Alisveriss 💒

76 6 0
                                    

Multimedia = Jack ve Almina

Jack'in Gozunden ;

Sabah uyandigimda saat 11.56ydi. Almina kollarimin arasinda misil misil uyuyodu. Onu oyle gorunce istemsizce gulumsedim. Yuzu cok guzeldi. Beyaz teni ve kahve rengi saclari ona ayri bi hava katmisti. Heleki o gozleri birde derinlerine girdimmi beni benden aliyor.

Alminayi uyandirmamaya calisarak kalktim ve dolaptan kendime kiyafet cikardim. Banyoya dogru ilerledim.

Dusumu alip ciktiktan sonra giyindim ve saclarimi yaptim. Bugun Laura ve Ehren buradaki teyzelerini ziyarete gidecekleri icin erken cikmis olmalilar. Buraya 1 saat mesafede olan cok guzel kahvalti edilecek bir yer biliyodum.

Almina uyaninca ona soylemeyip onu oraya goturecektim. Oradanda alisverise gidecektik. Dun biraz salonu dagitmistik ve salonu toparladim. Dolabi acip elma baktim ama Almina kani daha cok tercih ettigi icin evde sadece kan vardi.

Arabamin anahtarini alip evden ciktim. Yakinlardaki bir markete girip butun meyvelerden aldim. Almina kakaolu sut ve cikolatayi sevdigi icin abur cubur reyonundan birsuru degisik cikolatalar ve 1 kutu kakaolu sut 1 kutuda cilekli sut aldim. Kahvaltilik reyonundan salatalik, bal, recel, sosis, salam, sucuk, zeytin ws seyleride aldiktan sonra yemek bolumune ilerledim. Hazir tavuklardan, etlerden ve baliktan aldiktan sonra kasaya ilerledim.

Aldiklarimi arabanin bagajina koyup eve dogru gitmeye basladim.

Eve geldigimde aldiklarimi dolaba yerlestirirken melez prensesimiz gozlerini ovusturarak assagi indi ve gulumseyerek

"Gunaydin sevgilim." dedi

"Gunaydin hayatim." dedikten sorna

"Erken kalktin sanirim dus alip markete gitmissin ve geri donmussun yada ben cok uyudum." diye siritti

"Hayir canim 11.50de uyandim dus aldim dolaba baktim bisey yoktu bende bi kac psrca bisey aliyim dedim. Bak sut ve cikolata." dedigimde

"İste benim sevgilim." deyip yanagima sulu bir opucuk kondurdu.

"Hadi askim git elini yuzunu yika hazirlan seni supriz biyere goturecegim." dedim. Almina diger kizlar gibi degildi ne dersem onu yapiyodu. Supriz dedigimde ne o merak ederim gibi cumlelerle ustelemiyordu.
Almina yukari cikinca bende posettekileri dolaba yerlestirmeye devam ettim.

※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※

Alminanin Agzindan;

Jack hazirlan supriz biyere gidicez dediginde sasirmistim ve hazirlanmaya odama ciktim. İlk once banyodaki rutin islerimi hallettim. Daha sonra buz mavisi kot sortumu ustumede siyah gobegi acik tisortumu giydim.

Makyajimida yaptiktan sonra saclarimi bakim kremiyle sekillendirdim ve salik biraktim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Makyajimida yaptiktan sonra saclarimi bakim kremiyle sekillendirdim ve salik biraktim. Uzerimede kirmizi lacivert kareli gomlegimi giydim. Takilarimi taktiktan sonra isim tamamlandi. Son olarak siyah kalin topuklu botlarimi giydim ve assagiya indim.

Tek Melez Tek Guc!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin