gulumsedim ve olumlu anlamda kafami salladim yanagimdan opup merdivenlerden yukari cikmaya basladi.
Tavuklu patatez pistigi icin salata yaptim. Ayran icin malzemeleri ayarlayip makinaya koydum. Ayranida yaptiktan sonra kek yapmaya karar verdim. Malzemeleri cikarip kekimi cirptim.
Kek kalibina doktukten sonra firina salladim. Tabi iki kisi oldugumuz icin 4 dilimlik borcama koydum. Kek pisince uzerine sosunu doktum.
Sofrayi hazirladim. Nescafe yapip salona ilerledim. Telefonumu alip saate baktim. Saat daha 7.40 oldugu icin biraz instagramda tatli ve yemek videolarina baktim.
Jackin like attigi videoya baktigimda profiterol oldugunu gordum. Hemen tarifini bir kagida yazdim ve dolaba astim.
Kek dinlendigi icin 4 dilime bolup dolaba koydum. Yemekleri servis tabaklarina ayranlarida bardaklara koyup yukariya Jacki uyandirmaya ciktim.
"Bitanem hadi uyan sofra hazir seni bekliyorum ve kurt gibi acim." dedim.
"Asil kurt olan benim sana ne oluyo bakalim bucur." dedi ve siritti.
"Ah unuttun sanirim ben bir melezim sevgilim. Vampir oldugum kadar bir yarimda kurt." deyip devam ettim
"Haydi assagida seni bekliyorum. 5 dakikan basladi." deyil assariya indim. Sofradakilere son kez goz attim her sey tamamdi.
Yemegimizi yedikten sonra guzel bi film sectik. Jack filimden cok beni seyrettigine bahse bile girebilirim. Film bittiginde bu sefer romantik komedi filmi acti. Bende baslamadan mutfaga girdim.
Keki buyuk bi tabaga koydum. Kakaolu sutleride bardaklara koydum. Cerezleride kaselere koyup tepsiyi iceriye goturdum.
Keki Jack bitirdi. Cok begenmise benziyor.
"Benim sevgilim bukadar marifetliyse hemen evlenelim." dediginde sirittim ve
"Senin en sevdigin tatliyi yarin yaoicamki yarismada enerjik ol sevgilim." dedigimde gulumsedi.
"Profiterol?" deyip siritti.
"Tamda dediginiz gibi bayim. Emrinize amade." deyip sirittim.
Jack bana sarilinca bende ona karsilik verdim kulagima egilip fisildadi
"İyki varsin sevgilim. Beni hic birakma." deyince
"Zaten birakma gibi bi derdim yok. Seni o surtuklere yem edecek kadar salak degilim bitanem " dedim ve yanagindan optum.
Birer sigara ictikten sonra ben mutfaga gidip bulasiklari makinaya yerlestirdim. Masanin uzerini sildim. İceriye giderken 2 paket cikolatali sut aldim.
Odamiza cikip cikolatali sutlerimizi icerken Jack
"Simdi dusunuyorumda biz boyle cikolatali sutlerimizi icerken minik juniorlarimiz gelip sutlerimizi elimizden alsalar bizde onlar sutlerini icerken onlarin kokularini icine ceksek. Sonrada onlari uykulsrinda seyretsek. Baba ogul uyurken ayni sekilde fotograf cekilsek. O buyudugunde takim kiyafetlerle gezsek. En guzelide beraber formalarimizi atkilarimizi giyip maca gitsek. Ne guzel olurdu degilmi Almina." dedi ve cok masum gulumsedi
"Keske ama daha erken sevgilim. Henuz ben 17 sen 18 yasindasin. Bitirmemiz gereken bi okulumuz var ondan sonra dusunuruz cocugu." dedim ve devam ettim
"Hem ben ne olursa olsun cikolatali sutumu juniorlara vermem. Hemde asla sen ver sejinkini icsinler." dedigimde kahkaha atti ve
"Ne kadar iyi kalpli oldugunu biliyorum sevgilim." dediginde beni optu. Bende ona sarilarak uykuya daldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Melez Tek Guc!!
VampireJack artik evlenmek istedigini soyler. Almina erken der. Jack israr edip denemesi icin Alminayi bir gelinlikciye sokar. Almina gelinlik bakarken hayalindeki gelinligi Jack bulur ve Alminaya goturur. Almina gelinligi uzerine giyer ve iceriye gecer. J...