Merhaba 10/A

125 8 0
                                    

Bugunun guzel olmasi dilegiyle yatagimdan kalktim ve banyoya ilerledim.

Banyodan ciktiktan sonra kucuk valizimdeki duzlestiricimi kolyemi ve mavi cuzdanimi cikardim.

Saclarimi duzlestirdikten sonra hafif ve guzel bir makyaj yaptim. Siyah sortumu beyaz salas tisortumu giydim.

Siyah babetlerimide giydikten sonra mavi spor sirt cantamin icine cuzdanimi ve siyah pelerinimi koydum ve evden ciktim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siyah babetlerimide giydikten sonra mavi spor sirt cantamin icine cuzdanimi ve siyah pelerinimi koydum ve evden ciktim.

10/A sinifini buldum ve iceriye girdim herkezin gozu uzerimdeydi ve ben bundan fazlasiyla rahatsiz oluyorum. Siyah pelerinimi cantamdan cikarip uzerime giydim ve en arka siraya gectim. Siraya kafami koyup profosorun gelmesini bekledim.

10 dakika sonra profosor geldi. Biraz profosoru inceledim ela gozleri ona renk katmisti bugday teni ve kahverengi saclari ona ayri bir hava katmisti birden profosorun sesiyle kendime geldim.

"Beni incelemeyi bitirdiysen yerine oturabilirsin." deyip gulumsemisti.
Yerime oturdum  profosor;

"Sen su tek melez olmalisin pelerinin rengine bakilirsa." dedi ve gulumsedi

"Evet ben Almina." dedim ve sirittim sonra Pr. onune egilip kitaplari karistirmaya basladi dersimiz kurtlardi sanirim cunku akilli tahtada Kurtlar Ve Vampirlerin Ozellikleri yaziyordu.

Dersi dinlemedigim icin kafami siraya gomup uyuyacaktimki yanima birinin gecmesiyle irkildim ve ona dondum.

Gercekten yakisikliydi kaslari dar tisortunden belli oluyordu kirli sakallari ona birazda olsa hava katmisti mavi gozleri ve kahve rengi saclariyla guzel gorunuyordu.

"Biliyorum yakisikliyim ama bukadarda bakilmaz." deyip sinsice siritti kaslarimi catip ona tekrar dondum ve

"Seni egon tatmin etsin ben degil." diyerek onume dondum.

"Ups. Sert kiza denk geldim sanirim." dedi ve kikirdamaya basladi

"Yanimdan gidermisin bak birsuru bos masa var git birine otur dikkatimi dagitiyosun."

"Dersi dinlemiyodun nasil dikkatin dagiliyo." dedi ve daha cok kikirdamaya basladi gulerken gercekten yakisikli gorunuyodu caprazimizdaki kiz bize yiyecekmis gibi bakmasindan rahatsiz oldum ve

"Suradaki kiz bize neden yiyecekmis gibi bakiyor?" dedim

ukala siritip "Cunku eski sevgilim ve seni kiskanmis olmali bu arada bende birsey sormak istiyorum?" dedi ama bu sefer ciddi ifadesini takindi

"Tabi sor."

"Pelerinin neden siyah?" busefer kikirdama sirasi bendeydi ve

"lmm melez oldugum icin olabilir."

dedim ve onume dondum guzel bir uyku cekebilecektim sonunda ama yanimdaki ukala hayla beni durtmeye devam ettigi icin kalktim ve en sinirli bakislarimi ona gonderdim.

"Ne var" dedigimde

"Birsey yok sadece olumsuzmusun merak ettim." dedi

"Evet olumsuzum peki senin bir klanin varmi" dedim ve ona dondum

"Benim klanim karanlik buyu ve karanlik kurt okulunuza misafir olarak geldim 1 ay sonra yan okula geri donecegim." dedi olumsuz olmadigi buradan belli oluyordu ama 300 yil yasayabiliyorlar.

"Anladim." dedim ve gulumsemekle yetindim oda en guzel gulumsemelerini yolladi.

"Zil caldi bu okulda yenisin eger istersen sana okulu gezdirebilirim." dedi ve ayaga kalkip bana bakti

"Tabi olur ama hem kana kemde yemek yemeye ihtiyacim var." dedim ve bende ayaga kalktim yavas yavas siniftan ciktik.

