Bu sabah ilk defa alarmla uyanmadim ve kendimi tebrik ediyorum. Ben boyle kendi kendime konusurken alarmimin calmasiyla yerimden sicradim ve hemen kapattim.
Jack'in odasina girdigimde Jack hayla uyuyodu onunla birlikte gidecegimiz icin uyandirmaya calissamda uyanmadi ayi.
Birseyler sayikliyordu bi kiz ismiydi ama daha once agzindan hic duymadigim icin sevgilisi sandim ve yuzum dustu. Ben niye uzuluyomki banane diye kendi kendime konusurken birden sicradi ve derin derin nefes almaya basladi. Sanirim kotu birseydi gozleri dolu doluydu. Birden bana sarildi ne oldugunu sasirdim.
Fisildar sekilde "Gecti sadece bir ruyaydi" dedim.
"Hayir cok kotuydu Almina annemi dusmanim olacak o pic olduruyordu gozlerim onunde."
"Anlatmak istermisin?" diye sordum.
"Benim kucuklugumden beri bir dusmanim var yani sana soyle anlatayim biz daha kucuktuk babamin odasina girmistik ama Noah babamin silahina odaklanmisti o tehlikeli alma diye bagirdim ama o coktan eline almis oynuyodu kapida babam belirince birden korktu elinden silahi firlatti silah patladi babamin kalbine denk geldi bende elimden birsey gelmedigi icin sadece Noahi oldurmeye calistim ama olmadi babam hayatini yitirdi ozamandan beri dusmaniz birbirimize."
"Senin adina uzuldum." dedim soyleyecek kelime bulamiyordum.
"Ozamandan beri annemle yasiyoruz ben buraya gelince annem teyzemlerde kalmaya basladi annem bi insan babamsa kurttu. Anneme zarar gelmesinden cok korkuyorum ama gormem yasak dun aradim ama telefonumu acmadi bugunde aricam eger acmassa bi yolunu bulup kacicam sonra geri doncem."
"Eger izin verirsen bende senle gelmek istiyorum Jack." dedim ve masumca gulumsedim.
"Ama bu tehlikeli Almina." dedi ama tehlike umrumda degildi onemli olan Jack'in annesiydi.
"Tehlikeli isleri severim gelmek istiyorum istersen okuldan cikinca gidebiliriz ben bir yol biliyorum." dedim ve sirittim.
"Tamam ama yakalanirsak sucu benim uzerime atacaksin olurmu." dedi ve gulumsedi.
"Ah hayir Jack benim babam Pr.Jaksonu taniyor eger suc alirsam babam Jaksonun kafasini kopartacagini soyledi sen sucu benim uzerime atarsan ceza almayiz." dedim ve gulumsedim
"Oyle olsun hadi hazirlanip okula gidelim." dedi ve gulumsedi.
"Tamam ben dus alicam hazirlanirim cikariz." dedim ve odasindan ciktim.
Dus alip ciktiktan sonra uzerime siyah bir etek giydim, siyah corap giydim ve siyah kemerli beyaz gomlegimi giyip hafif makyaj yaptim saclarimi duzlestirdikten sonra takilarimi takip siyah sapkami taktim.
※Sadece resimdeki kiyafetler uzerinde.※
Siyah kol cantamin icine cuzdanimi pelerinimi ws koyduktan sonra siyah deri cekedimi giydim ve Jack'in odasina girdim."Hey ben hazirim cikim." dedim.
"Wow gokten melek dustu sanirim." diyip siritti ve bana goz gezdirdi.
"Biraz daha bana bakarsan okula gec kalacagiz." dedim ve bende sirittim tamam ozaman cikalim dedi.
Siyah dolgu topuklularimida giydikten sonra cantami alip odadan ciktim ve kapiyi kilitledim.
"Koluma girermisiniz melez prenses." diyip siritti bunu hep babamdan duydugum icin sasirdim ama
"Tabikide by.Jack." dedim ve gulumsedim sinifa geldigimizde butun gozler uzerimizdeydi.
~Acaba cikiyolarmi?
~Cok tatli gorunmuyorlarmi?
