K.G 9

77 3 0
                                    

Gitti güzelim telefon!
Ben de Yağmur isem bu yaptığınızı burnunuzdan getiririm!

Sürücü koltuğunda Berk yanında İlke arka tarafta solda Deniz Sağda Doğukan ben de ortada oturuyordum.

Ani hareketle öne eğilerek radyoyu karıştırmaya başladım. En sonunda Bahar Candan-Duş
Çıkınca zafer gülümsemesiyle sesini son ses açtım, arkaya yaslanırken yükselen acıklı nidaları duyunca yüzümdeki sırıtma dahada büyüdü.

Radyonun kapatma düğmesine eli giden İlkeyi görünce kaşlarımı çatarak hızla eline vurdum.

Herkesin tek tek camlarını sonuna kadar açtım ve Bahar Candan hareketleriyle şarkıya eşlik ettim.

×××××××

Şarkı bitmişti ama benim daha onlara çektirteceklerim bitmemişti.

Sürücü koltuğu ile yanındaki koltuk arasındaki boşluğa oturdum. Popom nasıl sığdı bende bilmiyorum ama olsundu.

Elimi kaldırarak işaret parmağımı uzattım ve Berk'in yanağına bastırıp çekmeye başladım. Uzun bir süre bunu yaptıktan sonra bundan hayır gelmiyeceğini anladım.

İlke'ye döndüm. Arabada olduğumuz için aklıma yapabilecek birşey gelmedi o yüzden torpidoya eliyip birşey varmı diye karıştırmaya başladım. İçinden bulduğum içki ile şaşırdım. Burada içkinin ne işi var?

Yan gözle Berk'e baktım bana baktı ve elimdeki içkiyi farketti. Kaşlarını çattı.

-Hayır onu içmeyeceksin.

'Eminmisin' tarzında kaşlarımı kaldırdım.

-Yağmur onun yarihi geçiktir yapma.

İlke de elimdekini görünce ona uzanmaya çalıştı. Ama elimi çektim.

Hızla arkaya döndüm. Uyuyan Deniz ve Doğukan'ı görünce fırsattan istifade içkiyi kafaya diktim.

Zaten metal kutuda olduğu için çabuk açılmıştı.

Yarısından fazlasını içkiştim ki elimden zorla içkiyi çeken İlke'ye baktım.

-Zaten yarılamıştım. Ne faydası var?

Diyerek büyük bir kahkaha attım. Komik olmadığını biliyorum ama bunu istemeden yapıyorum.

Acaba arabanın kapısını açarsam ne olur?

Hızla kapıya yönelirken ilke kolumu tutarak beni geri çekti.

Kafamı ilkeye çevirdim.

-Kanka keğşke ben lepzbiyen olaydığım. Çoh güğelsin.

----------------

İLKE'DEN

Deniz ve Doğukan Yağmur'u tutmaya çalışırken Berk Yağmur'un onu engellemeye çalışmasına rağmen arabayı dikkatlice sürmeye çalışıyordu. Çalılıyordu diyorum çünkü yolda zik zak çizerek ilerliyoruz ve diğer arabalar sülalemizin köküne kadar küfür etmiştir diye düşünüyorum.

Doğukan-Abi uyku ilaci falan yokmu Allahını seversen!?

Berk-Olması lazımdı bekle arıyorum.

Deniz-Lan Yağmur saçlarımı bırak!

Yağmur-Saçların olayım tara beni Deniz!

Berk'in elinde hapı uzattığını görünce elinden aldım.

Deniz-Yürü git!

Yağmur- Seviyom seni! Sevmek suçsa öldür beni PAKİZE!

Dedikten sonra Deniz'e baktım. Şaşırmış Yağmur'a baktığını görünce fırsatta istifade Yağmur'un kafasını tutarak Berk'in verdiği ilacı ağzına tıktım ve yutturmaya çalıştım. En son yutunca derin bir nefes aldım. Yağmur yavaş yavaş gözleri kapanırken son sözlerini söyledi.

-İyi geceler Kocaeli. Sanada iyi geceler sahilden geçerken gördüğüm poposu çok güzel olan adam.

Yağmur'un dediği ile herkes yüzünü buruşturmuştu Deniz hariç.

-Deniz noldu lan rahatlasana uyudu işte.

-Bişiy düşünüyodum da neyse boşver.

Tabiya kız ilan-ı aşk etti burda. Düşünsen düşün. Bi anlayamadın insafsızın oğlu. Kız sana sırıl sıklam aşık sen hala onu kanka gör. Saf!
Bu durumu bi Yağmur bi ben bilirim. Yaprak'ta bilir aslında. Ama şimdi boşverin onu ben daha önemliyim.
-------------



























Piçlik...

Kaçak GelinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin