Saat 00.40 idi. Heralde annem uyumuş umuduyla yatağımdan kalktım. Balkona çıkıp aşağıya bakınca siyah kapüşonlu Deniz'i gördüm.
Deniz tüm kızların hayalindeki erkek tipi. Ben onu ilk gördüğümde aşık olmuştum. Evet kabul etmesi zor. Ama hala ona karşı duygularım var. Bana her kanka deyişinde sanki kalbime bir tane daha kazık saplanıyor gibi.
Ama zamanla alıştım işte. Nabalım. Bende duygularımı bastırmayı öğrendim.
-pişt güzellik! Daldın gittin yine?
Sırıttım ama o bunu göremedi çünkü karanlık yani. Zaten sabah olsa Neriman bizi görürdü. Sokuk Neriman
-Deniz. Bizim diğerleri nerde?
Deniz'in yanında kıpırdama oldu ve bizimkiler kapüşonlarını çıkarttılar. Siyah giyindikleri için görememiştim.
-burdayız(Doğukan)
-burdayız(Berk)
-burdayız(Yaprak)
-burdayız(İlke)Evet beş yılın sonunda altı kişilik tayfamız birleşti! Dile kolay. 5 yıl!
-Özledim lan! Bekleyin geliyom.
Odama geri döndüm ve bende siyah tayt, siyah t-shirt ve siyah kapüşonlu hırkamı giydim. Neden siyah derseniz eğer heran bizi birilerinin görebilme ihtimali var da ondan.
Yatağımın altından çıkardığım halat ile beraber balkona yürüdüm. Balkon demirlerine bağladım ve ona tutunarak zorda olsa aşağıya indim derken halat elimden kaydı ve yumuşak bir cismin üzerine düştüm.
-Yağmur kaç kilosun?
Üzerime düştüğüm kişinin İlke olduğunu kesinleştirince üzerinden kalktım.
Kalltığım gibi ona sarıldım.
-Dur lan boğulucam!
Biraz daha sıktım oda ellerini arkamda birleştirince memnuniyeyle sırıttım.
-Çok özledim lan! Bizi ayıranlar ölsün.
Sırayla herkes kafama bir tane patlatınca beynimin hareket ettiğini hissettim.
Doğukan-tövbe de mal! Annemin ölmesini istemiyorum.
-harbi bizi neden ayırmışlardı?
Yaprak-En son yaptığımız şey Neriman'ın sağlam camını bırakmamaktı.
Berk-neden kadının camlarını kırmıştık?
Deniz omuz silkti
Deniz-çünkü benim topumu patlatmıştı. En sevdiğim topumdu.Harbi bu sebepten dolayı camlarımı kırmıştık?
-sonra da beş yıl ayrı kaldık.
Uzun bir sessizlikten sonra.
-Gençler evleniyorum.
Deniz dışında hepsi şaşkınlıkla bana baktı.
Omuz silktim.
-Geçenlerde Deniz ile beni görmüşler. Sonra Neriman bunu abartarak yaymış. Annemde zorla Deniz'le beni evlendiriyor. Düğün yarın. Bize yardım etmeniz lazım.İlke-Yağmur. Zaten sen Deniz'i sev-
İlke'nin beline tekme atarak susmasını sağladım.
Deniz- Ne?
-yok bişiy ya. İlke şaka yapıyor. Dimi İlke!?
İlke-aynen ya öylesine söyledim şaka şaka.
Çok az kalmıştı. Sadece 4 harf daha söyleseydi onu şuradaki Neriman'in üzerine atardım. Bir dakika!! Neriman balkonda!
Kapüşonumu takarak kafamı aşağıya eğdim.
-gençler saat 12 yönünde mobese kamerası devreye girdi!
Onlarda hızla kapüşonlarını taktılar.
Berk-Siktir! Gece görüş gözlüğümü o?!
Doğukan- galiba!
Amk kadını. Hazırlıklı birde. Sokuk!
Yüz üstü yere uzandım ve sürükleyerek kendimi çalılıkların yanına attım. Elimle gelmeleri için işaret yapınca sırayla emeklemeye başladılar. Neriman biraz bakındı ve içeriye geçti.
Eğer görseydi. Bitmiştik.
Berk-bizim eski bölge duruyormu?
-tabi lan ne sandın? Hadi gelin oraya gidelim.
Emekleyerek evin arka bahçesine geçtik. Ayağa kalktım ve üzerini yapraklarla kapattığım merdiveni alarak uzattım ve evin duvarına dayadım.
-gönüllümüz kim?
Hep beraber Berk'e döndük.
Berk gözlerini devirdi ve merdivenlere yöneldi.
×××××
1 saat. Ne az ne çok. Tamı tamına bir saattir Berk'in çıkmasını bekliyoruz. Beş kez düştü. Bırak başkası çıksın diyoruz yok. İlk kendisi çıkıcakmış! Bu onur ona aitmiş.
Bağırarak oturduğum yerden kalktım.
-Ah! Yeter be! İndirin lan şunu!Deniz ve Doğukan Berk'in kollarını ve bacaklarını tutarak indirip bok çuvalı gibi yere fırlattılar. Merdivenlere tırmanarak çatıya çıktım.
Bu arada bu grubun başı benim. Yani her bir bok benim başımın altından çıkar. Ayrılmamıza sebep olan da bendim. Deniz'in topunun patlatıldığını öğrenince bizim gruba büyüklü küçüklü taşlar toplattırdım.
Sonra şeytan taşlar gibi taşladık.Annemlerde hep beraber toplanmışlar. Demişler işte bu son damlaydı artık canımıza tak etti. Sonra ayırdılar. Herkes farklı yerlere taşındı tek ben kalmıştım.
Çatının üstünde sırayla hep beraber yayıldık.
Doğukan-Yağmur?
-Hğa
Doğukan- Ben açım.
-Gel komple kolumu ye.
Diyerek kolumu uzattım.Kolumu ısırınca can havliyle geri çektim.
-Ciddi değildim!
Deniz- saat kaç?
-Dünkü bu zaman kanka
Herkesten acıklı nidalar yükselirken sırıttım. Lonet olsen çok zekiyim!
Şimdiiiğ
Doğukan grubun aç kişisidir. Her daim yemek yer.
Berk grubun matrağıdır. Her ciddi alanda güler.
Deniz grubun korumacısıdır. Tam abi tipi var.
İlke grubun salağıdır. Ağzında bakla ıslanmayan kızıdır.
Yaprak grubun sessiz ve cesur kızıdır.
Ben ise...grubun delisiyim denilebilir. Her bir bok benim başımın altından çıkar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçak Gelin
Chick-LitKaçak gelinimizin mükemmel tayfasıyla tanışın. Maceralara tanık olun. #KÜFÜR İÇERİR#