~Sanirim birbirlerinden hoslaniyorlar.Sanirim duymuyorum sandilar salaklar diye gecirdim icimden siramiza gectik ve anons sesi geldi.
"Butun vampir ve kurtlara yarin okulumuzda parti verilecektir bilginize..."
Sevinmistim cunku bayadir partiye gitmiyordum.
"Yarin benim parti esim olurmusunhz bayan Almina" dedi ve gulumsedi eger esim Jacksa guzel olmaliydim.
"Olabilir ama annen?"
"Annemi sen dustayken aradim ve konustum gayet iyi geliyodu sesi."
"Peki ozaman cumartesi anneni gormeye gitmeye nedersiniz by Jack?"
"Olabilir sen ilk once soyle bu aksam oarti esim olacakmisin." deyip siritti.
"Elbette Lordum." dedim ve sirittim.
Mola zili caldiginda kan ictim ve disariya ciktik.
"Bugun okulu eksek ne olur Jack."
"İyi fikir. Ojulu ektikten sonra lunaparka gitmeye ne dersin bayan?" diyip siritinca sasirmis bi sekilde
"Ciddimisinn!" diye sordum ama Jack gitmeyecegimizi sanip yuzunu dusurdu.
"Gidelimm ozaman" deyip sirittim oda siritti. Cantamdan deri ceketimi ve sapkami cikardim. Pelerinimi uzerimden cikartip cantaya koydum ve deri cekedimle sapkami taktim.
"Araba surmeyi biliyosan sen sur." dedi ve sinsice siritti akli sira bana meydan okuyacakti ama ona oyun oynayacaktim.
"Evet biliyorum." dedim yan kapiya gecerken anahtari firlatti ve havada yakaladim kilidi actim ve bindik.
Yolda giderken birden biyere carpacakmis gibi yaptim son anda frene abandim. Sasirmis olacakki agzi acik bana bakakaldi.
Yaa oyle bakarsin yakisikli cocuk diye gecirdim icimden."Neredeyse depoya vuracaktin nasil klanmayi biliyosun." deyip bana bakti
"Bana dalga gecer gibi araba kullanmayi biliyormusun demeyecektin sadece bir sakaydi simdi sakince gidebiliriz." dedim ve sirittim.
Lunaparka geldigimizde cocuklar gibi eglendik. Atli karincaya, ucan haliya, tirtila ws butun oyuncaklara bindik.
Eve gitmek icin soz isteyecektimki Jack bana donup"Son olarak donen dolaba binelim." dedi onu basimla onayladiktan sonra Jack bilet aldi.
Donen dolaba dogru gittik ve durmasini bekledik. Bindigimizde yavas yavas yukari cikmaya basladik. Hava kararmaya baslamisti.
Hicbir oyuncaktan korkmam ama donen dolaptan korkuyorum ve bunu Jack'a soylersem benimle dalga gecicegi icin soylemeyip binmeyi tercih ettim.
"Niye en tepede takili kaldik Jack." diyip endizeyle Jacka sorumu yonelttim.
Siritarak yuzumu ellerinin arasina aldi tam opecekken kendimi geri cektim bunu neden yaptim bende bilmiyorum ama kendimi geri cektim.
Donen dolap yavas yavas inmeye baslamisti durdugunda indik ve arabaya dogru konusmayarak ilerledik. Jack kendini mahcuo hissediyormus gibi
"Our dilerim Almina bi anda kendimi kaybettim." dedi
"Onemli degil." diyerek elimdeki anahtari ona verdim ve gulumsedim.
Yolda uykum cok gelmisti 1 saatlik mesafe oldugu icin kendimi uykunun kollarina biraktim.
Jack beni uyandirmak istemedigi icin kucagina almisti sanirim cunku kafam boynunda ve o guzel kokusunu icime cekiyordum uykum hayla oldugu icin uykunun kollarina geri dondum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Melez Tek Guc!!
VampiroJack artik evlenmek istedigini soyler. Almina erken der. Jack israr edip denemesi icin Alminayi bir gelinlikciye sokar. Almina gelinlik bakarken hayalindeki gelinligi Jack bulur ve Alminaya goturur. Almina gelinligi uzerine giyer ve iceriye gecer. J...