P.O.V. JJ
M-am aplecat sa adun ceva de pe jos, iar in momentul acela am simtit o adiere de vant.M-am intors si am vazut aceeasi lumina ca atunci cand aparuse Sam. S-a intors? Nu. Corect, plecase. De pe masa a cazut a foaie. Super, mai mult gunoi. Am ridicat privirea si am vazut acel dezastru de pe masa. Aoleu! Dar de ce fac eu curat? Buna intrebare. Cum imi era lene sa ma duc pana la singurul scaun care mai era intreg in incapere, am dat toate ambalajele jos de pe masa si m-am urcat pe ea. Mi-am atintit privirea pe podea (pentru a contempla), iar acolo am vazut o chestie interesanta. Un plic. Nu stiam daca ii apartinea lui Miriam sau nu. L-am luat de pe podea si l-am deschis usor. Era o scrisoare. Oh, si era pentru mine. De la Sam !! Am lasat orice alta problema si am citit-o. Cum adica nu am bani ? Exista oameni pe planeta asta fara...fara bani? Atunci m-am uitat din nou in plic (cu speranta de a gasi ceva bani) si... Ghiciti ce! Chiar erau. Aproape am sarit in sus de bucurie, dar cand am inceput sa ii numar... 25 de dolari. Si eu ce fac cu astia? Imi iau o agrafa de par?
Am lasat gandurile la o parte si m-am dus sa o caut pe Miriam, pentru a-mi da demisia. Voi gasi eu un loc de munca apoi. In niciun caz nu aveam sa mai lucrez pentru ea. Cred ca voi il numiti orgoliu, dar eu chiar nu am cum sa fiu servitoarea cuiva care nu demult imi fusese egala. I-am auzit vocea dinspre bucatarie, asa ca picioarele mele s-au indreptat spre acea camera, fara sa mai asculte comanda creierasului meu. Acolo,usa era intredeschisa. Prima data am vrut sa bat in usa, dar exact atunci am vazut ca Miriam nu era singura. Era cu... Mike ! Iar creierasul meu nu a vrut sa intre in actiune (nu il foloseam prea des), asa ca m-am gandit ca ar fi o idee buna sa ii spionez. Am lipit urechea de usa si am incercat sa imi controlez respiratia. Apoi a inceput discutia :
- Doamne,ce servitoare pot sa am. E dusa rau. S-a mai si rastit azi la mine. Dar cine se crede ea? Pe bune, Mike, as dao afara in secunda urmatoare, dar mama a zis ca 15 servitoare in 2 luni e prea mult. Nu esti de acord cu mine, micutul meu Mike?
"Micutul meu Mike"...Imi vine sa o iau la bataie. Sa deschid usa si sa imi infig unghiile false in parul ala la fel de fals. M-am uitat la degetele mele cu admiratie,dar atunci am constatat ca nu mai am unghii ! Adica aveam, dar acele unghii roase din clasa a 7-a . Credeam ca un tipat va scapa din gatul meu, dar m-am stapanit si am continuat sa ii spionez.. La fix incat sa o vad pe Miriam apropiindu-se de el. Atunci chiar mi-a scapat un tipat, adica un zgomot ciudat, pentru ca am reusit sa ma abtin din tipat. Cu toate astea, Mike l-a auzit,iar cele ce au urmat m-au uimit. A respins-o pe Miriam din incercarea de a flirta cu el, s-a apropiat de usa , s-a uitat fix in ochii mei si mi-a dat un biletel. Eram prea uimita ca sa zic ceva, asa ca mi-a soptit el ceva , care semana cu "Pleaca!". L-am ascultat ca o fata cuminte, inca uimita de cele intamplate. Mi-am luat talpasita rapid, dar cu toate astea am auzit in spatele meu intrebarea lui Miriam : "Ce e?" si raspunsul lui ezitand "Era curent".
Un capitol scurt si ciudat. Trebuie sa ma gandesc la o continuare.Am ceva intiparit in minte,dar nu este bine conturat. Va astept sfaturile si parerile :D
In poza e Mike <3 Ma rog,imaginati-va ca este mai imbracat, dar era prea hot poza :>
YOU ARE READING
JJ: Dragoste sau bani?
Teen FictionCe s-ar intampla daca o "fata de bani gata",care poate avea toti baietii la picioare,s-ar indragosti de singurul baiat care nu ii acorda atentie? Dar daca fata se loveste la cap si ajunge intr-o lume paralela,saraca ,fara casa,ajungand sa fie ea ser...