Benim kapalı alan korkum vardı. Yavaş yavaş nefes alış verişlerim zorlaşmaya başladı.
Yerde sağ omzumun üzerine yattım ve ayaklarımı kendime çektim.
Duvarlar bana doğru yaklaşıyordu
Burada ölecektim.Nefes alış verişlerim azaldıkça kalbim daha da hızlı atıyordu. Sakinleşmem lazımdı. Derin nefes alıp vermeye başladım. Başarabilirim. Yani...umarım.
°
Deniz'denSonunda mağazadan çıkabilmiştik. Doğukan ile beraber telefon almaya gelmiştik. Tek kendimize değil herkese almıştık. Elimizde altı telefon ile arabaya yöneldik.
°
Kapımı kapatarak evin kapısına doğru adım atarken arka bahçenin oradan çıkan araba dikkatimi çekti. Omuz silkerek evin kapısını çaldım.Karşıma Yaprak çıkınca yanından geçerek kendimi koltuğa attım.
Y-Poşetlerde ne var?
-Telefon.
Poşetleri karıştırmaya başladı. Yerimde doğrularak Yaprak'a döndüm.
-Yağmur nerede?
-En son arka bahçedeydi.
Oturduğum yerden kalkarak arka bahçenin kapısını açtım. Etrafa biraz göz gezdirdikten sonra tekrar Yaprak'a döndüm.
-burada olduğuna eminmisin?
-Ben hep salondaydım bahçeden çıktığını görmedim. En son Uzay ile birşey konuşuyorlardı.
-Uzay?
-Sevgilisi var ya hani.
-Biliyorum. O anlamda sormadım. Uzayın burada ne işi vardı? Ne için gelmişti.
-bilmem.
-bahçede ikisi de yok. Nereye gitmiş olabilirler ki?
Mutfaktan çıkan İlke yanımıza gelerek durdu.
İ-Bahçeden çıkan arabayı sizde farkettinizmi?
-Evet
Y-Hayır
İlke bana döndü.
-o araba Uzayın arabasıydı.
-ee
-ee si içinde Yağmur da vardı ve gitmeden önce camları açıktı camdan gördüğüm üzere Yağmurun ağzı bantlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçak Gelin
Genç Kız EdebiyatıKaçak gelinimizin mükemmel tayfasıyla tanışın. Maceralara tanık olun. #KÜFÜR İÇERİR#