Revirden cikip kan odasina geldik ben icerdeyken doktor Jack'a kan icmemi soylemis. Jack'in benimle niye ilgilendigini dusunmeye basladim benimde ona ilgim var ve bukadar kisa surede ondan hoslandigimi sanmiyorum.
Ben boyle dusunurken Jack elindeki kan torbasini bana gosterdi ve hemen elinden alip ictim bana gulumserken
"Haydi simdi kantine gidelim acsan yemek yeriz?" diye sordu
"Aslinda ac degilim ama kakaolu sutle cikolataya hayir diyemem." diyip sirittim oda gulumsedi.
Eliyle omzuma dokunup gitmemizi isaret etti. Yavas adimlarla kantine girdik. Ben masaya oturduktan sonra beklememi soyleyip kantine gitti elinde 2 tost, kola, kakaolu sut ve cikolatayla geldi.
"Tepsiye koysaydin keske."
"Elimdede tasiyabiliyorum." deyip siritti
"Bugun senden gecindim tesekkur ederim." dedim. Kaslarini catip bana bakti.
"Ben yanindayken sana hesap odemek dusmez kucuk." dedi ve siritti.
"Kucuk falan degilim." deyip surat astim.
"Sanirim elindeki sutten belli oluyor." deyip kahkaha atti.
"40 yadindaki insanlarda sut iciyor. Sut icmem kucuk anlamina gelmez." deyip onume dondum ve sutumden bir yudum daha aldim.
"Peki. Seninle fazla ugrasmayacagim her seferinde banaaf sokuyosun Bayan Kucuk." deyip siritti. Kaslarimi catip ona baktim ama sonradan bende gulmeye baslayip ortami yumusattim.
Eve gitme vakti gelmisti tabi benim hayla bi evim olmadigi icin okulda kalacaktim. Bu aksam babami arasam iyi olacak geldigimden beri hic onlari aramadim ve onlari ozledim.
Dusuncelerime dalip giderken Jack'in beni durtmesiyle kendime geldim.
"Yurttami kaliyorsun yoksa evinemi gideceksin." dedi.
"Bir kac gune kendi evime cikacagim babamdan haber gelene kadar yurtta kalacagim." dedim ve gulumsedim.
Oda arkadasimi hayla tanimiyordum umarim her yeri kapladigim icin aramiz bozulmaz nede olsa ayni odayi paylasacaktik erkek olduguna eminim cunku Jack yaziyodu.
Tanistigim Jackin olmamasi icin dua ettim cunku surekli didisirdik yataklarimiz farkli odadalar yani odanin icinden bir kapi daha geciyor ve yan odaya bagli orasi kucuk oldugu icin dolabi benim tarafima koymuslar dus ve wc de benim tarafimda oldugu icin rahattim.
"Bende simdilik vampirlerin yurdunda kaliyorum evim var ama kurt tarafina gidene kadar burda kalacagim." dedi ve gulumsedi.
Boyle demesi birazda olsa icime suphe katmisti insallah ayni odada olmazdik.
"Anladim pekala ozaman odalarimiza gecelim halsizim bugun." dedim.
"Odana seni birakabilirim vaktim cok." dedi.
"Peki." dedim ama Jack hine soze atildi.
"İlk benim odama gitsek birkac birsey alicam sorun olurmu senin icin?" dedi.
"Yo hayir gidelim onemli degil." dedim ve odasina ilerlemeye basladik bidakika burasi benim katimdi umarim sandigim sey olmaz diyerek ilerledim. Jacki takip ediyodum ama benim kapimin onunde durdu. Ona bu odadamisin bakisi attim.
"Evet bu oda haydi girelim." dedi
"Bir saniye kurtlarla melezleri ayni odayami koyuyorlar." dedim ve Jacka baktim kafa sallayarak iceri girdi benimde bu odada kaldigimi anlamis olacakki bana saskin saskin bakti.
"Sanirim ayni odada kaliyoruz." dedim ve Jacka dondum.