"Kan gunde 1 kere veriliyo ve kendini idare etmen gerek kantin ise kan odasinin hemen yan tarafinda." dedi ve gulumsedi.

Tabi ben cocugu kesmekten yere kapaklanacaktimki adini hayla bilmedigim ukala beni tuttu burunlarimiz cok yakindi kalbim birazda olsa hizlanmisti hemen kendimi geri cektim ve

"Ozur dilerim ama kansizliktan basim donmeye basladi 2 gundur icmiyorum biran once gitsek iyi olacak." dedim ve gulumsedim.

Kan odasina girdigimizde dolaplara ayrilmisti taze olani ogretmenler kullaniyormus ama bu umrumda degil ogretmenlerin kan dolabini actim ve hemen 2 torba kan aldim birini ukalaya verdim

"Tesekkur ederim ama ben kurdum kan icmiyorum yemek yiyerek besleniyorum." deyip siritti bende ona siritarak kanin tadina bakmaya basladim kan bittikten sonra ciktik ve yan taraftaki kantine girdik bir masa bulup oturduk.

"Adini hayla bilmiyorum. Ben Almina." dedim ve elimi uzattim oda gulerek

"Bende Jack, bu arada ne istiyorsun kantinden alip geliyim" dedi ve siritti

"Gerek yok ben alir gelirim." dedim ve ayaga kalkacaktimki

"Bizim okuldakiler okuz ve sirada uzerine cikabilirler guzelligine yazik 2 tost ve 2 kola alip geliyorum." dedi ve masadan kalkti.

Geldiginde telside 1 cikolata, 2 tost ve 2 kola vardi.

"Al bakalim yemegini yedikten sonrada cikolatani yersin." dedi ve gulumsedi

"Tesekkurler." deyip tosta odaklandim.

Yemeklerimizi yedik ve guzel bir sohbet ettik.
Sinifa dogru ilerlemeye basladik okulun her yerini gostermisti ve artik ogrenmistim tuvalete gidecegim icin onu sinifa gonderdim biraz israr etti gelebilirim diye ama ben istemedigim icin gelmedi.

WC yi buldum ve iceriye girdim.
Lavabodan ciktim ve kilit sesi geldi lavaboya birinin girdigi dusuncesiyle aldiris etmedim ellerimi yikadim cikacaktimki kapiyi kitlemisler.
Bagirdim ama herkes sinifta oldugu icin beni duymadilar Jack merak edip gelir diye koseye dogru comdum.

Manolya kokusu gekmeye basladi nefesim daraliyordu bu gucsuz kalmama beden olmustu koku agirlastikca kendimi biraktim. Aradan 30 dakika gectikten sonra gozlerimi kapattim ve son duydugum Jack'in kapiyi kirma sesi.

Jack'in gozunden;

Almina hayla sinifa gelmemisti. Merak etmeye baslamistim daha yeni tanismamiza ragmen onu umursuyordum beni ona ceken biseyler vardi Pr. izin alip disariya ciktim ama Almina ne bahcede nede kantindeydi en son WC'ye gittigini hatirladim ve kosarak WC'ye ilerledim.

Kapi kilitliydi ve manolya kokusu geliyodu icerden kapiyi zorladim ama acilmadi kapiyi kirarak iceriye girdim cok yogun manolya kokusu vardi ve Alminayi kucaklayip hemen revire dogru ilerledim.

Doktor Alminayla ilgilenmeye basladi ve beni disariya cikardi.
Doktor disari ciktiginda yanina gidip

"Bir seyi varmi?" diye sordum

"Birseyi yok fakat manolyadan halsiz dusmus ve kana ihtiyaci var ciktigi zaman kan icirin." dedi

"Peki uyandiginda yanina girebilirmiyim?"

"Uyanik girebilirsiniz."

Dediginde beklemeden iceri girdim Almina bana bakip gulumsedi

"Tesekkur ederim sen gelmeseydin kokudan olebilirdim." dedi ve siritti

"Rica ederim eger kendini iyi hissediyorsan cikalim." dedim basini salladi kolunu omzuma attim ve yavas adimlarla revirden ciktik..

Tek Melez Tek Guc!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin