Acest capitol il dedic lui DreaAggia, dintr-un motiv cel putin ciudat. Cand citeam cartea ei, "Si cand ura devine iubire..." mi-a venit ideea pentru acest capitol. Si nu stiu de unde. Dar mi-a venit. :D
Era aproape dimineata, iar eu ma plimbam cu Kristen pe strazile orasului meu. Habar n-aveam ca exista atat de multe alei si stradute complicate! Oricum, ea avea grija sa ma duca pe cele mai frumoase din ele, unde erau numai cladiri colorate si flori inmiresmate. Ne-am oprit in dreptul unui bloc cu 4 etaje galben cu portocaliu, care avea in fata o gradina destul de draguta.
Era un bloc ingrijit. Se prea poate sa ma insel, tinand cont ca era prima data cand intram intr-o astfel de cladire, dar totusi pot se deosebesc un lucru murdar de ceva curat, nu? Kristen m-a anuntat ca avea apartamentul la ultimul etaj, si ca vom fi nevoite sa urcam pe scari.Nu a fost chiar atat de groaznic, chiar daca eram pe tocuri destul de inalte. Cu toate astea, cand am ajuns sus, am simtit cum tavanul se prabuseste peste mine. Pe usa alaturata apartamentului Kristenei a iesit nimeni alta decat KATE! Cand m-a vazut a albit la fata, iar apoi s-a aruncat la picioarele mele. A inceput sa planga si sa strige printre sughituri:
-Imi pare rau! Scuze! Nu am vrut sa te ranesc! Nu stiam ca vorbesti de acel Mike! Scuze! Iarta-ma!
Ar mai fi continuat sa spuna acele minciuni, doar ca am oprit-o intr-un mod brutal. Am luat-o de pletele ei blonde si am ridicat-o in picioare, in asa fel incat sa fie la acelasi nivel cu mine.
-Niciodata, nenorocito! am suierat printre dinti, dar in asa fel incat sa ma auda.
Apoi i-am zdruncinat de cateva ori capul, si am lovit-o cu cata putere am putut de clanta usii. Cand s-a ridicat in picioare, avea ochii ingroziti, iar nasul ii era spart. I-as mai fi dat vreo doua, doar ca atunci s-a bagat Kristen intre noi si mi-a spus:
- Pleaca!
-Oricum nu as mai fi stat. Si multumesc pentru ajutor, Kris, dar acum cred ca ea are nevoie de tine mai mult decat moi.
Apoi am zbughit-o pe scari, lasand-o pe Kate in durerea ei, sa vada cum m-am simtit si eu.
***
P.O.V. Kristen
Am ajutat-o pe sor-mea sa intre in casa, apoi am sters-o si am bandajat-o incet la nas. Nu avea nimic grav, dar o va durea. Dupa ce toata operatiunea a fost gata, m-am uitat fix in ochii ei. I-am tras o palma usturatoare si am intrebat-o:
-De ce ai facut asta?
-Ho, ce dai in mine? se rasti ea.
-Raspunde!
-Pai, a fost un test sa aflu daca chiar il place. Si a functionat, nu?
-Mda... Dar nu puteai folosi ceva mai putin dureros?
In momentul ala, o lumina puternica invadase camera. Sam isi facu aparitia, iar eu si Kate nu mai aratam la fel. Se parea ca am facut schimb de corpuri, acum Kate fiind un demon, iar eu un inger.
-Suriooara! am strigat si am sarit in bratele Samanthei.
-Buna, scumpo! Mi-a fost dor de tine. Si... Si de tine, Kate.
Cea din urma a ranjit putin. Apoi a realuat discutia.
-Stiati si voi ca o sa o fac sa sufere. Doar sunt un demon, ati uitat? He, he... Semidemon, dar totusi, un demon. In plus, Sam a avertizat-o. Ar fi trebuit sa o asculte. Deci nu e numai vina mea.
Eu si Sam am chicotit.
- Cel putin acum suntem sigure ca il place cu adevarat pe Mike, contampla Sam.
-Da... Dupa numai doua zile. Cred ca este cel mai rapid "client" al nostru! am spus.
-Aoleu! Dar fraiere mai sunteti! Voi nu vedeti decat partea buna din oameni. Nu ati vazut cum m-a batut? Si oricum, s-a schimbat radical fata de inainte, dar sigur mai are o parte fitoasa care trebuie doar sa iasa la iveala. Mai lasati-i putin timp pana sa ii puneti intrebarea. O sa o mai sacai si eu un pic, iar micutul de Mike... Asa prostut! Nu inteleg ce vede la el.
-Ok, stiti ce? O sa vorbim mai incolo. Nu imi place cum arat ca inger, iar atata timp cat Sam este aici, eu nu pot arata decat asa. Deci, pe mai incolo! Iar tu, Kate, la culcare! Peste cateva ore la servici ! Oh, si nu mai barfi, Kate! Mike e chiar dragut!
-Ce?! Nu! E oribil!
-Gata-gata! Plec acum! interveni Sam. Se pare ca pamanteana ma cheama! Pa surioara! Oh, si pa si tie, Kate!
-Si eu te iubesc! tipa Kate amuzata, dar Sam disparu in lumina.
-Oh, bine ai revenit, nas umflat!
Sper ca in acest capitol este mai multa actiune decat in precedentul. :D Mersii ca cititi :X Datorita voua am postat doua capitole intr-o zi :O
YOU ARE READING
JJ: Dragoste sau bani?
Teen FictionCe s-ar intampla daca o "fata de bani gata",care poate avea toti baietii la picioare,s-ar indragosti de singurul baiat care nu ii acorda atentie? Dar daca fata se loveste la cap si ajunge intr-o lume paralela,saraca ,fara casa,ajungand sa fie ea ser...