Jack bana bakip gulumsedi."Eger senin icin sorun olacaksa evime gidebilirim." dedi burasi okulundu ve kurtlari misafir ediyolardi saygisizlik yapip gonderemezdim o yuzden
"Hayir onemli degil kalabilirsin ne de olsa odalar ayri." dedim ve gulumsedim.
"Pekala ben arkadaslarimin yanina gidecegim kurt tarafina. Gec gelirim." dedi ve siritti.
Bu isime gelmisti cunku uyuyacaktim ve Jack basimi utulemeyecekti."Peki zaten bende uyuyacagim." dedim ve gulumsedim. Jack evdeki isini halledip odafan cikti bende pijamalarimi giyip yatagima girdim.
Ah unuttum babami arayacaktim telefonumu masanin uzerinden aldim bir suru bildirim gelmisti tabi bugun hic telefonumla ugrasmamistim kucuk valizimdeki sarj alerimi, kultabagimi aldim cantamdan ise sigara pakedimi alip koltuga oturdum.
Televizyondan NBr1 kanalini actim sesini kistim sigarami yakip babami aradim.
3. Calista acti."Almina nasilsin?" dedi
"İyiyim babacim sen nasilsin?"
"Annenle yemek yiyoruz."
"Anladim baba evime ve arabama ne zaman kavusacagim?" dedim
"Evini bugun tuttuk annenle birkac magazadanda beyaz esyalarini koltuk takimini aldik. Odani yerlestirdik ama esyalarinin gelmesini bekliyoruz kizim." dedi
"Peki babacim bana haberdar et afiyet olsun iyi geceler." dedim ve telefonu kapattim.
Aciktim ve pizzaciyi aradim 2 tane orta boy pizza yaninda patates ve citir bonfile tavuk, kola ve 2 tane orta boy waffle soyledim.
Jack evden cikmadan once numarasini kagida yazip bana vermisti bisey olursa aramam icin.
Hemen Jacka mesaj attim.※İsin ne zaman biter ben Almina.
Jack ※Yarim saate evdeyim birseymi oldu?
※Hayir sadece yemek soyledimacsindir diye haber vereyim dedim yemekte sen gelene kadar gelir bekliyorum.
Dedim ve mutfaktan 2 bardak 2 catal veMasa otrusu aldim salona gelince masanin uzerine masa ortusunu ortup bardaklari carallari koydum.
İceriye gidip bir sigara daha yaktim tam telefonu elime alacakken kapi caldi.
"İyi gunler efendim." dedi
"Borcum ne kadar?"
"70 tl efendim." dedi adama 1 saniye diyip icerden cuzdanimi aldim ve 100 tl uzattim tam kapiyi kapatacaktimki para uzerini uzatti bahsis deyip sirittim adam tesekkur edip gulumsedi ve kapiyi kapatip iceriye girdim.
Sigaram bittikten sonra posettekileri masanin uzerine cikardim ve kapi caldi.
"Hosgeldin hemen gecmelisin kurt gibi acim." dedim ve sirittim.
Jack elini yuzunu yikayip odasina uzerini degistirmeye gitti geldiginde altinda gri esofman ustunde ise dar atlet bady vardi kendime hakim olmaliyim diyip onume dondum ve kolalari bardaga doldurdum.
"Afiyet olsun." dedi ve gulumsedi bende gulumseyip yemeye basladim.
Yemeklerimizi bitirdikten sonra bulasiklari makinaya yerleztirdim copleri ise cop kutusuna attim.
Jackin yanina gittigimde film seyrediyodu"Ben yatiyorum Jack iyi geceler."
"İyi geceler kucuk." dedi ve siritti ona kizgin bakislarimi gonderip odama gittim.
Yataga yattiktan sonra alarmimi kurdum ve uyumaya calistim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Melez Tek Guc!!
VampireJack artik evlenmek istedigini soyler. Almina erken der. Jack israr edip denemesi icin Alminayi bir gelinlikciye sokar. Almina gelinlik bakarken hayalindeki gelinligi Jack bulur ve Alminaya goturur. Almina gelinligi uzerine giyer ve iceriye gecer. J...