Alergam fara oprire. Nu stiam de ce o fac. Cred ca eram la cel putin 3 kilometri de casa lui Miriam, iar picioarele aproape ma lasasera. M-am asezat pe o banca. Atunci, o lacrima mi-a curs din coltul ochiului. Nu stiam de ce. E-eram speriata,uimita si confuza. Cele mai "frumoase" sentimente, ce pot sa zic?
Dupa cateva minute in care am plans fara oprire, punandu-mi toate sentimentele in lacrimile acelea, mi-am amintit de scrisoarea de la Sam (oare o mai aveam?) si de biletul de la Mike. Fara sa stiu ce fac, am inceput sa caut biletelul: prin buzunare, prin pantofi, prin sosete, chiar si prin par, dar nu l-am gasit. Aproape am izbucnit din nou in plans . Mi-am sprijinit mainile de banca, pentru ca aproape era sa cad. Am simtit un obiect sub palma mea. Am ridicat incet palma (ca sa pastrez tensiune ce era in jurul meu) si am vazut biletul ! Tot timpul acesta fusese pe banca, iar eu il cautasem disperata ! Bine ca l-am gasit ! Sarind in sus de fericire, l-am desfacut si am vazut ca era scris la calculator si scos la imprimanta. Deci, il facuse special pentru mine ? Stia ca o sa ma vada si a asteptat momentul potrivit? Deja mintea imi fusese invadata de intrebari, dar si de o idee : sa citesc biletelul. Deci creierasul meu functioneaza pana la urma ! Cum spuneam, mi-am aruncat privirea pe acea hartie. Erau scrise doar vreo 2-3 randuri, dar in ele se gasea tot ce era important :
" Exista un loc de femeie de serviciu la <<St. Christopher >> .Poti sa te angajezi. Nu-mi multumi . Eu trebuie sa iti multumesc . M."
Acel sentiment de uimire s-a reintors. Doar ca acum era combinat cu mister, dar si fericire. Mi-am gasit alt loc de munca ,cel putin. Si el...El chiar m-a bagat in seama, a vorbit cu mine (chiar daca printr-un biletel) si m-a si ajutat.Dar cum a aflat de faptul ca voi fi data afara? Si de cand era pregatit biletelul? Aveam o gramada de intrebari, dar m-am hotarat sa le las pe mai tarziu.
Iupii ! Aveam un nou loc de munca ! Sam va fi asa fericita ! Sam...Dar eu ? Nu am muncit niciodata in viata mea! D-daca nu ma voi descurca, voi fi data afara si voi muri de foame si de frig? Nea...Pentru asta exista Sam!
M-am descotorisit si de gandurile negative si am incercat sa ma gandesc la ce era sigur. Voi avea un loc de munca (asta nu stiu daca este tocmai bine sau rau, probabil ma va lamuri Sammy ) in vechiul meu liceu. Chiar daca din scrisoare am aflat ca nu ma mai recunoaste nimeni, am hotarat sa iau si eu initiativa si sa ma schimb. La propriu, dar voi incerca si la figurat.
Ma intorceam in vechiul meu liceu. Ca femeie de serviciu, intr-adevar, dar aveam un avantaj. Eu ii cunosteam pe ei, dar ei nu pe mine...
P.S : Stiu ca pe la sfarsit am repetat aceleasi idei din nou si din nou, dar exact asta am vrut, sa accentuez faptul ca va avea un loc de munca si ca se va intoarce la vechiul ei liceu. (V-am spus asta ca sa nu credeti ca sunt ca un aparat care a ramas blocat pe acelasi lucru) :D
***
M-am dus pe o strada laturalnica, cu gandul de a o invoca pe Sam. Nu aveam nici o idee cum se face asta, asa ca m-am luat dupa "Bloody Mary" si am strigat "Sam! Sam! Sam! ", apoi am inchis ochi. Cand i-am deschis, in fata mea era Sam, aratand la fel de impecabil ca mai devreme. De bucurie ca "invocarea" mea a reusit , am alergat spre ea si am strans-o in brate.
-Gata! Gata! Ma sufoci! a strigat ea putin amuzata.
-A mers! Te-am chemat ! Am nevoie de ajutorul tau!
-Pai, de-asta sunt aici ! Ce s-a intamplat?
I-am arata biletelul de la Mike si i-am spus tot ce se intamplase, dar ea stia deja, doar mereu era langa mine. Atunci de ce a mai intrebat?
-Vreau sa ma angajez aici, dar vreau sa imi schimb si look-ul. Stiu ca ai zis ca nu ma va cunoaste nimeni, dar Miriam ma stie ca vechea ei servitoare, si imi este destul de greu sa traiesc cu ideea ca Jennifer Johnson este servitoare. Daca ma va vedea si le va spune si celorlalti? As muri.
YOU ARE READING
JJ: Dragoste sau bani?
Fiksi RemajaCe s-ar intampla daca o "fata de bani gata",care poate avea toti baietii la picioare,s-ar indragosti de singurul baiat care nu ii acorda atentie? Dar daca fata se loveste la cap si ajunge intr-o lume paralela,saraca ,fara casa,ajungand sa fie ea ser...